Miten voin vihjata vaimolle, että en haluaisi hänen lihovan enää senttiäkään. Asialla ei muuten ole merkitystä, mutta minulle tulee äärettömän paha mieli kun katselen häntä. En voi sanoa asiasta suoraan, koska olen sen joskus tehnyt ja siitä on vain haittaa.
Lihominen
13
2292
Vastaukset
- mato
Yritä ohjata häntä liikkumaan enemmän. Paras keino on, että lähdette yhdessä, vaikkapa lenkille. Yhdessä liikkuminen on reippaasti mukavampaa, kuin yksin, ja yksin on helpompi jättää liikkumatta.
Ruuanlaittoon myös kontrollia, ja kaikkeen siihen mitä kaupasta kannetaan. Ole mukana ja painota terveellisyyttä.
Tietysti voit sanoa siitä (nätisti kuitenki) että hän on lihonut, tässä vain pitää ottaa huomioon se, kuinka herkästi hän loukkaantuu siitä.
Jos hän itse puhuu asiasta, laihduttamisesta, kannusta reilusti. Älä tod. mene sanomaan siinä tilanteessa, että ei tarvitse! Ennemmin silloin kertoo siitä, miten se kannattaa ja miten se onnistuu. - ellu77
Minä ensin ainakin vetoaisin että olen huolissani toisen terveydestä. Kerrot että haluat elää vaimosi kanssa vielä pitkään.
Jos uskallat niin voit jotenkin nätisti yrittää selittää että seksuaalisesti sinua ei viehätä kovin lihavat naiset (mainitse kuitenkin ehkä ettei oma vaimosi siis VIELÄ ole vastenmielinen). Mutta vinkistä hän varmasti tajuaa että mielestäsi jotain olisi ehkä syytä huomioida asia. Itse ainakin halua olla mieheni mielestä haluttava, joten jos hän vihjaisi ulkonäöstäni jotain vastaavaa, niin yrittäisin tietysti tehdä asialle jotain. Kunhan asia on sellainen että sill voi tehdä jotain. Ja jos käyt vihjaamaan jotain, niin samalla kannattaa miettiä pari positiivista asiaa vaimostasi sanottavaksi, se aina lievittää. - hoikka
Minunkin vaimo on odotusaikana niin lihonut ja turvonnut etten kestä katsella.
Mikäli ei ala nopeasti laiduttaa niin jätän hänet- ei onnistu elämässä
Eli alunperinki suhteenne oli perustettu mitä ilmeisemmin hiekkaan eikä aitoon oikeaan rakkauteen? Ikävää sillä sellainen liitto alkaa rakoileen jo pienimmästäkin vastoinkäymisestä enkä todellakaan tarkoita kiloja.
voi paska mikä sika.
luuletkos itse olevas joku luomakunnan kuningas???
oisit onnellinen et joku viittii sun kanssas edes tehdä lapsen. (jos se nyt edes on sun?)
sääliks käy vaimoa jolla on tommonen ällöttävä äijä.
mitenkähän herran kävis, jos sä esim. joutuisit johonkin onnettomuuteen ja halvaantuisit??
sit sun vaimo ajattelis, et hyi helvetti tollasta pyörätuolissa istuvaa, kuolaavaa ja housuihin paskovaa ukkoa.
mikäli se ei ala pian liikkumaan, niin mä jätän sen.
sun vaimos kannalta on positiivistä ajatella, et se pystyy aina laihduttamaan, mut miten sun kävis??
yksin taitaisit maata sairaalan sängyssä ja paskoa housuihis.
et oo hääppöinen "mies", jos raskaana olevasta vaimosta tollasii ajattelet.
olisit onnellinen, et edes vaimo pystyy saamaan lapsia. moni ottais kaikki ne kilot ilomielin jos vaan pystyisivät saamaan lapsia.
hei yrjötys. kato peilistä itteäs, ja mieti vähän arvomaailmaas.- Nunnamunna
anna2 kirjoitti:
voi paska mikä sika.
luuletkos itse olevas joku luomakunnan kuningas???
oisit onnellinen et joku viittii sun kanssas edes tehdä lapsen. (jos se nyt edes on sun?)
sääliks käy vaimoa jolla on tommonen ällöttävä äijä.
mitenkähän herran kävis, jos sä esim. joutuisit johonkin onnettomuuteen ja halvaantuisit??
sit sun vaimo ajattelis, et hyi helvetti tollasta pyörätuolissa istuvaa, kuolaavaa ja housuihin paskovaa ukkoa.
mikäli se ei ala pian liikkumaan, niin mä jätän sen.
sun vaimos kannalta on positiivistä ajatella, et se pystyy aina laihduttamaan, mut miten sun kävis??
yksin taitaisit maata sairaalan sängyssä ja paskoa housuihis.
et oo hääppöinen "mies", jos raskaana olevasta vaimosta tollasii ajattelet.
olisit onnellinen, et edes vaimo pystyy saamaan lapsia. moni ottais kaikki ne kilot ilomielin jos vaan pystyisivät saamaan lapsia.
hei yrjötys. kato peilistä itteäs, ja mieti vähän arvomaailmaas.paremmin osannut sanojani valita, sillä itselleni ei ole suotu kykyä saada lapsia..:(
Ja siitä syystä myös jätin mieheni, sillä hän halusi ison perheen, enkä voinut sitä hänelle antaa..
Joten nyt olen päättänyt jäädä yksikseni kokonaan, juon masennukseeni ja toivottavasti kuolema korjaa minut jo varhain.
Voitte vain kuvitella miltä tuntuu näin kovan koulun jälkeen lukea juttuja, joissa puolisot jättävät toisensa muutaman raskauden tuoman lisäkilon takia, tai koska samasta syystä nainen ei anna kuin kerta viikossa tai kuussa!!!
HÄVETKÄÄ ihmiset, hävetkää!
Kaikki eivät saa nauttia seksistä tai lapsista laisinkaan ja te nurisette täällä ahneutenne sokeuttamina, miten vaaditte LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ!
- Lihava ex-vaimo
Kun en tiedä vaimosi painoa/pituutta, niin on tietenkin vaikea vastata. Voihan olla, että liioittelet vaimosi lihavuutta. Mutta minut jätettiin lihavuuden takia, joten yritän neuvoa sinua, ettei teille kävisi samoin.
Yritä kuuntelemalla, keskustelemalla ja vaimoasi tarkkailemalla selvittää, miksi hän lihoo. Onko hän masentunut, ahdistunut, yliväsynyt, yksinäinen, huolissaan, toivoton, tms.? Voihan olla, että hän on vain laiska ja huolimaton, mutta harva lihava lopultakaan on. Kärsiikö hän lihavuudestaan/ulkonäöstään? Minkälainen seksielämä teillä on, saako vaimosi todellisen tyydytyksen sängyssä? Onko hänellä riittävästi aikaa hoitaa itseään?
Kun löydät vastaukset näihin kysymyksiin, olet myös tutustunut vaimoosi paremmin ja syvällisemmin. Sitten alat auttamaan häntä. Annat hänen elämäänsä sen, mitä häneltä puuttuu tai autat häntä saavuttamaan sen. Kun asiat ovat sitten lopulta kunnossa, niin sen jälkeen muutatte yhdessä perheenne ruokatottumukset ja liikuntaharrastukset kohdalleen. Vakuutan, että tämä toimii, mutta vain jos todella haluat tutustua vaimoosi ja hänen elämäänsä ja ongelmiinsa avoimesti ja rakkaudella.
Omalla kohdallani syöminen täytti aukon, minulta puuttui jotain ja syöminen hyvitti ja korvasi sitä. Nykyään, kun olen hyvässä liitossa, kun minun seksuaalisuuttani arvostetaan ja kun jaamme arjen huolet ja ilotkin yhdessä, minun on ollut helppo laihduttaa paljon. Syöminen ei enää palvele sitä tarkoitusta kuin lihavina aikoina, nyt se on vain keino sammuttaa mahan murina ja joskus tietysti nautiskeleminenkin tulee kysymykseen.
Onnea sinulle ja vaimollesi, toivottavasti löydät tavan auttaa häntä! - myös..
..käynyt samalla tavalla. Tosin mies oli se joka lihoi. Kun tavattiin hän oli todella urheilullinen ja lihaksikas. No nyt on paino tippunut (kun lihakset lähteneet) ja vatsa löystynyt. Tylsää. Olen yrittänyt nätisti sanoa että josko hän vaikka sen salikortin taas uusisi mutta eipä vaan tunnu kiinnostavan ja sanoo ettei enää töiden jälkeen jaksa. Vaikka onki ihan normaalin 8 tuntia päivässä töissä, eikä mitään ruumiillista työtä. Päin naamaa en kyllä raaski sanoa että oletpa läskistynyt ja voisit laihduttaa.. =/
- Mies..
Että vaimo pitäisi saada hiukan lihomaan. Kun alkaa jo inhottamaan jatkuva kärttyisyys kun pitää olla salaatinlehti dietiillä ja luut paistaa ikävästi. Persettäkään ei enää ole kuin pelkkä kova seinä edessä kun yrittää hiplailla. Väkisinki katse kääntyy kaupungila uhkeiden elämää ja hedelmällisyyttä tihkuvien sulottarien perään. En kehtaa mainita asiasta vaimolle kun on ennestään jo kuin riivinrauta.
- kumpa osaisin neuvoa
Jos takamuksestakin luut paistaa, niin naises on varmasti alipainoinen ja syömishäiriöinen ja tarvitsee hoitoa tai vähintään lähimmäisten tukea. Homma voi olla hankala, koska todennäiköisesti hän ei todellakaan tajua tilannettaan, ei nää siinä mitään ongelmaa.
Onko naises ollu aiemmin pyöreempi/normaalimman kokoinen? Jos on, niin voisithan vaikka kehua hänelle miten ihana hän oli silloin kuin oli silloin.... jos tilanne on oikeesti vakava, esim. anoreksia, niin kannattaa hakea ulkopuolista apua.
- Lihomisesta
Mä olen aina ollut hoikka, missimäinen, pitkä jne.Sitten suhteessa tapahtui isoja kriisejä ja lihosin tämän vuoksi n.15 kg. Mies alkoi haukkua minua lihavaksi, vaikka en tosiaankaan ollut edes lievästi ylipainoinenkaan mittoihini nähden.(missinmittoissa en tosiaankaan ollut enää).Lopulta paloi pinna, erottiin ja laihduin piruuttani entiset mittani takaisin ja vähän enemmänkin. Nyt painan yhtä vähän kuin painon viimeksi 15 vuotta sitten eli missinmitat on taas saavutettu. Exääni on taas alkanut kiinnostaa. Voi hel...että osaa olla pinnallisia ihmisiä, ei voi muuta todeta.Tälläiset miehet kannattaa lempata sama tien pellolle, jotka eivät välitä mitä ihmisen sisällä liikkuu.
- diabetestä...
Voisit kokeilla tätä:hae terveyskeskuksesta aikuisiän diabeettestä käsitteleviä esitteitä.Sano että olet huolissasi vaimostasi,koska liikalihavuus edesauttaa sokeritaudin kehittymistä.Kerro jostain ns.tutustasi joka on muka sairastunut.Meillä auttoi.Tee se hienovaraisesti.Terveys on kaikille tärkeä.Jospa vaimosi innostuisi.
- angel75
minkä painoinen ja pituinen muijasi on??alkakaa yhdessä lenkkeilee ja sinä voisit kokata hänelle terveellistä ruokaa.sit herkut pois.kyllä se siitä.ja sisäinen kauneus on tärkeintä.eikö vain!!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880