w.a.s.p

dominic

Laittakaas listaa waspin rauhallisimmista biiseistä kun ne on aivan loistavia.. mm Trail Of Tears, Sleeping In The Fire, Forever Free, Hold On To My Heart ja vielä The Idol. jos tiedät muita samankaltaisia ni pistäppä nimiä.

7

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wasp on kyllä yksi maailmankaikkeuden kovimmista bändeistä ikinä. Tällä bändillä sitä tuli oma heavy-ura avattua siinä Iron Maidenin kanssa, muistan kun ostin jostain kirpputorilta sen ensimmäisen WASP-vinyylin joka oli myös Waspin ensimmäinen.Tuo levy on kyllä kovin levy mitä Wasp on tehnyt ja millaista kukaan muu ei ikinä tule lähellekkään pääsemään. Levyllä ei ole yhtäkään heikkoa biisiä ja vaikka Sleeping (In The Fire) on aika erikoinen siellä muitten runttausbiisien seassa niin ei onnistu levyä pilaamaan, päin vastoin Sleeping (In The Fire) on maailman parhain "hidas" biisi, biisissä on oikeasti tunnelmaa. Myös ikivihreät, I Wanna Be Somebody ja L.O.V.E. Machine ovat kappaleita joihin ei kyllästy koskaan, I Wanna... sisältää kaikki parhaat elementit jotka ovat täydellisellä 80-luvun hittibiisillä ja sama pätee Love Machineen. Wasp jyräsi kyllä ihan täysillä The Headless Children albumiin asti mutta sitten omasta mielestä taso tipahti huimasti sitten loistopäivien, Kill Fuck Die oli melkoinen pettymys aluksi mutta sitten kun sitä rupesi putkeen soittamaan niin johan rupesi avautumaan.

      • TheHeadlessChild

        Suosikkilevyni on ehdottomasti The Crimson Idol. Se ei ehkä levynä ole kaikista paras ja onnistunein, monen mielestä se on jopa surkein levy, mutta; Joka kerta, kun laitan tämän levyn soimaan, istun sängylläni hiljaa, kuumat aallot kulkevat pitkin kehoa ja kyyneleet tulevat viimeistään The Idolin kohdalla ulos...kuuntelen koko levyn loppuun asti ja sen jälkeen on niin puhdistunut olo...taidan olla aivan hullu :) mutta se levy on niin rakas. Olen lukenut, että se on myös Blackie Lawlessin suosikki. Se levy on mielestäni riisunut tämän mahtavan solistin, vaikka hän ei suoraan itsestään laula. Hän on purkanut siihen koko sisinpänsä.

        Levy on tarina. Sen vuoksi se niin jakaa mielipiteitä. Kappaleet ovat kaukana siitä, mitä W.A.S.P alussa oli. Ei huonompia, vaan erilaisia.

        Animal (Fuck like a beast) -aika teki Lawlessista rajun seksi-ikonin (mikä saa kyllä mullakin sukat pyörimään jalassa, kun kattelen noita live dvd:tä) The Crimson Idol riisui kuoren hänen päältään ja näytti, että siellä on ihminen kappaleitten takana. Lihaa ja verta.


      • dominic
        TheHeadlessChild kirjoitti:

        Suosikkilevyni on ehdottomasti The Crimson Idol. Se ei ehkä levynä ole kaikista paras ja onnistunein, monen mielestä se on jopa surkein levy, mutta; Joka kerta, kun laitan tämän levyn soimaan, istun sängylläni hiljaa, kuumat aallot kulkevat pitkin kehoa ja kyyneleet tulevat viimeistään The Idolin kohdalla ulos...kuuntelen koko levyn loppuun asti ja sen jälkeen on niin puhdistunut olo...taidan olla aivan hullu :) mutta se levy on niin rakas. Olen lukenut, että se on myös Blackie Lawlessin suosikki. Se levy on mielestäni riisunut tämän mahtavan solistin, vaikka hän ei suoraan itsestään laula. Hän on purkanut siihen koko sisinpänsä.

        Levy on tarina. Sen vuoksi se niin jakaa mielipiteitä. Kappaleet ovat kaukana siitä, mitä W.A.S.P alussa oli. Ei huonompia, vaan erilaisia.

        Animal (Fuck like a beast) -aika teki Lawlessista rajun seksi-ikonin (mikä saa kyllä mullakin sukat pyörimään jalassa, kun kattelen noita live dvd:tä) The Crimson Idol riisui kuoren hänen päältään ja näytti, että siellä on ihminen kappaleitten takana. Lihaa ja verta.

        siis vittu mua oikeestaan teijän mielipiteet kiinnosta... haluun vaan niitä biisien nimiä, eli rauhallisimmat biisit. ne on parhaita.


      • dominic kirjoitti:

        siis vittu mua oikeestaan teijän mielipiteet kiinnosta... haluun vaan niitä biisien nimiä, eli rauhallisimmat biisit. ne on parhaita.

        Breathia joka on minusta W.A.S.P.:in tunnelmallisin balladi. Ja sitten Keep holding on, Euphoria, Evermore ja nämä on kanssa aika hitaita Damnation angel, Widowmaker, Cries in the night ja The neon god part ykköseltä löytyy kanssa hidahkoja biisejä


      • dominic
        hell_patrol kirjoitti:

        Breathia joka on minusta W.A.S.P.:in tunnelmallisin balladi. Ja sitten Keep holding on, Euphoria, Evermore ja nämä on kanssa aika hitaita Damnation angel, Widowmaker, Cries in the night ja The neon god part ykköseltä löytyy kanssa hidahkoja biisejä

        tämmöstä kommenttia toivoinkin. kiitos.


      • dominic kirjoitti:

        siis vittu mua oikeestaan teijän mielipiteet kiinnosta... haluun vaan niitä biisien nimiä, eli rauhallisimmat biisit. ne on parhaita.

        Taas hyvä asenne havaittavissa...kun topic on Wasp niin minusta keskustelua voi jatkaa myös Waspiin yleensä.


      • aggressor.perverssor kirjoitti:

        Taas hyvä asenne havaittavissa...kun topic on Wasp niin minusta keskustelua voi jatkaa myös Waspiin yleensä.

        Tätä on ihan hyvä tästä jatkaa W.A.S.P.:iin liittyvillä jutuilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4149
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2448
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1623
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      47
      1516
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1417
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1406
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1368
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      92
      1269
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      52
      1176
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      159
      1127
    Aihe