poistit viestini herpeksestä??

Kyselee

kiitti, mua kiinnosti se todella, koska hyvin monella kilpailijalla tällanen lääke oli mukanaan. eli mitä ihmettä??

6

1312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihalla....

poistelee ihan mitä sattuu äijä parka jo pää ihan pyörällä tän palstan kanssa.

• olla

Vituttaa vaan tollanen poistelu.

• sen viimeisen lauseen takia jossa vihjaisit kaikkia hakijoita epäsiveellisiksi. Sinänsä ihan asiallista oli että mainitsit useilla kilpailijoilla olevan jonkinlaista herpeslääkettä, mutta miksi et viitsinyt mainita edes sitä että kyse on huuliherpeslääkkeistä, joita on vapaasti apteekeista ostettavista. 90% ihmisistä tuo viirus on, mutta useimmilla oireettoman... Että silleen.

• ...

Ihan tasa-arvoisia herpeksiä on suu ja sukuelinherpes, sama tauti kuitenkin. Olen paha ihminen, enhän toki oikeasti ajattele kilpailijoista mtn pahaa.

• tää on pilkun nussimista
        ... kirjoitti:

Ihan tasa-arvoisia herpeksiä on suu ja sukuelinherpes, sama tauti kuitenkin. Olen paha ihminen, enhän toki oikeasti ajattele kilpailijoista mtn pahaa.

Mutta ihmiseen tarttuvia herpesviruksia tunnetaan 8 erilaista, joista tavallisemmat ovat herpes simplex-1 virus, joka aiheutta yskänrokon eli huuliherpeksen. Herpes simplex2- virus, joka aiheuttaa sukuelinten alueen herpeksen....

• siinä vissi ero!
        ... kirjoitti:

huuliherpes voi olla lapsellakin (ja monella onkin), mutta tuo sukupuolielimissä esiintyvä herpes leviää samoin kuin muutkin sukupuolitaudit. Että ihan samoja tauteja eivät ole.

Pidit siis pahana asiana, että talossa olevilla oli herpesvoidetta mukana? Miksi? Ei kai tuossa mistään siveettömyydestä ole kysymys. Kaikki joilla esiintyy huuliherpestä tietävät, että se voi ilmaantua milloin vain. Rakkulan noustessa huuleen, on paranemisen kannalta tärkeää että
        voidetta on välittömästi saatavilla.
        Ei kannata kirjoittaa asioista jos ei tiedä oikeita faktoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe