Apua! Miten saada "takaisin" oman neitsyytensä?

yks tyttö

Katsoin tässä yks päivä sellaista ohjelmaa kun Dr.90120, Subtv:stä ja siinä oli tällä kertaa sellanen jakso, joka oli minulle todella mielenkiintoinen ja auttava jakso! Nimittäin olen itsekin muslimi tyttö, joka on menettänyt neitsyytensä ja sitten kun menen naimisiin ja tämä aviomieheni saa tietää, että en olekkaan neitsyt tämä tai joku heistä murhaavat minut.. Itse en ollut tajuissani sillon kun menetin sen, minua käytettiin nimittäin hyväksi, jopa huumattiin.. ja nyt pelkään kuollakseni, että minut tapetaan sen takia.. nyt kun näin tämän ohjelman, niin voisin tehdä tämän saman niinkuin se nainenki teki..

Haluaisin tietää tästä leikkausoperaatiosta vähän enemmän? ja sitten senkin haluaisin tietää, että missä niitä sellaisia leikkauksia tehdään ja kuinka paljon ne maksaa täällä Suomessa? Olkaa niin kilttejä ja auttakaa..

Olen muutenki niin nuori vielä (16v) ja uskon, että minut naitetaan pian, koska se kuuluu tähän meidän kulttuuriin ja perhetapoihin.. en halua vielä kuolla, en ainakaan näin nuorena!

13

2671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei...

      Saa toimia noin. Eli maassa maan tavalla. Ota suora yhteys poliisiin!
      Ihan itku meinaa tulla, kun tuollaista joutuu lukemaan.

    • .....

      mistä sen tietää, onko joku neitsyt vai ei...

    • k.r

      Saatan olla väärässä mutta olen saanut semmoisen kuvan että näitä leikkauksia ei Suomessa tehdä. Muutenkin ne ovat ongelmallisia koska ne tukevat yleistä harhaluuloa että naisen ensimmäisen yhdynnän yhteydessä aina tulee verenvuotoa. Itse asiassa suurimmalla osalla tytöistä ei tule verta ollenkaan, ei minultakaan tullut.

      Vaikea sanoa mitä sinun tilanteessa pitäisi tehdä, eihän se ihan niin yksinkertaista ole että marssit vaan poliisin luokse ja sitten on kaikki taas hyvin. Mutta ulkopuolista apua ja tukea sinä kyllä tarvitset, myös koska sinut on ilmeisesti raiskattu ja siitä sinun pitäsis päästä puhumaan jonkun kanssa. Suomessa on yksi tytöille suunnattu tukipuhelin, Ella (www.ellaella.org), joka päivystää keskiviikkoisin klo 17-20, puh.nro 02-2306002 (heille voi myös lähettää sähköpostia: [email protected]). Saat myös tukea, apua, neuvoja Raiskauskriisikeskus Tukinaiselta (www.tukinainen.fi), jolla on puhelinpäivystystä viikon jokaisena päivänä.

    • ???

      todella "yksi muslimi" tyttö ?

    • yks muslimi tyttö

      No, poliiseille tästä on ihan turha kertoa, en nimittäin aio heille mitään kertoa! Nimittäin tästäkin, kun ekan kerran harrastin sitä, niin siitä on jo melkein vähän yli 3vuotta. Muutenkin mä en halua menettää mun perhettä.

      Miten muka Suomessa ei tehdä tälläisiä juttuja? Ihmettelen kyllä..

      Ja vastaus tälle yhdelle ihmisille, joka epäili sitä, että olenko tosiaan "yks muslimi tyttö", niin kyllä olen. Saatat ehkä epäröidä tästä mun hyvästä Suomen kielestä, minkä ymmärrän kyllä.. Mutta siksi osaanki näin hyvin tätä, ku oon asunut täällä koko ikäni, oon jopa syntynyt täällä ja vielä jopa Suomen kansalaisuuskin löytyy.

      Näillähän muslimi miehillä on sellainen käsitys tästä sellanen, että niidenhän mielestä naisella pitää tulla vähän verta ekalla kerralla. Oon kyllä kuullut, että naisella/tytöllä ei edes tule verta.. Mutta sitten taas oon kuullut, et näillä ei oo sit kaikki ihan kondikses.

      • k.r

        Esimerkiksi Amnesty Internationalin kotisivuilta (www.amnesty.fi/uutiset/ajan1_5_2005.htm)löytyy artikkeli tästä toimenpiteestä, eli hymenoplastiasta. Sitä ei tehdä Suomessa, mahdollisesti Ruotsissa.

        Tästä sinulla ei ehkä ole hirveästi konkreettista apua, mutta: Sinulla on oikeus omaan kehoosi ja seksuaalisuutesi, eikä kenelläkään ole oikeutta kieltää sinulta näitä asioita. Tämä koske tietenkin kaikkia tyttöjä ja naisia, myös "tavallisia" suomalaisia, koska ei täällä Suomessa asiat niin hyvin ole etteikö tuhansia naisia raiskattaisisi vuosittain, ja "lutkan" leiman saa hyvin helposti. Kyllä tämä kaksinaismoraali jonka mukaan naisten pitää olla hyveellisiä, kun taas miehet saavat tehdä mitä haluavat ilman että heidät leimataan "huonoiksi", on vielä vahva meidän yhteiskunnassa.


    • suomipoika

      ja ota suomalainen mies. Ne on tottuneet kaikkea muuta kuin neitsyisiin.

      • heidii-

        Harmillista lukea tällaista, mutta tosiaankin, Suomessa moinen käytäntö -naisesta ei tullut verta,tapetaan se! On ehdottomasti laitonta kuten ihmisiin kohdistuva väkivalta,murha yleensäkkin. Tässä maassa katsotaan pahasti naisia hakkaavia miehiä vaikka heitä maastamme löytyykin aivan liikaa.

        Onneksi tässä maassa myöskin naittaminen on laitonta, kumppanin saa onneksi itse valita.
        Suosittelen sulle vakavasti erimaalaista kumppania jos pelkäät noin paljon, suku ei sitä välttämättä hyväksy, mutta olkoon sitten hyväksymättä!


    • miiiiiiiiii

      ooksä tehny sitä leikkausta vai et ?

    • Expl

      Hymenkorjauksia tarjoavat kaikki ns. intiimikirurgiaa tekevät plastiikkakirurgit. Se on esteettiseen kirurgiaan verrattavaa ja sitä ei tehdä yhteiskunnan sairaaloissa.

    • Milaja

      Tiedän tunteen olen itse mustalainen ja minua haluttiin kyllä 16 vuotiaana mennä toisen romani pojan kanssa yhteen eli sopia jo etukäteen mutta en ollu neitsyt niin kerroin hänelle ja hänen perhe sai myös siitä tietõõ rakastin kyllä häntä kovasti mutta meidät erotettiin koska en ollu neitsyt ja nyt on hankalaa.... 😬

    • turvallinen.kauneus

      Muslimityttö, älä ota muslimimiestä. Ei ole hyvä elää valheessa ja suhteessa, jossa joutuu pelkäämään turvallisuutensa ja maineensa vuoksi.

      Neitsyyttä ei voi todistaa mitenkään. Kaikilla ei tule verta ja kipua ensimmäisillä kerroilla. Neitsyys on yliarvostettu asia.

    • piotorinfani

      City-klinikan ihana riikka weltheim tekee näitä . Paras paikak Suomessa !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe