Kertokaa mielestänne kaunein laulu. Omani voisi olla laulu Dnjeprille.
Kaunein laulu?
8
803
Vastaukset
- rita
Maailma on täynnä ihanaa musiikkia,ei voi mitenkään nimetä yhtä.Tällä hetkellä kuuntelen kerta toisensa perään Scorpionsin esittämää Ave Maria no moro.Kertakaikkisen ihanaa.Hevibändi esittää erilaista,tunnelmallista ja upeeta musiikkia.
- QueenOfTheDawn
valitsen Souvarit ja Luodut toisilleen. Jotenkin ihastuin tähän kappaleeseen. Kovin herkkä ja kaunis.
Sitten tanssi musan ulkopuolelta on pakko mainita Richard Marxin "Right here waiting for you" josta Finlanderssilla on käännöskappale "Odotan sua". - Sepeteeus
Kyllä se taitaa olla Eija Kantolan esittämä Rakkauden kirja
- Ansku
Se on mielettömän kaunis laulu, joka soi aina siinä jouluna tulevassa Lumiukko-piiretyssä.
Tietääkö joku mikä sen laulun nimi on ?- rita
Luulisin että tarkoitat kappaletta nimeltä Walking in the air.
- Pike
rita kirjoitti:
Luulisin että tarkoitat kappaletta nimeltä Walking in the air.
että, toi Kummisetä -elokuva biisi "Puhu hiljaa rakkausesta "on yksi.
Sit mun listalla
- R.F. DAVID Words,
- Muutama Jari Sillanpään; Valkeaa Unelmaa,Tahdoin taikka en,helli mut uneen.Hän laulaa,Satulinna.
- A-HAA; TAke on me, - VeeKoo
Pike kirjoitti:
että, toi Kummisetä -elokuva biisi "Puhu hiljaa rakkausesta "on yksi.
Sit mun listalla
- R.F. DAVID Words,
- Muutama Jari Sillanpään; Valkeaa Unelmaa,Tahdoin taikka en,helli mut uneen.Hän laulaa,Satulinna.
- A-HAA; TAke on me,Valsseista Oi Tuntematon ja Moon River
Sambana Moliendon Cafe
Tangona Hernandon Salaisuus
Foxeista Keltapaviljonki
Jenkoista Vahanukke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197