Kuka on mielestäsi paras kauneusleikattu julkkis Suomessa tai maailmalla?
Parhaat julkkisten leikkaukset?
16
8034
Vastaukset
- suomessa
parhaimmista ei huomaa että on tehty leikkauksia, joten niistä en voi sanoa mitään. Mutta ei ainakaan lauri, jylhä, fingeroos (vai miten se nyt kirjoitetaankaan), aittolehto ynnä muut ja voi sitä lola rukkaa kun meni laittamaan siellä westendin klinikalla
- ihmettelijä
hannele lauri laittanut joskus silikonit ? mun mielestä sillä on ollut joskus pienemmät rinnat.
- Julkkikset
Tuolla:
http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=6
Olivat paljon kauniimpia ennen silpomistaan. - Paula Koivuniemi
on aika hyvännäköisiä ikäisekseen.
- aira
samulin. Kova mummo, mutta eiks se ole tanssimalla pysynyt kunnossa. Onkohan sitä leikelty?
- Rentukka
aira kirjoitti:
samulin. Kova mummo, mutta eiks se ole tanssimalla pysynyt kunnossa. Onkohan sitä leikelty?
leikelty oli kerran juttu seiskassa
- et ainakin
Siis voin olla väärässäkin, mut kaveripiirissä on juteltu, et ainakin jo tässä palstalla mainittuken julkkisten lisäksi Katri Helena, Lea Laven, Marion Rung ja vähän aikaa sitten Ville Valo ovat saaneet ainakin botoxia ja tehohoitoa kasvoilleen - tai sitten ne vaan on niin freesejä ja hyvännäköisiä luonnostaan.Mitä sanotte?
- Huomaaja
Sokea-Reettakin näkee, että Marion Rung, Lea Laven, Katri-Helena ja Paula Koivuniemi ovat käyneet plastiikkakirgurgilla kohentamassa ulkonäköään.
Helena Lindgren ja Lenita Airisto ovat oikein plastiikkakirgurgiaan hurahtaneita friikkejä.
- Faiii
Karita Tuomolan nenäleikkaus onnistui hienosti. En tiedä onko siitä julkisuudessa puhuttu lainkaan, mutta muutoksen huomaa selvästi jos vertaa uudempia kuvia Karitasta niihin, jotka on otettu missivuotena. Karitan plastiikkakirurgiaa ei kai julkisuudessa huomattu, kun Karita ajoitti sen samaan aikaan hurjan laihdutus- ja kuntoiluinnostuksensa kanssa. Luultiin, että muutos oli luonnollisen painonpudottamisen aiheuttamaa.
- en hämäänny
No ainakin Karitan silarit huomaa helposti!
- Oksasen
en hämäänny kirjoitti:
No ainakin Karitan silarit huomaa helposti!
kasvot on kohotettu hiljakkoin ja näyttää tosi hyvältä.Ei uskoisi,että on 71v.
- samaa mieltä
Oksasen kirjoitti:
Hän ei pelkästään nuorentunut vaan muuttui kauniimmaksi kuin oli nuorena.
Kadehdittavan hyvät hiuksetkin hänellä näyttäisi olevan. - Anonyymi
Oksasen kirjoitti:
missä hän on käynyt kohottamassa kasvonsa - tietääkö kukaan? voisin vaikka mennä itsekin... ;)
- liisa11
Ainakin Ruotsin Silvia on leikattu monesti ja sen huomaa !
- Anonyymi
Marion on varmasti käynyt operaatiossa. Mutta milloin?
- Anonyymi
Seela Sella olisi ihan erinäköinen ollut omalla nenällään. Nenä on monien murheenkryyni. https://fabbon.com/amp/makeup/celebrity-plastic-surgery
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569