Niin tuossapa tuo kysymys?
suomen suurin pudottaja
9
1178
Vastaukset
- justiinsa
senhän piti alkaa syksyllä? eikös juu?
- Kimi_Räikkönen
...niin.
- Kimi_Räikkönen
...että ohjelmaa ei olekaan. Ei löytynyt MTV:n hakemistosta, vaikka siellä on tuleviakin vuoden 2005 ohjelmia.
- Avustaja
Kimi_Räikkönen kirjoitti:
...että ohjelmaa ei olekaan. Ei löytynyt MTV:n hakemistosta, vaikka siellä on tuleviakin vuoden 2005 ohjelmia.
Mutta ei ole mainittu, milloin alkaa.
- mammales
Avustaja kirjoitti:
Mutta ei ole mainittu, milloin alkaa.
Ohjelma tulee televisiosta alkuvuodesta 2006.
Kuvaukset lopuillaan. - Nimetön
mammales kirjoitti:
Ohjelma tulee televisiosta alkuvuodesta 2006.
Kuvaukset lopuillaan.Ohjelma tulee ulos helmikuun eka perjantai eli 3.2.2006 kello 20.00...
- Anonyymi
Suurin pudotta on päättynyt, mutta missä on Tami kun ei kehdannut edes
tulla loppu tilaisuuteen mukaan, ilmoitti vaan kiireitää eikä pääse tulemaan,
niin oli varmaan siellä vahtimassa sitä venettään, typerää olla osallistumatta
kisaan ja jättä se heti alussa. - Anonyymi
Minä minä minttua kuvattiin liikaa ja ilmeisesti hänen toppitytärtään, josta tulee varmaan seuraava suurin pudottaja. Kun ei tällä minäminällä edes oikein ollut mitä pudottaa niin ihmettelen miksi ohjelmaan pääsi. Kaipa kateeksi käy kun ukko luuraa joka ohjelmassa. Kukahan ne työt tekee siellä kaupalla. Siks toisekseen eipä näy enää aletuotteita eikä tarjouksia sivuilla.
- Anonyymi
Vois vaihtaa MIELETTÖMÄN kuuluttaja hautalan.. luulis löytyvän muitakin tuohon hommaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851788Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201204YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46810Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116773