Minkä nimiset miehet?

Janette

Hei vaan! Mun kohdalle on osunut vain kaks tosi romanttista miestä..ja molemmat oli Juha-merkkisiä. Minkä nimisistä Teillä on romanttisia kokemuksia?

118

43165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös

      oli Juha

    • Blondi

      Kiitti vinkistä! Täs eden etin vain Jusseja:)

    • tytön huitukka!!

      Jukka! tuo ihana vaalea viikinki.. ah mikä adonis.. ja vieläpä vaatimattoman vilpitön immeinen..

      • tuttu juttu

        Kuulostaa perin tutulta tuo Jukka... :D silmät ainakin ovat normaalista poikkeavat ;)


      • päin..
        tuttu juttu kirjoitti:

        Kuulostaa perin tutulta tuo Jukka... :D silmät ainakin ovat normaalista poikkeavat ;)

        ..ne omituiset silmät ovat?? t: yks jukka


      • tuutikki

        Tuomas-nimiset ovat olleet todella todella romanttisia!!!Siispä nykyinen rakkaanikin on Tuomas=)


    • Blondi

      miestä pahenna eikä paranna. Mutta onkohan tuo sattumaa? Hmm. pistää mietittämään. Hei , kaikki Juhat nyt tänne päin yhteyttä:)

      • juho

        Täälä olis yksi :)

        Lähempänä kuin arvatkan


      • Blondi
        juho kirjoitti:

        Täälä olis yksi :)

        Lähempänä kuin arvatkan

        Jussi, ai ai Jussi ! Waude mies! Tiedätkö sanontaa Jusseista?


      • Nimetön
        Blondi kirjoitti:

        Jussi, ai ai Jussi ! Waude mies! Tiedätkö sanontaa Jusseista?

        miehen armaan jne.


      • juha

        nyt blondi sulla on elämäsi tilaisuus ;) ota yhteyttä...juhaan ;) :)


      • Bratos!
        Blondi kirjoitti:

        Jussi, ai ai Jussi ! Waude mies! Tiedätkö sanontaa Jusseista?

        - Jo Aleksis Kivi kirjoitti 7:ssä veljeksessään sanonnan, että" Vain kerran heilahti Jussin pussi"? Taisivat lähteä silloin koulusta karkuun kohti Impivaaraa? Itse olen kuullut hokeman, että Jussi pussi puita nussi, puut syttyi palamaan, Jussi juoksi kanalaan, kanat alkoi kotkottaa, Jussin munat rotkottaa! Toinen on, että:Huonosti panee Mika, Mikalla on munassa vika, hyvin panee Ossi, Ossilla on Amirossi(kondomimerkki), parhaiten panee Veli, Velillä on paljas peli! Kaikkee mää ain kuulen, päätelkäää siittä itse, mikä on paras nimi?


      • lasinen.enkeli
        Blondi kirjoitti:

        Jussi, ai ai Jussi ! Waude mies! Tiedätkö sanontaa Jusseista?

        olen ghhuomannut et kaikki jussi nimiset haluavat vain kaikkia naisia...


      • JussiPussinussi
        Blondi kirjoitti:

        Jussi, ai ai Jussi ! Waude mies! Tiedätkö sanontaa Jusseista?

        Jeps : Jussi Pussi puita nussi, pissi pinon rakkooon. Pino sytty palamaan ja Jussi pötki kanalaan. Kanalassa kanat kotkotti ja Jussin munat rotkotti...


    • jahas

      Juha-MERKKINEN mies?!? HALOOOOOOOOOOOO!

      • Blondi

        Onpas ihanaa kun kaikki Jussit lähti liikkeelle. Tulkaa tänne!


    • on ollut

      romanttisin mies nimeltään Jyrki-Yrjänä Yrjönperä

    • Eeva

      Robert

    • ja monta muuta

      Jukka, ... Ja monta Timoa, monta Jukkaa,...

      • ...

        Veli-Matti oli kyllä aika romanttinen.. Tai ehkä johtui siitä, että olin hänen ensirakkautensa.


      • veli-matti matti
        ... kirjoitti:

        Veli-Matti oli kyllä aika romanttinen.. Tai ehkä johtui siitä, että olin hänen ensirakkautensa.

        panee omien sanojensa mukaan kaikkea mikä liikkuu ja on lämmintä. Varsinainen romantikko, pikkuhöpönassu.


    • suvi

      Minun mieheni on Juha.. hän osaa sitten yllättää joillakin romanttisilla teoilla.. hän on aivan ihana =)

      • lasinen.enkeli

        Ei ole niin romantinen kun matti se vasta keksi kaikenlaista... oot ihan toivoton jos sanot et juha olisi romantinen mulla on matti ja se kelpaa...


    • Armandone

      nimeni ei ole juha, vaikka romantiikko olen... vain tiedoksi, nimen perusteella ei romantiikka löydy, jos nimiä katsoisin...varoisin tiettyjä:)

    • -Amanda-

      esim. tapsaan ,tapioon,timoon...onko sillä nimellä perusteella? hmm

      • Blondi

        Nimen perusteella en kyllä lähtisi etsimään romantiikkaa. Kyllä se on jokaisella luonteessa. Oma luonne ja mitä on oppinut elämänvarrella antavat lahjat elämälle. Tietenki jos on onni potkaissu ja löytänyt ihanan elämänkumppani niin hänen kanssa voi opetella romantiikkaa. Mutta mitä se romantiikka on ? Se on eriasia.


      • *J*

        minulla sanaa kokemusta paitsi j-kirjaiella niitäon ollut jo...ainakin neljä!


    • lasinen.enkeli

      Matti nimiset ovat aina komeita ja ihania... Parempaa nime' ei voisi antaa kun matti... meinaa kun ei parempaa ei ole... Jos on eri mielt' niin voit sanoa sen kirjoittamalla mulle email... MATTI ON PARAS ja se on minu mielipiteeni asiasta... Ne ovat tosi romantisia kokemus meinaa puhuu...

      • Äänestän J-kirjainta

        Siis Matti Nykänen, Matti Vanhanen, Matti Esko, Matti Pellonpää, Matti Wuori, Tohtori Matti Tolonen... Nekö ihania???

        Kyllä täytyy olla samaa mieltä, että J-kirjaimella se pitää alkaa nimittäin Jari.


      • jartsa
        Äänestän J-kirjainta kirjoitti:

        Siis Matti Nykänen, Matti Vanhanen, Matti Esko, Matti Pellonpää, Matti Wuori, Tohtori Matti Tolonen... Nekö ihania???

        Kyllä täytyy olla samaa mieltä, että J-kirjaimella se pitää alkaa nimittäin Jari.

        Voi kiitos, olet ihana t. Jari


      • lasinen.enkeli
        Äänestän J-kirjainta kirjoitti:

        Siis Matti Nykänen, Matti Vanhanen, Matti Esko, Matti Pellonpää, Matti Wuori, Tohtori Matti Tolonen... Nekö ihania???

        Kyllä täytyy olla samaa mieltä, että J-kirjaimella se pitää alkaa nimittäin Jari.

        Kyl sulla on aika huono huumori et oikeein alkaa naurattaa.. mun mielest kaikki j


      • Justiina

        Matit on ihania ja romanttisia,on meinaan kokemusta!!


      • lasinen.enkeli
        Justiina kirjoitti:

        Matit on ihania ja romanttisia,on meinaan kokemusta!!

        mulla on kans mies jonka nimi on matti ja se osaa olla romanttinen joka asiassa... Toista niin kultaista ihmist saa hakea... Varmaan kaikki MATIT ovat niin romantisimpia... Ja se on vanha kunnon nimikin...


      • Tiesitkö muuten, että vastoin yleistä luuloa suomen vankiloitten yleisin nimi ei ole arska...

        Ei ole ... se tulee vasta toisena, koska yleisin on ..... masa.

        Että silleen.
        terv, arska


      • lasinen.enkeli
        karu_a kirjoitti:

        Tiesitkö muuten, että vastoin yleistä luuloa suomen vankiloitten yleisin nimi ei ole arska...

        Ei ole ... se tulee vasta toisena, koska yleisin on ..... masa.

        Että silleen.
        terv, arska

        Olet tainut itse olla vankilassa... ja toiseksi kaikki arskat ovat naisten hakkajia...


      • Nimetön

        Minäkin olen Matti =) ja olen kyllä romanttinenkin, voishan tuo olla tottakin =). Kiitos =)


      • lasinen.enkeli
        Nimetön kirjoitti:

        Minäkin olen Matti =) ja olen kyllä romanttinenkin, voishan tuo olla tottakin =). Kiitos =)

        kerrankin joku on sama mieltä minun kanssa.. hyvä..


    • romanttinen

      Yrjö ja Kustu ainaskin!!!Ihanaaaa!!AAhhh

    • petri

      ja romantiikka on toinen nimeni.. hih..

    • jarno trolli

      kyllä te naiset ootte hölmöjä.

    • ainakin

      on romanttisia

    • tumma ja tulinen

      vei rahat mennessään muttta jo oli komea ja lipevä. IIIIIIhanaaaaaaa!

      • blondi-72hki

        väliä mutta parhaimmat hetket on tullu vietettyä T:llä J:llä ja M.llä alkavien kanssa tosin pahimpia ovat olleet janne ja timo niin ja parhaimpiin siis romanttisimpiin on kuuluneet kaljut ja tummahkot mutta negatiivisimpiin vaaleahiuksiset miehet...


      • Valtsu

        Täällä kans yks Valdemar, V:llä vaan, vie vähemmän varoja, vanhempi, viisaampi, viettelijänä vaisuhko


    • TIETTY

      No tietenkin Kari...

      • Joopa joo...Ja ei kun puhelinluettelosta romantiikkaa bongaamaan.XD Parasta mahdollista jahtionnea vaan itse kullekin.
        Ps...Muistattehan myös, että sukkien värillä on oma merkityksensä, samoin kuin napanöyhdän koostumuksella...Ziisus...XD Taitaa olla pyörässä 4 kulmaa, ja ruuti märkää...


    • Annu

      Sen olla pitää.Vielä sinua etsin..

      • Itse Janne

        Niinhän me olemme:D


    • Annu

      Romantiikkaa saman verran kuin vanhoissa kalsareissa!

      • lasinen.enkeli

        se on ollut sitten joku vanha pieru kakskyt luvulta mutta nyt ollaankin jo 2000 luvulla... matit rulettaa..


    • Mel Nevercare

      Onko tuo romanttisuus muka nimestä kiinni??

      Omalla kohdalla nimellä ei ole ollut merkitystä, ja tuskin on jatkossakaan. Mielestäni jokainen mies osaa olla romanttinen olipa miehen nimi mikä tahansa

    • pauli

      Hei olen Pauli. Lupaan olla romanttinen jos...heruu.

    • mutta, mutta

      J-kirjaimella alkavilla miehillä näyttäisi olevan taipumusta romanttisuuteen, näin ainakin minun kokemuksien perusteella. :)

    • AnskuLee

      Mun kulta on nimeltään Risto ja ihanan romanttinen höpsö :) Lähettelee ihania love-nettikortteja ja muuta mukavaa... Osti ruusun kihlajaispuolivuotispäivänä ja sellasta. Love Him!

      • anna86

        Kyllä Janne on romanttinen mies...:) eli j-kirjaimella alkavat ovat niitä parhaita


      • jte

        Eli oma Ristoni on IHQuin!


    • gisela

      Ei nimi miestä pahenna, mutta kyllä kaikki J- alkuiset miehet ovat olleet romanttisimpia. Erotyisesti tykkään Jormasta.

      • the mies

        Tykkäätkö minunkin Jormastani?


    • MamaCorleone

      Mun entisen kokemuksen perusteella Juha-nimiset ovat romanttisia. Kukkia, suklaata, hyvää musiikkia, kynttilöitä, hierontaa...
      Tosin nykyisen mieheni nimi on Matti ja kyllä hänkin osaa kovin romanttinen olla niin halutessaan...

      • lasinen.enkeli

        Olen sama mielt et matti on romattisia mutta en oikein usko juha nimisiin...


    • piiku

      ennen kuin näin nimi ehdotuksesi ajattelin että mies joka on romanttinen on ehdottomasti juha nimeltään.tunnen 2 miestä jotka ovat aivan älyttömän romantikkoja ja molemmat ovat juha nimisiä.toinen on mun oma mie jonka kanssa olen ollut 16 vuotta yhdessä ja meillä on 2 lasta,ja toinen on isä jolla on 3 lasta ja vaimo .olemme molemmat miehiimme erittäin tyytyväisiä.terkkuja vain kaikille juha nimisille miehille.

    • ffrfr

      on parhaita. En kyllä haluis muita.

    • kummelista

      niissä on jotain eläimellistä!

    • saara

      Hei, siis Pekat on tosi romanttisii ja ihanii ja ne suukottaa tosi hellästi.Mul on eka Pekka enkä sitä luovuta muille.

      • lasinen.enkeli

        On ne varmaan aluksi mutta loppujen lopuksi ne ovat vaan tietokonella ja menee yksin juhlimaan ilmaan vaimoaan...


    • Petrifan

      Vain Petrit on romantisii, kaikki muut on ihan tyhmiii!!!!!

      • Petrifan2

        Niin on, kaikki muut haisee ihan kybäl, vai mitä kanssasiskot?


      • joopajoo

        Hmmm, Petri on kyllä hyvä mutta asiasta toiseen - mikä on sitten paras naisen nimi? Oma ehdotukseni: Irina!!!!!!!11 Myös Laura ja Late on ihan ok!!!!!!!11


      • Petri itsekkin

        Kiva että joku tykkää tästäkin nimestä :)


      • Petrifan2 kirjoitti:

        Niin on, kaikki muut haisee ihan kybäl, vai mitä kanssasiskot?

        ^__________________^ Minun Kultani PETRI on kaikkein romanttisin!!!


      • petepetepete
        Eiko-chan kirjoitti:

        ^__________________^ Minun Kultani PETRI on kaikkein romanttisin!!!

        Kiitos tytöt viime kerrasta! :D

        t. Petri


    • Kokemus

      Ollut kahden Janne nimisen kanssa, kummatkin olleet tosi romanttisia ja ottaneet huomioon kumppanin tarpeet... Olin tosiaankin prinsessa..

    • Pinja

      hollille on osunna kans kaks romanttista. Toinen oli Kalervo ja toinen Taisto.

    • Juha

      Perttu on ihanan romanttinen.
      -Juha

    • N43

      ....JOUNI MARKUS on paras!!!!!
      romanttinen välillä , välillä alkukantainen, niinkuin pitää ollakin.
      niin ...ja oikean ikäinen.... 40 nääs.

    • Jufis

      Mä oon Kanssa Juha ja sairaan romanttinen miehex!!

    • LiianFiksu

      Nyt mä voin kuolla, kun tämäkin on nähty. Mikäköhän olis se kaikkein vähiten romanttinen nimi... Varmaan Marko...

      • Mariska89

        No onhan se nyt vähän epäseksikäs nimi Marko, Kari tai niinku sami?


    • Blondi

      Eihän se nimi vaan *piip* sillä on väliä! Olen kuullut, että rumat miehet ovat hyviä :) Taitavia ja romanttisia.

    • Juha_____78

      On todella loistava nimi ja sulla käynyt hyvä tuuri kun olet jo kaksi tällä mainiolla nimellä siunattua löytänyt.

      t. Juha

      • Juha.68

        Nimi on on suorastaan erinomainen.
        Nomen est omen.


      • tarkottaaks se niinku
        Juha.68 kirjoitti:

        Nimi on on suorastaan erinomainen.
        Nomen est omen.

        kukaan mies ei ole omena...???


    • täytyny olla

      eikä oo käyny mäihä naisissa
      ku nimen oon tokassu

      • ....

        Lempinimenä 'vellu' ? ;)


    • enään

      Mulla on kokemuksia pienimunasesta köriläs Juhasta, en suosittele siis. Jukka sen sijaan on tosiaan vaalea ja ihana.

      • leveäperäinen

        lehmukki joka ei paljon miehiä saa muuta kuin päiväunissa


    • jussi

      Juha niin kuin Juhannus eli Jussi, siitä se romanttisuus varmaan tulee veriin.
      Juha-Matti paras?

    • Lara

      Mullakin sellanen Juha-merkkinen miekkonen...tosin ei niin romanttinen...Ensimmäisen kerran sanon sille sana romantiikka...äijä katto mua ku halpaa makkaraa ja kysy oks se jotai syötävää...heh...Nyt yritän opettaa sitä romanttiseks...:P

      • ulko-suomi-mar

        ihmisen olemus,palvelu,käytäs...ei viinaaaaaaa.
        nimellä ...only for a name...without shame...


    • siis oikeesti?

      Näin täällä taas järjen jättiläiset kyselee fiksuja! Kuule nimi todellakaan ei kerro mitään muuta kuin vanheempiesi mielikuvituksen tai mielikuvituksettomuuden sitä sinulle keksiessäsi.

      • Ihmetyskummastus

        Tää palsta on ehkis vähäsen korni. Jo toi nimikin: " Romantiikka"...

        Mä en tiedä miksi, mut jostain syystä jo toi pelkkä sana "romantiikka" särähtää usein mun korvaan kauheen teennäiseltä. En mä sano, ettenkö mä arvostaisi tosi korkeellekin joitakin romanttisia eleitä mieheltä, mutta sellanen tekemällä tehty "romantiikka" lähinnä yököttää.

        Joillekin pelkkä punaviinipullo ja illallinen = käsitys romantiikasta, vaikka oikeasti romantiikkaa ovat rakastavat teot ja eleet arjessa,horjumaton luottamus toiseen, rakkaus. Romantiikka on ns. vahva "tunnetila" ihmisessä, eikä sitä lopulta luoda pelkillä ulkoisilla puitteilla. Sellanen pinnallinen "söpistely ja pupustelu", mitä tälläki palstalla joskus näkee, on joskus ainoastaan kiusallista ja huvittavaa.

        Heh,ja joo: missään nimessä ei joo toiset miesten nimet ole romanttisempia, kuin toiset!;D


      • Epona

        ...kanssasi. Ei se nimi vaan se persoona.
        Kysyisinkin nyt sinulta, että miltä kuulostaa nimi Angelia Mistletoe? Se tulisi (mahdolliselle) tyttölapselleni...Ihan korniko?


      • Epona
        Epona kirjoitti:

        ...kanssasi. Ei se nimi vaan se persoona.
        Kysyisinkin nyt sinulta, että miltä kuulostaa nimi Angelia Mistletoe? Se tulisi (mahdolliselle) tyttölapselleni...Ihan korniko?

        Unohtui edellisestä "...olen samaa mieltä..."
        Hölmö minä..sori... :)


    • katariina77

      Tosin se myös tykkäs olla kaikille muillekkin naisille romanttinen yhtä aikaa;( Ei enää ikinä Juhaa...

      • lasinen.enkeli

        kaikki juha nimiset ovat perseestä... ja se on totuus..


    • -------->

      Abdullah! hyvänä kakkosena tulevat Jorkokset

    • Siiri_

      Se kun nappas tekarit suusta ja suuteli, niin vot! Vieläkin on torttu märkä kun ajttelee ; )

    • Nopea.

      Raimo Röyhkeä. Tuomas ja Turpiinveto. Ilmo Itsekäs Imuttaja. Petri Petturi. Kauko Karkea.

    • nimetön

      joka olisi romanttinen?

      Itsellä ollut 2 markoa ja kumpikan ei sitten millään lailla romanttinen, päin vastoin.

    • Bru

      Kyllä Samit on Parhait, romanttisii ja tulisia:d uuden kyllä otan jos löydän

    • Zaara

      Olenko jäänyt jostain paitsi kun en ole Jussin kans saanu n***** ?

      • niinpänii

        kokeilepas sinäkin


    • Baby Jane

      Minun romanttisin rakkauteni oli myös Juha :D

    • Impala

      Hannu !

      • paska

        Minun nimeni on paavo ja olen 54 vuotta savonlinnasta. en ole koskaan harrastanut seksiä, kerran olen pussannut 16-vuotiasta tyttöä(itse oli 17 tuonnoin) voisiko joku ottaa minuun yhteyttä niin harrastettaisiin seksiä. alapääni on omasta mielestäni muhkea ja pitkä 9cm!!!


      • paavo
        paska kirjoitti:

        Minun nimeni on paavo ja olen 54 vuotta savonlinnasta. en ole koskaan harrastanut seksiä, kerran olen pussannut 16-vuotiasta tyttöä(itse oli 17 tuonnoin) voisiko joku ottaa minuun yhteyttä niin harrastettaisiin seksiä. alapääni on omasta mielestäni muhkea ja pitkä 9cm!!!

        ei taitaa olla romantikko


    • kanssa oli

      ainakin hauskaa nuorena,öisin lähinnä.

      • Blondi

        Hannu-poika se ennen supisi yöllä mun korvaan ja kertoi satua Hannusta ja Kertusta, ilkeästä noidasta, joka haukkasi palasen,,, loput arvaattekin mitä sitten tapahtui. Oli hurjan hauska ja erikoinen tuo tuntemani Hannu.


    • ja Seppo

      fiksuja...tietävät,nuo kaksi ensimmäistä ainakin,että...KAIKEN TAKANA ON NAINEN :)

    • kyllä raunot on parhaita

    • Nimeni on Rami, eikä se tosiaankaan ole mikään LEMPINIMI. Entäs sitten naisten nimet? Edellinen tyttökaverini oli nimeltään Salla-Maria. Kaunis nimi sekin.

    • Kuten sanottu, viimekerralla seurustelin Salla-Marian kanssa. Ja vastaan ovat tulleet myös Tytti ja Tanja. Tuo viimeisenä mainittu on kyllä alkujaan venäläinen nimi, mutta silti aika kaunis ainakin minusta.

    • Pilalla</3

      Exäni nimi on myös Juha ja hän oli todella romanttinen.
      Harmi vain että sattuipa tämä mies olemaan myös sairaalloisen mustasukkainen, eikä kyennyt kunnioittamaan minua lainkaan ja romantiikkakin sattui olemaan vain silkkaa lahjontaa etten lähtisi muiden matkaan :(
      Oli sitten lopulta lähdettävä helvetillisestä suhteesta, mutta tuota romantiikkaa jäin kaipaamaan :P

    • nams

      Marcus, Jarmo tai Aleksi.

    • timja82

      Ei yhtään suomalaista nimeä ole tarjota. Aika jörrien kanssa olen ollut ja aika perusmeininkiä aina ollut, mutta aikoinaan tyttösenä olivat Michael ja Michiel. Toinen irlantilainen ja toinen kanadalainen. Romanttisia ja sanoivat mitä tarkoittivat. Välimatka ei sitten ollut niin kivaa.

    • ...

      Muhun oli kerran ihastunut Juha, se oli romanttinen ja ihana mies, harmi vaan ku ei kiinnostanu siinä mielessä. Sitte taas mun tuntemat Matit on luotettavia, uskollisia ja ihania, mutta ei kovinkaan romanttisia.

    • neonparhaat

      Aika hauskaa, nyt kun alkaa miettimimään niin juho, jussi ja matti :D

    • mirkku_li

      pete

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      647
      4966
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      127
      3828
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3720
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3091
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      14
      2894
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2484
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2361
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2240
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2147
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      51
      2134
    Aihe