Laura Bonon ja poikien ruokaillessa sisällä?
Miksi Timo oli alasti
8
3253
Vastaukset
Takuuvarmasti tuon tapahtuman. 24/7 ei näyttänyt ulkopuolen tapahtumia ollenkaan.
- on sivistymätön
juntti idiootti. Siksi.
- ei tiennyt
mutta timo ei tiennyt että henkilö on italialainen ei hän muuten olisi XD
- yritti iskeä
Timo varmaan yritti iskeä Lauran.
- ...
Timo on ollut alusta saakka julkisuudenkipeä ja valmis tekemään mitä tahansa päästäkseen esille. Älyllisesti Timo ei voi loistaa, joten tuollaiset temput jäävät ainoiksi vaihtoehdoiksi.
Itse asiassa tuolla tempullaan Timo niittasi uransa Big Brotherissa, koskapa hän ja Tiina joutuvat äänestykseen seuraavalla kerralla ja kansa äänestää Timon ulos.- tapauksessa
kansa osoittaisi taas tyhmyytensä timo kun on kuitenkin paljon kiinnostavampi ja viihdyttävämpi henkilö talossa ohjelman kannalta kuin möllöttävä tiina joka ei innostu oikein mistään tehtävistä ja kusee tehtävät.
- ...
tapauksessa kirjoitti:
kansa osoittaisi taas tyhmyytensä timo kun on kuitenkin paljon kiinnostavampi ja viihdyttävämpi henkilö talossa ohjelman kannalta kuin möllöttävä tiina joka ei innostu oikein mistään tehtävistä ja kusee tehtävät.
oikaista..Timo se niitä tehtäviä mokailee..Ainakin enemmän kuin Tiina..Kiitos.
- Sinkku
Mielestäni kyllä hän ylitti jo mauttomuuden rajan, hyi helvetti. Joutais saamaan rangaistuksen.
Vihjasihan se bb siitä että kun vieras tuli taloon niin pitää osata käyttäytyä yms. ja kaikki eivät olleet "fiksusti".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437