Itse olen 43
Minkäs ikäsiä täällä kirjottelee
14
1062
Vastaukset
- Pong
:-D
- mut sisko on 14v
et niin on
Niin kuin on helposti galleriasivulta havaittavissa. Onko se niin vaikea luoda vaikka ihan vain tälle palstalle kirjoittelua varten oma rekisteröity nick jossa voisi tuollaisia tietoja esim olla?
- tietosuojattu on
ammatin vuoksi, niin tälläiselle sivulle kun rekisteröi itsensä joutuu laitamaan omat tiedot ja niitä en todellakaan jakele.
- panna vaikka
tietosuojattu on kirjoitti:
ammatin vuoksi, niin tälläiselle sivulle kun rekisteröi itsensä joutuu laitamaan omat tiedot ja niitä en todellakaan jakele.
naapurin tiedot, tai keksiä ihan olemattoman ihmisen!!
- ei niin tollo
Ei kai se omaa ikäänsä kysynytkään, vaan muiden ja tuskin se voi muille niitä ikiä sinne laittaa... :D
- onn
25v.
- m51v
et silleen :)
- lukee
41vee
- Teini..
Iki nuori...
- vuosimallia 1962
43vee
- joku vaan
ja ihan koukussa kyseiseen ohjelmaan
- olen
49 v (pissis) ;)
- nuori sälli
35v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437