Galluppi

Kyselijä*

Mikä soittoääni teillä on luurissanne?

46

1309

Vastaukset 46

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmät ei nää sen sydän ymmärtää...

• puhelimessani

• Moppiliisa

Teach me love, luurissani

• LonesomeMan

Hurriganes

• varatartsan

se pitänyt arvata! ;o)))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

se pitänyt arvata! ;o)))

Juuh ainoo ääni kun oon tilannu vuosiin :)

• AMR-52

...perinteinen kilinä,joten varmast erottuu biisien kakofoniast esim. marketeis...)))))

• sweet_lemon

joku default soittoääni, jota en ole viitsinyt vaihtaa. Se on työpuhelin, johon mulla on etäinen suhde enkä paljon vapaa-ajalla sitä käytä, unohtuu aina jonnekin... Rakkaitten profiiliin oon ajatellut lisätä jonkun paremman piisin, mutta en ole saanut aikaiseksi...

• yksitypy

Maantiellä kuljen kuin kuningas mä oisin... :=))))))

• varatartsan

hetkellä tuo Ravellin Bolero, huomenna vuorenpeikkojen tanssi. Sitten on jokaiselle lähiystävälle oma soittoääni...aika usein vaihdan...Tosi läheiselle heittäisin suoraan värinähälytyksen myös, heh...jospa joskus sois...:o)))

• funis

hanna pakarisen fearless

• AMR-52

...mahollista, nauhottasin ite siihen: vastaa perkele.

• tuffe

haluaisin nauhoittaa lapset: "Äitiii, tuu pyyhkimään". En tiedä mitään herttaisempaa :)

Mulla kalikat kopisee soittoäänenä.

• quistis

No soi...Twinpeaks.....Aina joku elokuvan/sarjan tunnari.

• varatartsan

varmaan moni soittaiskin, jos number olis tiedossa. ;o)))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

varmaan moni soittaiskin, jos number olis tiedossa. ;o)))

Sit joku soittaa....Eiks niin;o))

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Sit joku soittaa....Eiks niin;o))

jos ei nyt kuitenkaan...mitähän siitäkin tulisi...:o) En suosittele...Mä isken numeron ihan vähäksi aikaa, enkä varmaan laita...Joo, mä laitankin kaverin numeron...:o) Saa soitella ihan kaikki ja vuorokauden ympäri. :o)))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

jos ei nyt kuitenkaan...mitähän siitäkin tulisi...:o) En suosittele...Mä isken numeron ihan vähäksi aikaa, enkä varmaan laita...Joo, mä laitankin kaverin numeron...:o) Saa soitella ihan kaikki ja vuorokauden ympäri. :o)))

numeron ylös....Missäs viipyy puhelu.....:o/ Ihan olikin huuhaata,,,,,Höh....

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

numeron ylös....Missäs viipyy puhelu.....:o/ Ihan olikin huuhaata,,,,,Höh....

se jossain? Joo, onko se tuo 4711? Eiii, se on myrkytyskeskus ja kölninvesi...013? eih...kossuhan se oli 477? öö...ei se tais olla se Ystävä Sä Lapsien...1,79? Eii, se oli banaanien kilohinta lähikaupassa...tais mennä ohi. :o(

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

se jossain? Joo, onko se tuo 4711? Eiii, se on myrkytyskeskus ja kölninvesi...013? eih...kossuhan se oli 477? öö...ei se tais olla se Ystävä Sä Lapsien...1,79? Eii, se oli banaanien kilohinta lähikaupassa...tais mennä ohi. :o(

on 112:o))) Tai voithan soittaa 118:o)))) Kyl mä sulle vastaan;o)

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

on 112:o))) Tai voithan soittaa 118:o)))) Kyl mä sulle vastaan;o)

112? Sehän on se hätänumero! :o| Että siis kun hätä on, niin sulle täytyy soittaa...;o) Ja tuo 118? Siis Jos hätä, missä hätänumero? Ja missä Quu? :o)))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

112? Sehän on se hätänumero! :o| Että siis kun hätä on, niin sulle täytyy soittaa...;o) Ja tuo 118? Siis Jos hätä, missä hätänumero? Ja missä Quu? :o)))

Mitä,mitä....Nyt ei jymmärrä jollenkaan....Heh..Ilmankos Quun puhelin aivan mykkä.....Heh..väärä numero;o/

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Mitä,mitä....Nyt ei jymmärrä jollenkaan....Heh..Ilmankos Quun puhelin aivan mykkä.....Heh..väärä numero;o/

112:ssa kyseltiin, että missä palaa ja pyydettiin antamaan ensiapua...118 tiedusteli vaan, että haluatteko, että yhdistetään 112:een...Outo juttu. :o|

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

112:ssa kyseltiin, että missä palaa ja pyydettiin antamaan ensiapua...118 tiedusteli vaan, että haluatteko, että yhdistetään 112:een...Outo juttu. :o|

Miks ne ei yhdistäny minulle...Luulis et tollanen keskus nyt vois palvella asiakasystävällisemmin...
        Halooo.....Omituista...Pitäiskös valittaa:o/

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Miks ne ei yhdistäny minulle...Luulis et tollanen keskus nyt vois palvella asiakasystävällisemmin...
        Halooo.....Omituista...Pitäiskös valittaa:o/

outo tapaus...Ehei siellä alkoi jo joku kiukuttelemaan, kun sanoin, että Te olette asiakaspalvelussa, voisitteko yhdistää puheluni eteenpäin...ei onnistunu. Käski vaan katsella minun eteenpäin ja olla hiljaa...Kerrassaan outoa asiakaspalvelua... :o|

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

outo tapaus...Ehei siellä alkoi jo joku kiukuttelemaan, kun sanoin, että Te olette asiakaspalvelussa, voisitteko yhdistää puheluni eteenpäin...ei onnistunu. Käski vaan katsella minun eteenpäin ja olla hiljaa...Kerrassaan outoa asiakaspalvelua... :o|

Siinä on sentraalisantralla mennyt koulutus hukkaan:o/ Kannattais harkita ammatin vaihtoa:o/

• varatartsan
        quistis kirjoitti:

Siinä on sentraalisantralla mennyt koulutus hukkaan:o/ Kannattais harkita ammatin vaihtoa:o/

suosittelen ammatinvaihtoa hänelle! :o| Jääkiekkovalmentajaksi kelpo ainesta....tai rajamme vartijaksi....:o)))

• quistis
        varatartsan kirjoitti:

suosittelen ammatinvaihtoa hänelle! :o| Jääkiekkovalmentajaksi kelpo ainesta....tai rajamme vartijaksi....:o)))

Vaik Jokereiden johdolle et olis tiedossa oiva goutsi;o)))

• käntsyn joku oma soittoääni....eli aivan tylsä......=:0/

• TrueLady

PIU

• miukuli22

vinguttaa Beethofenia, jos velipoika soittaa,
      kaikilla muilla Final Countdown.

• varatartsan

kerenny vastaamaan. :o(

• miukuli22
        varatartsan kirjoitti:

siitä, etten ole soittanut? ;o)

• c.o.e
        varatartsan kirjoitti:

Sannihan se siellä soipi yleisesti. Rakas mieheni kun soittaa niin tietenkin r.a.k.a.s.

• varatartsan
        miukuli22 kirjoitti:

siitä, etten ole soittanut? ;o)

muuten joo...siksipä en olekkaan kerenny vastaamaan...menikö tämä nyt oikein...siis en kerennyt vastaamaan, kun et ole soitellutkaan...*miettii kiivaasti*...;o)...

• miukuli22
        varatartsan kirjoitti:

muuten joo...siksipä en olekkaan kerenny vastaamaan...menikö tämä nyt oikein...siis en kerennyt vastaamaan, kun et ole soitellutkaan...*miettii kiivaasti*...;o)...

ihan oikein se meni, et ehtinyt millään vastaamaan, kun ei puhelin ole soinutkaan, luulit vain ja omiasi kuulit. :o)

• vt evk
        miukuli22 kirjoitti:

ihan oikein se meni, et ehtinyt millään vastaamaan, kun ei puhelin ole soinutkaan, luulit vain ja omiasi kuulit. :o)

mä kai sitten ihan kuvittelin. Varmaan vaan aina kuvittelen, ei oikeasti mitään...vaan kuvittelen, ei se varmaan soinutkaan...kyllä se vielä joskus soi...pakko uskoa...:o\

• miukuli22
        vt evk kirjoitti:

mä kai sitten ihan kuvittelin. Varmaan vaan aina kuvittelen, ei oikeasti mitään...vaan kuvittelen, ei se varmaan soinutkaan...kyllä se vielä joskus soi...pakko uskoa...:o\

se vielä soi, hyvä kun uskot :o)
        Hyvää yötä Tartsani :o)

• nylkkäri

PANOMIES!

• Uppis

Grazy Frog, kun se on vaan
      niin iiihana ja se kuuluukin
      niin hyvin kun joku soittaa
      esim kaupoissa :))

• pirsenssa

on värinät,luuris.

• Sani

Ei oltu niin kuin muut..

• Kuunkulkija

puhelimen pirinä, se häiritsee sopivasti muita ja kun siihen ei ole totuttu eikä muilla ole samanlaista niin sen erottaa tuhansien joukosta.

• Per Saukko

...

• Tanevaan

Tahdon rakastella sinua

• dollarihymy

tietysti Beverly hill`s cop!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1189
    2. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      66
      819
    3. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      41
      720
    4. Työttömiä suomalaisia ei saa töihin

Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss
      Maailman menoa
      275
      608
    5. Luonnollisuus

Ja luonnonkauneus on kaunista.
      Ikävä
      91
      599
    6. P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys

Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓
      Sinkut
      139
      596
    7. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      52
      516
    8. Et siis halua

enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani
      Ikävä
      47
      510
    9. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      35
      489
    10. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      34
      487
    Aihe