Tänään on TV2:ssa klo 21 Leikin varjolla ohjelma. Illassa vierailevat artistit Janne Tulkki ja Liisa Tuhkanen. Nyt on hyvä tilaisuus kuulla heidän duettoesityksensä. Ja jos joku ei vielä tiedä kuka on Liisa Tuhkanen, niin se selviää siinä ohjelmassa!
Leikin varjolla ohjelma tänään
3
468
Vastaukset
Janne Tulkki on ihan jees, mutta tuo Liisa Tuhkanen on uus tuttavuus mulle. Täytyykin katsella/kuunnella se Leikin varjolla.
- Loviisa
Harmittaa, kun meni tuo ohjelma kokonaan ohi - en edes tiennyt olevan, että olisin voinut laittaa nauhalle.
Kerran olen nähnyt Liisa Tuhkasen livenä, ja mielikuva oli ihan myönteinen; pirteä esiintyjä. Tykkäsin myös niistä parista sinkusta, jotka aikaisemmin soivat radiossa ahkerastikin - ovat vaan jonnekin taas nekin kadonneet.
Itse vietin eilisen illan Yö:n konsertissa...- Saapas
Laulu oli kerrassaan upea. Janne Tulkin ja Liisa Tuhkasen käsialaa, sävel Tuomas Lehto, sovitus Vesa Hyrskykari ja Tero Kaario. Mutta ei hätää! Kohta on sinkku saatavilla Janne Tulkki fan clubista ja laulu tulee myös Liisa Tuhkasen pitkäsoitto CD:lle. Levy ilmestyy joskus ensi vuoden alkupuolella, tarkka ajan kohta ei vielä tiedossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197