Leikin varjolla

HYIH!

Kattelin tuossa ihan piruuttani leikin varjolla ohjelmaa.. ja sanon nyt ihan suoraan, että en pitänyt YHTÄÄN Tulkin Jannen "esiintymisestä"!! Herranjestas mikä tönkkö esiintymistyyli(eli ainoastaan mikki vaihtui toisesta kädestä toiseen) ja TAAS pelkkää mustaa vaatteissa,ÖRK!
Ja paita sen näkönen kun mies olisi jonnekin pelireissulle lähdössä..Ja se "ääni"..siis nimenomaan MIKÄ ÄÄNI??!! No se naukuva ällöökin ällömpi!
Tuhkanen ihan hyvä...(Tulkki meni pilaaman senkin biisin)

26

2211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun mielestä Tulkki oli ihan OK.
      Mitässitten jos on mustaa vaatteissa ? Musta on hillitty ja tyylikäs väri.
      Esiintyminen on kyllä hieman tönkköä ja jäykähköä, mutta toisaalta ei ne laulut nyt mitään sellaisia ollut ,että niiden aikana esiintyessään voisi kauheesti riekkuakkaan.
      Tuhkasen ja Tulkin äänet sopivat ihan nätisti yhteen.

• Saapas

Tuollaisessa pienessä tilassa ei kovin suuria leijailuja voi suorittaakaan. Musta on Jannen lempiväri ja todella upea ja ajaton väri. Tosi upea esitys kummallakin! Ihmertyttää van se, että missä joku kuulee Jannen äänessä naukumisen, kun sitä ei ole!!!

• Saapas kirjoitti:

Tuollaisessa pienessä tilassa ei kovin suuria leijailuja voi suorittaakaan. Musta on Jannen lempiväri ja todella upea ja ajaton väri. Tosi upea esitys kummallakin! Ihmertyttää van se, että missä joku kuulee Jannen äänessä naukumisen, kun sitä ei ole!!!

Täälä nyt kuullaan määkimistä ja naukumista milloin missäkin. Ei kannata välittää siitä mitään ,vaan nauttia vaan omasta suosikistaan täysin palkein.

• Saapas
        Justiinax kirjoitti:

Täälä nyt kuullaan määkimistä ja naukumista milloin missäkin. Ei kannata välittää siitä mitään ,vaan nauttia vaan omasta suosikistaan täysin palkein.

Kiitos Justiinax!

• Saapas
        Justiinax kirjoitti:

Niinhän ne kuulee! On ilmeisesti niin paljon vaikkua korvissa. Tai sitten ovat kissa/koiratarhassa luullen olleensa kuulemassa jotain upeaa artistia!

• Saapas kirjoitti:

Niinhän ne kuulee! On ilmeisesti niin paljon vaikkua korvissa. Tai sitten ovat kissa/koiratarhassa luullen olleensa kuulemassa jotain upeaa artistia!

Niinpä ;DD
        Janne klaaras homman hienosti sitä ei vaikkupäiden mölinät muuksi muuta!

• Vgryy Derohs

ymmärrän sinua Justiina, että olet Tapsa-fani, kun kerran noista Tulkinkin "tulkinnoista" pidät.

Ei pahalla, mutta Janneen on tarttunut kaikki ne mauttomat maneerit, joista kaikki muut artisti yrittävät päästä eroon.

• Maruzela
        Vgryy Derohs kirjoitti:

ymmärrän sinua Justiina, että olet Tapsa-fani, kun kerran noista Tulkinkin "tulkinnoista" pidät.

Ei pahalla, mutta Janneen on tarttunut kaikki ne mauttomat maneerit, joista kaikki muut artisti yrittävät päästä eroon.

Tapani Kansa on erittäin upeaääninen artisti, vahva tulkitsija ja hyvä esiintyjä. Ei ihme ,että hänestä monet pitävät.

Janne Tulkki on myös hyvä. Pehmeän ja samettisen äänenvärin omaava artisti. Olen kuullut hänestä kerrottavan juttuja ja olen saanut niiden perusteella erittäin miellyttävän vaikutelman hänestä. Sympaattinen ja AIDOSTI huomaavainen kuulijoitaan kohtaan. Huumorintajuakin löytyy.

• Saapas
        Vgryy Derohs kirjoitti:

Ja sinä et ilmeisesti koskaan ole ollut Janne Tulkin keikalla, kun noin tyhmiä aatoksiasi latelet! Hän on hyvin lahjakas ja monipuolinen esiintyjä!

Tapani Kansa on aka paljon toisenlainen esiintyjä, mutta toden totta hän on tosi hyvä laulaja!

• Saapas
        Saapas kirjoitti:

Ja sinä et ilmeisesti koskaan ole ollut Janne Tulkin keikalla, kun noin tyhmiä aatoksiasi latelet! Hän on hyvin lahjakas ja monipuolinen esiintyjä!

Tapani Kansa on aka paljon toisenlainen esiintyjä, mutta toden totta hän on tosi hyvä laulaja!

Tämä viesti on tarkoitettu tuolle pölhölle, joka ei ymmärrä musiikista yhtään mitään

• Saapas
        Saapas kirjoitti:

Ällön tuntuinen nickikin hällä!

• pilttuu
        Saapas kirjoitti:

Satuin itsekin aukasemaan kanavan ja olin laakista köllähtää!

YHTÄÄN eivät osanneet laulaa. Tai äänialueet ainaki oli pahasti hukassa. Ne ei tukeneet toisiaan yhtään! Hirveen jäykkä oli Janne, eikä se tätsykään mitenkään rennolta vaikuttanu!

Tajusivat sen kumpikin kyllä itsekin, ettei menny oikein se laulu. Pakko vaan oli vetää loppuun ku olivat alkaneet.

Janne oli syksyn sävelen voiton jälkeen parhaimmillaan. Nykyisin kappaleet on kaikki samankaltaisia tasapaksuja ohi meneviä ralleja, joista ei jää mitään käteen.

Jannesta on tullu jotenki hirveen jäykkä. Jos hän oli sitä aiemminkin, ni nyt vielä enemmän!

Ääni jää johonki kiinni, eikä se tule enää ni vapaasti ku aiemmin.
        Toisaalta sääli.
        Pukeutumiseen en ota kantaa, se on jokaisen oma asia.

• Kappas
        pilttuu kirjoitti:

Satuin itsekin aukasemaan kanavan ja olin laakista köllähtää!

YHTÄÄN eivät osanneet laulaa. Tai äänialueet ainaki oli pahasti hukassa. Ne ei tukeneet toisiaan yhtään! Hirveen jäykkä oli Janne, eikä se tätsykään mitenkään rennolta vaikuttanu!

Tajusivat sen kumpikin kyllä itsekin, ettei menny oikein se laulu. Pakko vaan oli vetää loppuun ku olivat alkaneet.

Janne oli syksyn sävelen voiton jälkeen parhaimmillaan. Nykyisin kappaleet on kaikki samankaltaisia tasapaksuja ohi meneviä ralleja, joista ei jää mitään käteen.

Jannesta on tullu jotenki hirveen jäykkä. Jos hän oli sitä aiemminkin, ni nyt vielä enemmän!

Ääni jää johonki kiinni, eikä se tule enää ni vapaasti ku aiemmin.
        Toisaalta sääli.
        Pukeutumiseen en ota kantaa, se on jokaisen oma asia.

Aasi. Sunhan pitäisi olla pilttuussa syömässä heiniä. Pitkillä korvilla kuuelletoki toisen aasin huhuilevan sua I-haa-haa, iiii-hhhaaa-haa!

• pilttuu
        Kappas kirjoitti:

Aasi. Sunhan pitäisi olla pilttuussa syömässä heiniä. Pitkillä korvilla kuuelletoki toisen aasin huhuilevan sua I-haa-haa, iiii-hhhaaa-haa!

Kyllähän heinät ihan hyvältä maistuukin, mutta jos niitten päälle pissitään noin herkkänahkaisesti, pilaa se koko tavaran :O)

Eiks täällä saanutkaan mielipiteitään sanoa?
        Mä nyt vaan en tykkää Jannen tyylistä. Piste.

• Naiskatsoja

Janne oli hyvä laulaja, mutta mitä ihmettä hänen äänelleen on tapahtunut? Hän kuulostaa nykyään aivan kamalalta, äänessä ei ole yhtään soinnillisuutta. Toinen, jonka ääni on mennyt aivan kamalaksi, on Kirka.

• Saana77

samaa olen ihmetellyt. Tulkilla oli aikoinaan ensimmäisellä levyllä ihana tumma hyvä ääni, mutta nyt valitettavasti minä ainakin kuulen sen "naukumisen" ja ääni säröilee jatkuvasti. Äänestä on jotenkin se mataluus hävinnyt kokokaan. Kyllähän sen nyt herranjestas kuulee ihan vaikkukorvatonkin, kun vertaa ensimmäisen levyn ääntä ja tuota nykyistä, ihan levylläkin.

• Yrjöön

niitä maneereja, ja Janne kuvittelee niiden olevan kovinkin tyrmääviä naisten keskuudessa.
        Hyi helvade.

• Saapas
        Yrjöön kirjoitti:

niitä maneereja, ja Janne kuvittelee niiden olevan kovinkin tyrmääviä naisten keskuudessa.
        Hyi helvade.

Nämä kolme viimeistä kommenttinsa esittänyttä ilmeisesti haluavat kuunnella sellaista juoppolallia, joka örisee etradilla laulamisen sijaan. Tervemenoa vaan juoppoja laulajia kuuntelemaan! Nehän teitä kiinnostaa kovin kommenteistanne päätellen.

• saana77
        Saapas kirjoitti:

Nämä kolme viimeistä kommenttinsa esittänyttä ilmeisesti haluavat kuunnella sellaista juoppolallia, joka örisee etradilla laulamisen sijaan. Tervemenoa vaan juoppoja laulajia kuuntelemaan! Nehän teitä kiinnostaa kovin kommenteistanne päätellen.

Huom. siis olen tykännyt tosi paljon Janne Tulkista silloin alkuaikoina, kun aloitteli uraansa. Ja siitä ekasta levystä ja kuuntelen toki sitä vieläkin aika usein ja todella ihana ääni Jannella. Mutta ei sille vaan mitään voi, että se ääni ei ole enää samanlainen! Ilomielin menisin vieläkin Tulkin keikoille ja ostaisin levyjä, jos se ääni olisi pysynyt yhtä ihanana.

• Tärvelijä
        Saapas kirjoitti:

Miten tämä liittyy juoppoihin?

Kun Janne on imenyt itseensä noita mauttomia maneereita kuin sienet vettä, niin se on suorastaan vastenmielistä, sama koske ketä tahansa laulajaa, oli hän sitten juoppo tai ei.

Jos Jannella ei itsekritiikki riitä noiden maneereiden huomioimiseen ja analysointiin niin vielä enemmän se saattaa Jannen outoon valoon.

Falskia, falskia ulkokuorta koko Jannen esiintyminen.
        Nyt tulee taas yrjöt...ööögh pthiy!

• Poistin tuossa äsken sen yhden kirjoitukseni ja siinä sitten poistui samalla siihen tulleet vastauksetkin. Niissä kun mentiin vähän itse aiheesta sivuun.

• rita

Ihmettelinkin että mihin on hävinnyt koko ketju viestejä,mun mielestä niissä kun just ei menty pidemmälle eikä poikettu aiheesta sen enemmän kuin ennenkään.Mut ehkä aihe ei ollut sinusta sopiva.

• rita kirjoitti:

Ihmettelinkin että mihin on hävinnyt koko ketju viestejä,mun mielestä niissä kun just ei menty pidemmälle eikä poikettu aiheesta sen enemmän kuin ennenkään.Mut ehkä aihe ei ollut sinusta sopiva.

No, voi olla tietysti osittain siinäkin syy.

• rita
        Justiinax kirjoitti:

No, voi olla tietysti osittain siinäkin syy.

Tuo systeemi on siinä tapauksessa ihan typerä koska ketjussa voi olla oikeesti asiallisiakin kirjoituksia ja sitten joku vaan haluaa poistaa omansa välistä ja se on siinä...ja se oli muuten ihan mielenkiintoinen keskustelu sinänsä vaikkakin meni ehkä vähän överiksi ;)

• rita kirjoitti:

Tuo systeemi on siinä tapauksessa ihan typerä koska ketjussa voi olla oikeesti asiallisiakin kirjoituksia ja sitten joku vaan haluaa poistaa omansa välistä ja se on siinä...ja se oli muuten ihan mielenkiintoinen keskustelu sinänsä vaikkakin meni ehkä vähän överiksi ;)

Niinpä niin. Mun piti alunalkaen poistaa siitä vaan se viestini, jossa mollasin sitä Mikko Mäkeläistä, mutta sitten ne muutkin viestit hävis huitsin nevalaan.

• Tiku
        Justiinax kirjoitti:

Niinpä niin. Mun piti alunalkaen poistaa siitä vaan se viestini, jossa mollasin sitä Mikko Mäkeläistä, mutta sitten ne muutkin viestit hävis huitsin nevalaan.

Rekisteröitynyt ja sisäänkirjautunut käyttäjä voi poistaa itse viestinsä, jotka hän on kirjoittanut rekisteröidyllä nimimerkillä. Jos viestiin on tullut vastauksia, poistuvat myös poistettavan viestin vastaukset.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe