Sharia-laki

oikeutta kansalle

Sharia-laki
Suomalaisilta, ja jopa kaikkialta Länsimaista ihmisiltä näyttää lähes täysin puuttuvan tieto siitä, mitä Sharia-laki tarkoittaa, ja mistä se tulee.
Tätä Koraaniin perustuvaa lakia käytetään ääri-islamilaisissa maissa. Siinä Koraania tulkitaan kirjaimellisesti. Esimerkiksi Raamatun omistamisesta on sharia-lain mukaan rangaistava
käden katkaisemisella, varkaudesta katkaistaan oikea käsi. Tätä amputoimista ei tehdä kirurgin veitsellä, vaan miekalla tai kirveellä julkisella paikalla ja ilman nukutusta.
Aviorikoksesta tuomitaan kuolemaan kivittämällä tai mestaamalla. Sharia-laissa nainen on vain miehen omaisuutta tai irtaimistoa. Miehet saavat vapaasti piestä tai ruoskia vaimojaan. Nainen perii vain puolet siitä mitä hänen
veljensä ja naisen todistus oikeudessa ei ole yhtä pätevä kuin miehen.

Sharia-laki kylvää kauhua ja antaa papeille absoluuttisen vallan. Koraanissa ei ole sijaa anteeksiantamukselle.
Raamattukoulussamme sudanissa melkein jokaisella oppilaalla on joku sukulainen tai ystävä, jolta on katkaistu jalka tai käsi, silmä
puhkaistu tai muutoin pahoinpidelty. Eikä seimmissa tapauksissa ole pidetty minkäänlaista oikeudenkäyntiä tai annettu ainakaan oikeudenmukaista tuomiota. Sellaista on
siis sharia-laki, ja kuitenkin monet länsimaalaiset, jopa Suomessa, haluaisivat elää tällaisen lain alaisuudessa.

kts. islamopas.net
MH
http://www.vicmord.com/
http://www.sabatina.at./
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/lehti/2004_01/poliittista_islamia_vastaan.html

32

4201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rongoteus

      ... tuohon ei ole paljon lisäämistä.

      • Anonyymi

        En halua olla missään tekemisissä muslimien kanssa. Ovat hullua porukkaa. Mies luulee olevansa jumala naisen pitää kunnioittaa. Miks islam paskaa pitää kunnioittaa. En keksi en panis


      • Anonyymi

        Voi voi mitäs nyt kun omistan raamatun. Sharialaki ei sovellu suomen kulttuuriin on sairasta naisen alistamista ja naiset tikataan umpeen mitä hyvää siinä on kertokaa joku joka on terve eikä mikään islampaska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi mitäs nyt kun omistan raamatun. Sharialaki ei sovellu suomen kulttuuriin on sairasta naisen alistamista ja naiset tikataan umpeen mitä hyvää siinä on kertokaa joku joka on terve eikä mikään islampaska.

        Nyt tulee paha islampaska ja ottaa sinulta raamatun pois ja polttaa julkisesti. Voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi mitäs nyt kun omistan raamatun. Sharialaki ei sovellu suomen kulttuuriin on sairasta naisen alistamista ja naiset tikataan umpeen mitä hyvää siinä on kertokaa joku joka on terve eikä mikään islampaska.

        Voi miten paljon islam paskoja suomessa haukutaan kukaan suomalainen ei näe mitään hyvää. Luulevat olevansa hyviä naisten alistajia. Minä alistan miehen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi mitäs nyt kun omistan raamatun. Sharialaki ei sovellu suomen kulttuuriin on sairasta naisen alistamista ja naiset tikataan umpeen mitä hyvää siinä on kertokaa joku joka on terve eikä mikään islampaska.

        Joku päivä länsimaissa otetaan kunnolla yhteen näiden lähi-idän rauhanuskonnon jäsenien kanssa, varmaan sitten kun niitä on tarpeeksi?


    • ole hyvä vaan

      vois sitten pistää miettimään kannattaako rikos....jos olis reipas sanktio ovat nuo ulkkis miehet niin törkeitä toisinaan vaikka luulisi olevan käytöstapoja kun tulevat osittain shariaa käyttävistä ja soveltavista maista.Kun on kunnon pelote niin luulis tilastojen pienenevän vaikka ei ihmisoikeuksien mukaan ihan mentäisikään.Sharia sallii muuten varastamisen jos on pöllinyt ruokaa nälkäänsä tai nälkäiselle perheelleen....että sillälailla...ja sharia on muutakin kuin mainitsemasi asiat siihen kuuluu perimiskysmykset,vaimon oikeudet ym. ei pelkästään tuomion täytäntöönpaneminen...ota selvää netistä mitä sharia on ja missä maassa sitä täydellisesti harjoitetaan ja kuinka se on sovellutettu esim.joidenkin arabimaiden oman maan laki käytäntöön.En usko että kovinkaan moni normaali muslimikaan olisi täydellisen sharian kannalla länsimaissa sovelletun ehkä noista sanktioistahan tulisi ristiriita ihmisoikeussopimusten kanssa...eiks niin sun täytyy kuule ihan panna jäitä hattuusi ja ottaa itse selvää mitä sharia on okay.Älä hätäile turhia koska tuskin sä tuomiolle joutuisit koska et ole muslimi edes...eiks niin?

      terv, nälkäinen suomimuslimi(mutta ei varas)

      http://islamicbookstore.com/books.html

      http://islamicbookstore.com/books-history--politics--law-and-modernity-usul-al-fiqh--jurisprudence-and-criminal-law-in-islam.html

      Täältä löytyy kirjallisuutta johon voit tutustua ennenkuin älähdät seuraavan kerran...

      http://islamicbookstore.com/books.html

      ja islam ja ihmisoikeudet...

      http://www.usc.edu/dept/MSA/humanrelations/humanrights/

      • Iranissa

        Tässä mutama päivä sitten oli tuolla islam-palstalla(tais jo kadota) linkki englanninkieliseen foorumiin, jossa oli kuvasarja miten 8-vuotiasta iranilaista poikaa rangaistiin leipävarkaudesta.
        Poikaa pidettiin väkisin maassa aloillaan käsi taivutettuna henkilöauton renkaan eteen. Ja sitten vain kaasua polkimeen ja autolla pojan käsivarren päältä. Tuska huusi pojan kasvoilta.

        Mutta mitäpä tuosta, saihan poikaparka kuitenkin pitää kätensä.


      • shailene

        Joo ei olekkaam minä itse olen muslimi ja näitä Shrariata ei käytettä yhteen paitsi jossain afrikan maissa.Ja eikä katkaista kättä jos on varastanut.


    • lukemasi oikein

      ja yksi viestisi linkki oli poliittisen islamin vastustamiseen nimenomaan kun islam on uskonto johon joku idiootti on lisännyt politiikan vaikuttimia yleensä yksilöiden lisäämiä/vääristämiä vaikuttimia(omaa etua tavoittelevia)(näinhän ei saa olla),politiikkahan on tunnetusti likaista peliä...
      jopa muslimit jotka ovat hartaita uskovaisia vastustavat poliittista islamia, koska islamin pitäisi olla vain puhdasta islamia uskontoa ilman poliittista viritystä

      • Rongoteus

        ... on aina myöskin politiikkaa, eli vaikuttamista yhteisiin asioihin omien pyrkimysten saavuttamiseksi. Ja islam on uskontona samanlainen kuin kristinuskokin: ekspansiivinen.

        Älä pyri hämärtämään kokonaiskuvaa.


      • termi tarkoittaa...kerro
        Rongoteus kirjoitti:

        ... on aina myöskin politiikkaa, eli vaikuttamista yhteisiin asioihin omien pyrkimysten saavuttamiseksi. Ja islam on uskontona samanlainen kuin kristinuskokin: ekspansiivinen.

        Älä pyri hämärtämään kokonaiskuvaa.

        älä itse realismi on realismia ja teoria on teoriaa...itse olen muslimi koska pyrin tuon teorian mukaisesti elämään.En siis sotke siihen politiikkaa koska minulla ei ole maallisia pyrkimyksiä.Sun täytyis olla nyt todella viisas ja erottaa yksi keskeinen pointti eli maailmahan on hapan ja vain pahempaan suuntaan menossa jos tarkastelet mitä tahansa lakia niin se ei ole aukoton tai ei toimi aukottomasti.Aina tulee olemaan päähänpotkittuja ja systeemin ulkopuolelle jääneitä, omia tulkintoja ja vääristelyä sekä oman edun tavoittelua irrallisena päätavoitteesta tai aattesta.
        Minä en oikein ymmärrä että mitä ajat takaa kaikella tällä?
        Kriittistä väittelyä tai umpimielistä olen tätä mieltä enkä ole valmis mieltäni tai näkökantojani muuttamaan...tyyliin.No olet kantasi ilmoittanut ja ilmeisesti et edes halua oikeaa totuutta nähdä vaan haukut systeemiä vähäisten tuntemuksiesi ja tietojesi perusteella.Miksi siitä siis enää jatkaa kiistelyä vai haluatko nimenomaan luoda konflikteja eri ryhmien välillä(oikein viisas tapa ratkaista ongelmia ja luoda hyvää...niinkö?)
        Molemmat olemme siis esittäneet kriittiset näkemyksemme ja pysymme kannoissamme.Eikö niin?


      • Rongoteus
        termi tarkoittaa...kerro kirjoitti:

        älä itse realismi on realismia ja teoria on teoriaa...itse olen muslimi koska pyrin tuon teorian mukaisesti elämään.En siis sotke siihen politiikkaa koska minulla ei ole maallisia pyrkimyksiä.Sun täytyis olla nyt todella viisas ja erottaa yksi keskeinen pointti eli maailmahan on hapan ja vain pahempaan suuntaan menossa jos tarkastelet mitä tahansa lakia niin se ei ole aukoton tai ei toimi aukottomasti.Aina tulee olemaan päähänpotkittuja ja systeemin ulkopuolelle jääneitä, omia tulkintoja ja vääristelyä sekä oman edun tavoittelua irrallisena päätavoitteesta tai aattesta.
        Minä en oikein ymmärrä että mitä ajat takaa kaikella tällä?
        Kriittistä väittelyä tai umpimielistä olen tätä mieltä enkä ole valmis mieltäni tai näkökantojani muuttamaan...tyyliin.No olet kantasi ilmoittanut ja ilmeisesti et edes halua oikeaa totuutta nähdä vaan haukut systeemiä vähäisten tuntemuksiesi ja tietojesi perusteella.Miksi siitä siis enää jatkaa kiistelyä vai haluatko nimenomaan luoda konflikteja eri ryhmien välillä(oikein viisas tapa ratkaista ongelmia ja luoda hyvää...niinkö?)
        Molemmat olemme siis esittäneet kriittiset näkemyksemme ja pysymme kannoissamme.Eikö niin?

        ... tarkoittaa laajenemaan pyrkivää, kykenevää.

        "älä itse realismi on realismia ja teoria on teoriaa...itse olen muslimi koska pyrin tuon teorian mukaisesti elämään.En siis sotke siihen politiikkaa koska minulla ei ole maallisia pyrkimyksiä"

        Mutta uskonnollasi on. Se pyrkii käännyttämään - tai tehän käytätte termiä "palauttamaan" - kaikki ihmiset islamiin. Siinä on selkeä poliittinen missio.

        "Aina tulee olemaan päähänpotkittuja ja systeemin ulkopuolelle jääneitä, omia tulkintoja ja vääristelyä sekä oman edun tavoittelua irrallisena päätavoitteesta tai aattesta.
        Minä en oikein ymmärrä että mitä ajat takaa kaikella tällä? "

        Niin tulee olemaan. Mutta sellainen ajatusmaailma, joka pyrkii muokkaamaan kaikista oman kuvansa eikä salli muita ajatusmaailmoja on vaarallinen ja ei-hyväksyttävä. Jos haluat elää sharian mukaan, pakkaa kimpsusi ja kampsusi ja muuta islamilaiseen maahan. Esimerkiksi Saudi-Arabiaan tai Jemeniin.

        "No olet kantasi ilmoittanut ja ilmeisesti et edes halua oikeaa totuutta nähdä vaan haukut systeemiä vähäisten tuntemuksiesi ja tietojesi perusteella."

        Tämän keskusteleun perusteella väitän, että oma tietosi ja sivistyksesi on varsin vaatimattomalla tasolla. No, mitä muuta voikaan odottaa suomalaiselta, joka kääntyy seemiläiseen paimentolaiseen taikauskoon.

        "Miksi siitä siis enää jatkaa kiistelyä vai haluatko nimenomaan luoda konflikteja eri ryhmien välillä(oikein viisas tapa ratkaista ongelmia ja luoda hyvää...niinkö?)"

        Ei. Minä pyrin totuuteen - en taikauskon ebkö valheiden julistamiseen.


      • valaisemisesta
        Rongoteus kirjoitti:

        ... tarkoittaa laajenemaan pyrkivää, kykenevää.

        "älä itse realismi on realismia ja teoria on teoriaa...itse olen muslimi koska pyrin tuon teorian mukaisesti elämään.En siis sotke siihen politiikkaa koska minulla ei ole maallisia pyrkimyksiä"

        Mutta uskonnollasi on. Se pyrkii käännyttämään - tai tehän käytätte termiä "palauttamaan" - kaikki ihmiset islamiin. Siinä on selkeä poliittinen missio.

        "Aina tulee olemaan päähänpotkittuja ja systeemin ulkopuolelle jääneitä, omia tulkintoja ja vääristelyä sekä oman edun tavoittelua irrallisena päätavoitteesta tai aattesta.
        Minä en oikein ymmärrä että mitä ajat takaa kaikella tällä? "

        Niin tulee olemaan. Mutta sellainen ajatusmaailma, joka pyrkii muokkaamaan kaikista oman kuvansa eikä salli muita ajatusmaailmoja on vaarallinen ja ei-hyväksyttävä. Jos haluat elää sharian mukaan, pakkaa kimpsusi ja kampsusi ja muuta islamilaiseen maahan. Esimerkiksi Saudi-Arabiaan tai Jemeniin.

        "No olet kantasi ilmoittanut ja ilmeisesti et edes halua oikeaa totuutta nähdä vaan haukut systeemiä vähäisten tuntemuksiesi ja tietojesi perusteella."

        Tämän keskusteleun perusteella väitän, että oma tietosi ja sivistyksesi on varsin vaatimattomalla tasolla. No, mitä muuta voikaan odottaa suomalaiselta, joka kääntyy seemiläiseen paimentolaiseen taikauskoon.

        "Miksi siitä siis enää jatkaa kiistelyä vai haluatko nimenomaan luoda konflikteja eri ryhmien välillä(oikein viisas tapa ratkaista ongelmia ja luoda hyvää...niinkö?)"

        Ei. Minä pyrin totuuteen - en taikauskon ebkö valheiden julistamiseen.

        tuntuisi siltä ettet salli muslimia ympäristössäsi?

        Huomautan että en kannata sharian toteuttamista tässä valtiossa ja jos alkaa siltä tuntumaan että haluan sitä muutan toki sinne paimentolaisten pariin.Näinhän neuvoo islamin oppineetkin että jos länsimainen elämä ahdistaa menkää islamilaiseen maahan varsinkin jos se takaa paremmat islamin harjoittamisen mahdollisuudet...ja muslimien tulee kyllä kunnioittaa maan lakeja jossa asuvat.

        Islamissa ei ole lähetystyötä, emme voi emekä saa käännyttää ketään.Ainut asia on että saamme yrittää oikaista muslimi veljeämme ja siskoamme jos näemme että hän tekee uskonnollisesti väärin.Mutta siinäkään tapauksessa emme painosta ym.
        Se vain on että islam leviää....en suinkaan vertaisi sitä esim.mormonismiin mikä taasen on täyttä bisnestä uskonnolla ratsastaen ja todellista käännyttämistä...onneksi olen muslimi.
        Kyllä maltilliset muslimit ovat juuri niitä jotka eivät muokkaa ketään omanlaisekseen...ei kukaan ketään pakota uskomaan Jumalaan tai asiaan jota ei koe omakseen.Asioihin saa kyllä tutustua 8 ja käännytystähän me emme tee)jos itse haluaa ja asioista voi ilman pakkoa keskustella asiallisesti niinkuin mekin...

        Vaivauduitko edes ne linkit lukaisemaan... ainoa valhe siinä ja tässä maailmassa on että ihmiset eivät tottele Jumalaansa josta syntyy ja kehittyy valheellinen näkemys uskonnosta.Kirja sanoo toista kuin ihmiset tekevät ja toteuttavat.Ihminen se on se valheen lähde.


      • Rongoteus
        valaisemisesta kirjoitti:

        tuntuisi siltä ettet salli muslimia ympäristössäsi?

        Huomautan että en kannata sharian toteuttamista tässä valtiossa ja jos alkaa siltä tuntumaan että haluan sitä muutan toki sinne paimentolaisten pariin.Näinhän neuvoo islamin oppineetkin että jos länsimainen elämä ahdistaa menkää islamilaiseen maahan varsinkin jos se takaa paremmat islamin harjoittamisen mahdollisuudet...ja muslimien tulee kyllä kunnioittaa maan lakeja jossa asuvat.

        Islamissa ei ole lähetystyötä, emme voi emekä saa käännyttää ketään.Ainut asia on että saamme yrittää oikaista muslimi veljeämme ja siskoamme jos näemme että hän tekee uskonnollisesti väärin.Mutta siinäkään tapauksessa emme painosta ym.
        Se vain on että islam leviää....en suinkaan vertaisi sitä esim.mormonismiin mikä taasen on täyttä bisnestä uskonnolla ratsastaen ja todellista käännyttämistä...onneksi olen muslimi.
        Kyllä maltilliset muslimit ovat juuri niitä jotka eivät muokkaa ketään omanlaisekseen...ei kukaan ketään pakota uskomaan Jumalaan tai asiaan jota ei koe omakseen.Asioihin saa kyllä tutustua 8 ja käännytystähän me emme tee)jos itse haluaa ja asioista voi ilman pakkoa keskustella asiallisesti niinkuin mekin...

        Vaivauduitko edes ne linkit lukaisemaan... ainoa valhe siinä ja tässä maailmassa on että ihmiset eivät tottele Jumalaansa josta syntyy ja kehittyy valheellinen näkemys uskonnosta.Kirja sanoo toista kuin ihmiset tekevät ja toteuttavat.Ihminen se on se valheen lähde.

        ... ei sovi Suomeen.

        "tuntuisi siltä ettet salli muslimia ympäristössäsi?"
        En ole puhunut muslimeista, olen puhunut islamista. Miksi minun pitäisi sietää sellaista vierasta taikauskoa, joka on kaiken sen vastakohta, jota minä arvosta ja mihin minä uskon?
        Ja vielä kotimaassani? Ei kiitos ihmisoikeuksien loukkauksille, keskiajalle ja uskonnolliselle dikrtatuurille.

        "Islamissa ei ole lähetystyötä, emme voi emekä saa käännyttää ketään."
        Ja höpö höpö. Älä viitsi, et usko itsekään tuohon.

        "Ihminen se on se valheen lähde."
        Sanoitpa sen osuvasti :)))))


      • jermu
        Rongoteus kirjoitti:

        ... ei sovi Suomeen.

        "tuntuisi siltä ettet salli muslimia ympäristössäsi?"
        En ole puhunut muslimeista, olen puhunut islamista. Miksi minun pitäisi sietää sellaista vierasta taikauskoa, joka on kaiken sen vastakohta, jota minä arvosta ja mihin minä uskon?
        Ja vielä kotimaassani? Ei kiitos ihmisoikeuksien loukkauksille, keskiajalle ja uskonnolliselle dikrtatuurille.

        "Islamissa ei ole lähetystyötä, emme voi emekä saa käännyttää ketään."
        Ja höpö höpö. Älä viitsi, et usko itsekään tuohon.

        "Ihminen se on se valheen lähde."
        Sanoitpa sen osuvasti :)))))

        joo mäkin voin heittää tosta vaan et jehovat on tyhmiä kun mä ajattelen et ne on tyhmiä ne juoksee ovilla etc.ole vaan umpimielinen eihän tollasen kanssa tartte olla tekemisissä.Kun et ota selvää vaan vihaat senkus vaan anna mennä...ihan vaikka kympillä siitä näkyy sivistyksesi taso.


      • Rongoteus
        jermu kirjoitti:

        joo mäkin voin heittää tosta vaan et jehovat on tyhmiä kun mä ajattelen et ne on tyhmiä ne juoksee ovilla etc.ole vaan umpimielinen eihän tollasen kanssa tartte olla tekemisissä.Kun et ota selvää vaan vihaat senkus vaan anna mennä...ihan vaikka kympillä siitä näkyy sivistyksesi taso.

        Kokoelma seemiläisiä kansansatuja, ripaus paimentolaisten taikauskoa (mm. typerine Kaaban kiven suuteluineen) sekä loraus typerää fatalismia. Kaikki tämä arabialaisen lapsiinsekaantujan kasaamana ö-luokan paperback- ja piraattiraamattuna.

        Ei toimi. Fatalistinen ihmisoikeuksia sortava taikausko.


    • totta puhut, näyttää tieto puuttuvan...

    • Janicar

      Eipä varastele enää sen jälkeen.Olisi täällä Suomessakin hyvä käytäntö.Myös naisten asema on täällä liian hyvä.Suomalaiset miehet ovat naisten armoilla koska täällä nainen alistaa miestä.Näin se on.Kyllä muissa etelän ja Balkanin kulttuureissa tiedätään nämä jutut.

      • joo9

        vitun juoppo


      • Kemal Al Tikriti

        Katko itseltäsi vaikka pää seuraavaksi niin yksi loiseläin vähemmän.


    • Allah Anna Kameli

      Nämä Sharialait ja islam muutenkin on maailman nykyinen SYÖPÄ kommunismin jo kaaduttua.

      Mikä helvetti siinä on, että näitä apinoita pitää ottaa Eurooppaan pommeja heittelemään, naisia raiskaamaan ja kaikkea muuta paskaa tekemään, koska jokainen tietää mitä tämä pommiturbaanit loppujen lopuksi tekevät?

      Tanskassa käydessä huomasi, että Kööpenhaminassa on mm. yksi kaupunginosa kokonaan "miehitetty" näillä mutakuonoilla, jonne mm. poliisi on ilmoittanut ettei koskaan mene yksin koko kaupunginosaan. Ollessamme läheisellä leirintäalueella aamusta iltaa soivat pillit kun paikalle meni milloin poliisi ja milloin ambulanssi.

      Nyt kuulemma todella hienon ja aiheellisen piirroksen piirtänyt pilapiirtäjä Lars Vilks joutuu OMASSA MAASSAAN piileksimään tuntemattomassa osoitteessa ja päivittäin tarkastamaan mm. onko pommia laitettu hänen autonsa alle, vain siksi että joku vitun bantuheimo tulee vieraisiin maihin käyttäytymään kuin SIAT!

      Aika mielenkiintoista, että tämänkaltaiset vähä-älyiset aivokäävät tulevat meidän maihimme kertomaan miten täällä elää. Mutta menepä Iraniin tai Afganistaniin panemaan paikallista neitsyttä ja katso mitä sen jälkeen tapahtuu??

      Nämä apinat panevat vaikka takapihalla olevaa vahtikoiraa, hyi helvetti.

    • lue info
    • jk

      ei vois vähempää kiinosta koko asia

    • V-day

      V-Day -tapahtumassa eri aloilla tunnetuiksi tulleet naiset lukevat yhdysvaltalaisen näytelmäkirjailijan Eve Enslerin kirjoittamia Vaginamonologeja. Tapahtuman kaikki tuotot lahjoitetaan lyhentämättömänä hyväntekeväisyyteen. 10 prosenttia tuotosta ohjataan Haitin naisten hyväksi ja loput 90 prosenttia Raiskauskriisikeskus Tukinaiselle.

      Tänä vuonna V-Day vietetään KokoTeatterissa kahdella kielellä. Klo 17.30 alkavan, ruotsinkielisen esityksen järjestää Teater Hekate. Suomenkielinen esitys alkaa klo 19. Molemmat esitykset näet halutessasi samalla lipulla. Voit siis katsoa molemmat esitykset tai vain ruotsin- tai suomenkielisen esityksen.

      Tapahtumapäivänä myös KokoTeatterin baarin tuotto ohjataan hyväntekeväisyyteen.

      Tällä hetkellä varmistuneet osallistujat ovat:
      Nina Hyvärinen (tanssija, koreografi)
      Helena Kallio (Teatterimuseon johtaja, kirjailija ja näyttelijä)
      Anu Rajajärvi (Nummelan kunnanvaltuutettu, lehtori)
      Minna Sirnö (kansanedustaja)
      Johanna Sumuvuori (kansanedustaja, Helsingin kaupunginvaltuutettu)
      Maria Veitola (toimittaja, talkshow -emäntä)

      Esityksen jälkeen (n. klo 21) KokoTeatterin baarissa esiintyy pianisti Rebecca Clamp.

      Tapahtumassa järjestetään myös arpajaiset.
      KokoTeatteri
      Siltavuorenranta 18 Helsinki

      (Ennakkotiedoista poiketen Aira Samulin on valitettavasti joutunut peruuttamaan osallistumisensa pakottavan syyn takia.)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo on nimenomaan se asian ydin. Ihminen ei integroidu länsimaiseen elämään, jos tämä ei kunnioita ja elä länsimaista elämää, länsimaisia arvoja ja lakeja kunnioittaen ja noudattaen.


    • Anonyymi

      Islam on lakiuskonto. Šaria (sharia), eli islamilainen laki on islaminuskon mukaan jumalan ihmisille antama muuttumaton laki. Šaria on islaminuskon ydin. Lakiuskonto määrää pitkälti kaikilla elämän alueilla. Islam on ”ortopraktinen”, eli tekoja korostava lakiuskonto. Lakiuskonto ei sovi länsimaiseen yhteiskuntaan. Maan lait ovat ne, jotka määräävät.

    • Anonyymi

      Homoja heitetään katolta tai poltetaan roviolla

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe