Jaha että ellet te parannus kuolette,,, on sun mielestä sitä että mulla on sua jotain vastaan jotenkin? Ei ei ja ei,,,, se on vain meillä tunteissa huoli,,, ja kyynelet joskus virta kun teette kuolema!
Ei nä henkilökohtaisuuxiin pitä viedä ! Ei rakkaus vie tällaista työtä eteenpäin loukkaantuneena,,,, kostohimoisena,,, vihaisena,, poliisina! Ei ei ja ei! Teillä on jotenkin mieli ihan pihalla! Mulla on huoli että teette itelle karhunpalvelu,, kun jatkatte piittamatta tarkistamaan että puhunko ominaan,,, vai onko Jumala tosiaan olemassa,,,, joka ei tykkää synnintekijäistä joka ei piittaa synnistä! Koska synti tappoi Hänen poikansa ja on tuottanut niin paljon halla Hänen valtakunnassa että kolmas osa enkelistä Hän menetti! Ja te vaan leikitte venäläinen ruletti? No tähän mä nyt sanon iiiiiiiik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rakkaat ateistit känny 160 astetta ja löydä Jeesus niin saatte elää!
Ottakaa vastaan Jeesus on rakkauden sanoma teille rakkaudesta!!!
Parannuxen teko loukkava?
12
575
Vastaukset
- HOimies
Eli jos tunnistat itsestäsi oireita jotka saavat pääsi ajattelemaan tuollaisia.. ota yhteys heti lähimpään parantolaan... Siellä halutaan auttaa.
- Stm
Täyskäännös on 180 astetta.
- HOi
Entäs jos se on raamatussa 160..
- Stm
HOi kirjoitti:
Entäs jos se on raamatussa 160..
Saattaa ollakin, en ole tuota niin tarkoin tutkinut.
- vai kuis on?
Etkä varmasti tiedä perustella mistä se 180 astetta on alunperin oikein tullut ???
Voi näitä nuoria ,etten pahemmin sanois! - Stm
vai kuis on? kirjoitti:
Etkä varmasti tiedä perustella mistä se 180 astetta on alunperin oikein tullut ???
Voi näitä nuoria ,etten pahemmin sanois!eiköhän tuo 180 astetta hyvin kuvanne täyskäännöstä.
Tietysti tuon voi määritellä toisissakin kulmayksiköissä, onhan näitä: radiaanit , goonit, monenlaiset piirut ym. Ehkä joku vanhempi tosiaan ymmärtää paremmin, jos sanotaan että 200 piirua. - vai kuis on?
Stm kirjoitti:
eiköhän tuo 180 astetta hyvin kuvanne täyskäännöstä.
Tietysti tuon voi määritellä toisissakin kulmayksiköissä, onhan näitä: radiaanit , goonit, monenlaiset piirut ym. Ehkä joku vanhempi tosiaan ymmärtää paremmin, jos sanotaan että 200 piirua.360 astetta on tullut ympyränmuotoisesta kalenterista, jossa kukin aste markkeeraa päivää.
- siino
Sinä tee itse kuolemaa. Ota jo hyve ihmine Semos jumalaksesi, jotta voisit vielä kuoltuasikin elä. Semos rakastaa sinua. Jeesus on kännissä.
- selvisi
Olen pitänyt tuota vuodattelijaa hihhulina, mutta sehän onkin harvinaisen sisukas ja pitkään jaksava pelle. Noin suurta määrää asia- ja logiikkavirheitä ei millään voi tehdä tosissaan.
- SavonPrinsessa
Kirjoitatko seuraavan juttusi Isän Prinsessana vai Savonarolana? Pukkaako identiteettikriisiä?
- Rausku
Kannattaa keskittyä kirjoittelemaan ihan vain sinne transvestiittien palstalle.
Nuole myrkkysammakon selkää noin 10 minuuttia. Sitten syö kärpässieni. Jos et vielälään koe Hänen läheisyyttään, olet niin paha ateisti ettet ansaitsekaan nähdä :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683