w.a.s.p

dominic

Laittakaas listaa waspin rauhallisimmista biiseistä kun ne on aivan loistavia.. mm Trail Of Tears, Sleeping In The Fire, Forever Free, Hold On To My Heart ja vielä The Idol. jos tiedät muita samankaltaisia ni pistäppä nimiä.

7

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wasp on kyllä yksi maailmankaikkeuden kovimmista bändeistä ikinä. Tällä bändillä sitä tuli oma heavy-ura avattua siinä Iron Maidenin kanssa, muistan kun ostin jostain kirpputorilta sen ensimmäisen WASP-vinyylin joka oli myös Waspin ensimmäinen.Tuo levy on kyllä kovin levy mitä Wasp on tehnyt ja millaista kukaan muu ei ikinä tule lähellekkään pääsemään. Levyllä ei ole yhtäkään heikkoa biisiä ja vaikka Sleeping (In The Fire) on aika erikoinen siellä muitten runttausbiisien seassa niin ei onnistu levyä pilaamaan, päin vastoin Sleeping (In The Fire) on maailman parhain "hidas" biisi, biisissä on oikeasti tunnelmaa. Myös ikivihreät, I Wanna Be Somebody ja L.O.V.E. Machine ovat kappaleita joihin ei kyllästy koskaan, I Wanna... sisältää kaikki parhaat elementit jotka ovat täydellisellä 80-luvun hittibiisillä ja sama pätee Love Machineen. Wasp jyräsi kyllä ihan täysillä The Headless Children albumiin asti mutta sitten omasta mielestä taso tipahti huimasti sitten loistopäivien, Kill Fuck Die oli melkoinen pettymys aluksi mutta sitten kun sitä rupesi putkeen soittamaan niin johan rupesi avautumaan.

      • TheHeadlessChild

        Suosikkilevyni on ehdottomasti The Crimson Idol. Se ei ehkä levynä ole kaikista paras ja onnistunein, monen mielestä se on jopa surkein levy, mutta; Joka kerta, kun laitan tämän levyn soimaan, istun sängylläni hiljaa, kuumat aallot kulkevat pitkin kehoa ja kyyneleet tulevat viimeistään The Idolin kohdalla ulos...kuuntelen koko levyn loppuun asti ja sen jälkeen on niin puhdistunut olo...taidan olla aivan hullu :) mutta se levy on niin rakas. Olen lukenut, että se on myös Blackie Lawlessin suosikki. Se levy on mielestäni riisunut tämän mahtavan solistin, vaikka hän ei suoraan itsestään laula. Hän on purkanut siihen koko sisinpänsä.

        Levy on tarina. Sen vuoksi se niin jakaa mielipiteitä. Kappaleet ovat kaukana siitä, mitä W.A.S.P alussa oli. Ei huonompia, vaan erilaisia.

        Animal (Fuck like a beast) -aika teki Lawlessista rajun seksi-ikonin (mikä saa kyllä mullakin sukat pyörimään jalassa, kun kattelen noita live dvd:tä) The Crimson Idol riisui kuoren hänen päältään ja näytti, että siellä on ihminen kappaleitten takana. Lihaa ja verta.


      • dominic
        TheHeadlessChild kirjoitti:

        Suosikkilevyni on ehdottomasti The Crimson Idol. Se ei ehkä levynä ole kaikista paras ja onnistunein, monen mielestä se on jopa surkein levy, mutta; Joka kerta, kun laitan tämän levyn soimaan, istun sängylläni hiljaa, kuumat aallot kulkevat pitkin kehoa ja kyyneleet tulevat viimeistään The Idolin kohdalla ulos...kuuntelen koko levyn loppuun asti ja sen jälkeen on niin puhdistunut olo...taidan olla aivan hullu :) mutta se levy on niin rakas. Olen lukenut, että se on myös Blackie Lawlessin suosikki. Se levy on mielestäni riisunut tämän mahtavan solistin, vaikka hän ei suoraan itsestään laula. Hän on purkanut siihen koko sisinpänsä.

        Levy on tarina. Sen vuoksi se niin jakaa mielipiteitä. Kappaleet ovat kaukana siitä, mitä W.A.S.P alussa oli. Ei huonompia, vaan erilaisia.

        Animal (Fuck like a beast) -aika teki Lawlessista rajun seksi-ikonin (mikä saa kyllä mullakin sukat pyörimään jalassa, kun kattelen noita live dvd:tä) The Crimson Idol riisui kuoren hänen päältään ja näytti, että siellä on ihminen kappaleitten takana. Lihaa ja verta.

        siis vittu mua oikeestaan teijän mielipiteet kiinnosta... haluun vaan niitä biisien nimiä, eli rauhallisimmat biisit. ne on parhaita.


      • dominic kirjoitti:

        siis vittu mua oikeestaan teijän mielipiteet kiinnosta... haluun vaan niitä biisien nimiä, eli rauhallisimmat biisit. ne on parhaita.

        Breathia joka on minusta W.A.S.P.:in tunnelmallisin balladi. Ja sitten Keep holding on, Euphoria, Evermore ja nämä on kanssa aika hitaita Damnation angel, Widowmaker, Cries in the night ja The neon god part ykköseltä löytyy kanssa hidahkoja biisejä


      • dominic
        hell_patrol kirjoitti:

        Breathia joka on minusta W.A.S.P.:in tunnelmallisin balladi. Ja sitten Keep holding on, Euphoria, Evermore ja nämä on kanssa aika hitaita Damnation angel, Widowmaker, Cries in the night ja The neon god part ykköseltä löytyy kanssa hidahkoja biisejä

        tämmöstä kommenttia toivoinkin. kiitos.


      • aggressor.perverssor
        dominic kirjoitti:

        siis vittu mua oikeestaan teijän mielipiteet kiinnosta... haluun vaan niitä biisien nimiä, eli rauhallisimmat biisit. ne on parhaita.

        Taas hyvä asenne havaittavissa...kun topic on Wasp niin minusta keskustelua voi jatkaa myös Waspiin yleensä.


      • aggressor.perverssor kirjoitti:

        Taas hyvä asenne havaittavissa...kun topic on Wasp niin minusta keskustelua voi jatkaa myös Waspiin yleensä.

        Tätä on ihan hyvä tästä jatkaa W.A.S.P.:iin liittyvillä jutuilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe