Imovanesta nuppi sekaisin...

Imovanesta nuppi sekaisin...


Käytän Imovanea unettomuuteen. Kyllä sillä nukkuukin jos menee heti pillereiden oton jälkeen sänkyyn.

Mutta jos otan sen liian aikaisin... tuntuu kuin se tekisi persoonastani jonkun ihan vieraan. Teen aivan päättömiä asioita, puhua pälpätän, soittelen sinne tänne, sinkoilen kuin pallosalama. Ilman vähäisintäkään tunnetta väsymyksestä. Jossain vaiheessa lääke aiheutti oikeita syömisorgioita mutta se on kääntynyt sittemmin päälaelleen. Nyt Imovane aiheuttaa enemmänkin pahoinvointia - ei tee mieli syödä.
Aamulla en muista illan touhuista paljon mitään. Ihan kuin olisi ollut siis vähintään 2 promillen jurrissa.

Mitä hittoa tuo lääke on ja miten se voi vaikuttaa näin?
7691
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

mistä johtuu,mutta minulla tulee imovanesta pahaolo enkä suinkaan nuku yhtään paremmin.enkä myöskään aina nukahda sen helpommin.....

Äänestä

tuttavallani aiheutti myös ihan hirveää syömisen himoa.

Äänestä

Imothan on kerrassaan loistavia nappeja, siihen vielä pari bischee.....

Äänestä
  • ...kerran parin "Imon" ja muutaman olusen yhteisvaikutuksena. Onneks oli niin hyvät turvalukot etten päässy kämppään sisälle. En muista koko jutusta hevon kukkua. Aamulla katoin että ovi oli tsökönä ja silleen.

    Ihme nappeja muuten, koska ei tehoo unettomuuteen jos et oota makuullas sängyllä ja jos ootat niin lyö tajun kankaalle, kun taas vaikuttaa melkeen ku ois piriä vetäny jos ei yritä nukkua.

    Pahanmakusia mut siististi cooleja namusia muuten.

    Äänestä

  • Yks oottaa just tossa pöydällä pääsyä parempiin suihin...Toivottavasti lyö tajun kankaalle ainaski muutamaks tunniks.o:)

    Äänestä

Jollakin ollut copypaste-hauskaa näköjään...

Tämän saman jutun kirjoitin pilkulleen syyskuussa ja nyt joku valopää on kopsannut sen uudemman kerran tähän.

On ilmesesti jollakin mennyt Imot pahemman kerran päähän. Eikä ole edes vaikea arvata kuka se täällä päivisin kieli poskessa häärää.

Kiva kuitenkin kun olet noin viehättynyt kirjallisesta tuotoksestani. Toiste en kehota kuitenkaan kopioimaan, sillä se osoittaa paitsi idioottimaisuutesi että älyn vakavasta puutteesta.

Äänestä
  • heitä nimi tai nimimerkki " kuka se täällä päivisin kieli poskessa häärää.
    "....

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Imovanesta nuppi sekaisin... kirjoitti:

Imovanesta nuppi sekaisin...


Käytän Imovanea unettomuuteen. Kyllä sillä nukkuukin jos menee heti pillereiden oton jälkeen sänkyyn.

Mutta jos otan sen liian aikaisin... tuntuu kuin se tekisi persoonastani jonkun ihan vieraan. Teen aivan päättömiä asioita, puhua pälpätän, soittelen sinne tänne, sinkoilen kuin pallosalama. Ilman vähäisintäkään tunnetta väsymyksestä. Jossain vaiheessa lääke aiheutti oikeita syömisorgioita mutta se on kääntynyt sittemmin päälaelleen. Nyt Imovane aiheuttaa enemmänkin pahoinvointia - ei tee mieli syödä.
Aamulla en muista illan touhuista paljon mitään. Ihan kuin olisi ollut siis vähintään 2 promillen jurrissa.

Mitä hittoa tuo lääke on ja miten se voi vaikuttaa näin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu