Kaikille varmasti tuttu melodinen heviyhtye DIO on tulossa Suomeen. Mahtavaa, eikö olekin! Kyllä!! Tosiaan koskaan en oo aikaisemmin nähnyt heitä lavalla, odotan innolla tätä ensimmäistä kertaa.
Kuinka paljon ihmiset täällä osaavat antaa arvoa tälle vanhalle, taitavalle laulajalle, joka vielä 63(?) vuoden iässään jaksaa vetää keikkaa täydestä sydämestään. Ääni on iän myötä vaan parantunut. Koko persoona on mielestäni hmm....olisikohan rakastettava hölmö sana..?! Rainbowkin oli parhaimmillaan, kun Ronnie "säteili" solistina. Hän on todellakin taitava laulaja ja muusikko, osataanko häntä arvostaa?
Ronnie James Dio
12
1220
Vastaukset
Yksi kovimpia heavy-laulajia ikinä, Dio toimi myös Rainbow lisäksi erinomaisesti Black Sabbathissa. Kaksi kertaa olen Dion nähnyt ja molemmat keikat ovat olleet aivan helvetin loistavia. Tällä pienellä miehellä ei paljon ääni petä. Suosikki levyinä mainittakoon Holy Diver, Dream Evil ja Sacred Heart.
Aivan mahtavia levyjä! Kattelin tossa jotain dvd:tä Black Sabbathista, jossa oli kaikilta laulajilta muutama biisi, Ronnie oli ylivoimainen. Hahmo ja ääni yhdistettynä...huhhuh. Näin nuorena tyttönä, kun itse olen, olen tottunu kuulemaan Ozzyn äänen Black Sabbathissa. Ronnie oli positiivinen yllätys.
Arvostan Dioa niin perkeleesti. Aivan mahtava laulaja ja toivoisin pääseväni katsomaan jos vaan kyyditys on ja rahaa on.
- Osculum
Kaikin puolin mahtava laulaja ja esiintyjä. Jyväskylään on lippu jo hommattuna.
- Kadunlakaisija
Ronnie on kova! Vaikkaolis 85v. Tuntuu,että ääni vain paranee vanhetessaan!
- just tää
dio kekä laulo sabbathin "the mob rules" -levyllä sillon joskus 80-luvun alkupuolella? mun mielestä black sabbathin paras levy!
- pitäville
suosittelen WUTHERING HEIGHTSIN viimeisintä levyä!
- kyllä!
Kaun odotettu Dio nousee vihdoin lavalle ja voin nähdä Ronnien livenä!!Dio on aikamme parhaimpia sukkahousuhevi bändejä. Niin ihana että aah!!reilu kuukausi niin sitten lähtee!!
- jyväskylään
Siellä nähdään.:))
- Vanhus
Liput on sekä Helsinkiin että Jyväskylään. On sitä silloin aikanaan käyty niin monta kertaa Jyväskylästä Helsingissä katsomassa, että nyt kun Jumala tulee vanhaan kotikaupunkiin, niin onhan se lähdettävä täältä Helsingistä sinnekin. Tuleepahan nähtyä Ronnie sitten 9. ja 10. kerran livenä.
Vanhus kirjoitti:
Liput on sekä Helsinkiin että Jyväskylään. On sitä silloin aikanaan käyty niin monta kertaa Jyväskylästä Helsingissä katsomassa, että nyt kun Jumala tulee vanhaan kotikaupunkiin, niin onhan se lähdettävä täältä Helsingistä sinnekin. Tuleepahan nähtyä Ronnie sitten 9. ja 10. kerran livenä.
Oli alunperin tarkoitus käydä sekä Jyväskylän, että Oulun keikka kattomassa, mut köyhä opiskelija on aina köyhä opiskelija...mut eiköhän Jyväskylän konsertissa ole ensikertalaiselle tarpeeksi sulateltavaa :)
- kusipää
TouchOfEvil kirjoitti:
Oli alunperin tarkoitus käydä sekä Jyväskylän, että Oulun keikka kattomassa, mut köyhä opiskelija on aina köyhä opiskelija...mut eiköhän Jyväskylän konsertissa ole ensikertalaiselle tarpeeksi sulateltavaa :)
Paras livekeikka mitä oon nähny on Dio tuskas 2004
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739