Jos mies haluaa lähteä jatkoille naisen luo baarin jälkeen lievässä humalassa (siis oikeasti lievässä), niin miettiikö mies mielessään vain seksiä? Ts. tarkoittaako tuo tilanne aina automaattisesti seksiä vai voiko mies jostain muustakin syystä lähteä naisen luo jatkoille (ja mistähän syystä?)? Ilman taka-ajatuksia?
Kertokaa miehet, näinkö se on?
19
5846
Vastaukset
no ei mies aina halua seksiä. tuskin mies pahakseen laittaa jos seksiä on tarjolla. Mukava jutustelu ja yhdessäolo voivat olla myös motiivina jatkoille lähtemiseen, ilman suuria odotuksia seksistä.
Mutta kuten aina, riippuu taas henkilöstä.- kun on tarjolla
Niin, viinvn takia ainakin minä lähtisin, jos sitä on tarjolla jne. Sitähän ne jatkot ovat ja jos hyvä säkä käy niin voihan sitä jopa päästä peuhaamaankin... You never know..
- ?????
En ymmärrä ..mitä seksissä on vikaa????!!! Onks nyt perjantai???!!
- matka jatkuu
miksi mies on tullut baariin, on humalassa ja ylipäätään keskustelee naisen kanssa on seksi ja siemenen levitys. Jatkoille naisen luo päästessä tarkoittaa automaattisesti seksiä tai vähintääkin se on taka-ajatuksena.
- .........
hyvin suuri osa varmasti sen pillun perässä ravaa, mutta kyllä niitäkin on joilla se ei ole aina mielessä. syy voi olla vaikka sellainen että viihtyy henkilön seurassa.
itse lukeutuisin tuohon jälkimmäiseen ryhmään jos olisin vielä ilman kumppania. toisaalta en juopottele joten en olisi lievässä humalassa (ellei lasillisesta viiniä tule humalaan (kahdesta tulen)). - Black Tarantula
Kiitos kaikille vastauksista. Nyt alan uskoa, ettei ainoa ajatus ko. tilanteessa ole seksi. Ja eihän seksissä tietenkään mitään vikaa ole, mutta jos se on ainoa miete siellä päänupissa, niin sitten ei mene enää kovin hyvin. Nyt vaan harmittaa kun en ottanut tätä miestä mukaan kotiin jatkoille...
- DWDW
Mä ainakin voisin lähteä muutenkin, kuin pelkän seksin takia. Voihan sitä jutella, juoda kahvia ja sen sellaista :)
- Baarin jälkeen jatkoille
Seksi on aivan varmasti mielessä. Ei nyt kannata ihan ketä tahansa hyypiötä päästää kämpilleen jatkoille, saattaa vaikka raiskata. Ainakaan ulkomaalaiset ei oo missään muissa aataoksissa.
- meppuFIU
"Ulkomaalaiset" vain se *mielessä*...jokainen on yksilö on se sit minkä maalainen vaan...Lehdet monesti syylistyy siihen että mainitsevat syntyperä ja varsinkin "sitä" korostetaan jos hän on muu kun suomalainen!
- Nimetön
naisen kanssa saattaa olla että haluaa vain ilmaista viinaa mutta kyllä muuten tyttöä kuin tyttöä olisi kiva päästää pökkäsemään. Sitä rumaakin kunhan hommaa ensin vähän paremman kännin ;-D
- lisää seksiä
ja vielä enemmän seksiä mielessä
- Kadonnut sixpäk
Itse ainakin olen lähtenyt, viennyt naisen omaan kotiinikin ilman taka-ajatuksia. Jotkut naiset ovat tosiaan niin mielenkiintoisia että niihin haluaa tutustua muutenkin kuin seksin merkeissä.
Toisaalta moni nainen ei lähde ellei halua seksiä, sillä rauhallisen kiltinkin tuntuiset naiset ovat yllättäneet kun on kuppi teetä juotu ja vähän tutustuttu rauhallisessa ilmapiirissä. - jatkoilla?
Onko miesten mielestä jotenkin hirveän epäreilua, jos nainen ei jatkoilla haluakaan seksiä?
Mistä sen voi saada selville, mitä mies haluaa ennen jatkoille lähtöä? Onko jotain varmaa kysymystä tms?- tyttö-polo
Tuon minäkin haluaisin tietää. Jos pamauttaa suoraan (kuten minä oon joskus vahingossa tehnyt) että: "Tuu ihmeessä, olis kiva jatkaa juttua, mutta seksiä et tuu saamaan", niin reaktiot voivat vaihdella tyrmistyksestä loukkaantumiseen, tyyliin: "Mitä sä musta oikein kuvittelet???" Mutta toisaalta jos mies kuvittelee pääsevänsä automaattisesti panolle, niin tästä väärinkäsityksestä seuraa usein ankea loppuilta.
Sivistäkää siis myös minua, hyvät miehet! - lissu42
tyttö-polo kirjoitti:
Tuon minäkin haluaisin tietää. Jos pamauttaa suoraan (kuten minä oon joskus vahingossa tehnyt) että: "Tuu ihmeessä, olis kiva jatkaa juttua, mutta seksiä et tuu saamaan", niin reaktiot voivat vaihdella tyrmistyksestä loukkaantumiseen, tyyliin: "Mitä sä musta oikein kuvittelet???" Mutta toisaalta jos mies kuvittelee pääsevänsä automaattisesti panolle, niin tästä väärinkäsityksestä seuraa usein ankea loppuilta.
Sivistäkää siis myös minua, hyvät miehet!Kapakassa viikonloppuna ja oli mahtavan hauskaa.Tanssia sai mielin määrin ja oli kivoja miehiä.Yksi mukava ylitse muiden.Koko ilta yhdessä ja melkein selvinpäin.Puhuttiin ja tanssittiin.Ei sormusta hänellä,eikä mitään puhetta vaimosta.Tuli kotiinlähdön aika.Pyysi päästä saattamaan ja yömyssylle.En suostunut,koska en etsi yhden illan suhdetta.Mies suuttui,raivosi,haukkui kaikki naiset,jotka kuulemma antavat ymmärtää,mut eivät ymmärrä antaa!Mitä tästä opimme?Seksiä ne vaan vonkuu.Sen voisivat tietysti varmistaa heti kättelyssä,niin ei tuu sitte väärinkäsityksiä.Ellottaa!
- .o.o.o.o.o.o.
tyttö-polo kirjoitti:
Sivistäkää siis myös minua, hyvät miehet!Toihan riippuu henkilöstä hyvinkin paljon. Esimerkiksi mulla on kaveri joka vaan syttyi naista kohtaan kun nainen sanoi, että "Voit tulla jatkoille, mutta sänkyyn ei mennä vielä tällä kertaa, eikä ehkä ensi kerrallakaan, mutta sen jälkeen tilanne voi olla toinen." Toi osottaa, että misu ei ole helppo tapaus mikä monesti lisää mielenkiintoa. En itsekään odota, että jatkot = seksiä.
Tietysti paljon riippuu tilanteesta. Mikäli toinen on liikenteessä vain "se" mielessä, niin varmaan on pettymys jos tuollaista menee sanomaan.
Aika ympäripyöreä vastaus, mutta kun nää tilanteet riippuu nii monesta asiasta :) - kertoa
Kyllähän sitä tuttavuutta hieroskellaan jo hyvissä ajoin ennen valomerkkiä. Jos silloin sanoo toiselle että "jos petikumppania haet niin en ole käytettävissä", niin eikö se jo ole sillä selvä? Silloin toisella on vielä aikaa etsiä sellainen jolta saa, jos on vain sitä vailla.
- niinhän
kertoa kirjoitti:
Kyllähän sitä tuttavuutta hieroskellaan jo hyvissä ajoin ennen valomerkkiä. Jos silloin sanoo toiselle että "jos petikumppania haet niin en ole käytettävissä", niin eikö se jo ole sillä selvä? Silloin toisella on vielä aikaa etsiä sellainen jolta saa, jos on vain sitä vailla.
sitä luulis. Miehellä sen tajuaminen vaan kestää kauemmin.
- ..............................
En ole siellä pillun takia ja enkä myöskään ole mikään ämmien viihdyttäjä joten tuskin multa edes kysytään jatkoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904463
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603321Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1232426Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1012385- 422065
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282007Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241763Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91657- 291628