poistit viestini herpeksestä??

Kyselee

kiitti, mua kiinnosti se todella, koska hyvin monella kilpailijalla tällanen lääke oli mukanaan. eli mitä ihmettä??

6

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihalla....

poistelee ihan mitä sattuu äijä parka jo pää ihan pyörällä tän palstan kanssa.

• olla

Vituttaa vaan tollanen poistelu.

• sen viimeisen lauseen takia jossa vihjaisit kaikkia hakijoita epäsiveellisiksi. Sinänsä ihan asiallista oli että mainitsit useilla kilpailijoilla olevan jonkinlaista herpeslääkettä, mutta miksi et viitsinyt mainita edes sitä että kyse on huuliherpeslääkkeistä, joita on vapaasti apteekeista ostettavista. 90% ihmisistä tuo viirus on, mutta useimmilla oireettoman... Että silleen.

• ...

Ihan tasa-arvoisia herpeksiä on suu ja sukuelinherpes, sama tauti kuitenkin. Olen paha ihminen, enhän toki oikeasti ajattele kilpailijoista mtn pahaa.

• tää on pilkun nussimista
        ... kirjoitti:

Ihan tasa-arvoisia herpeksiä on suu ja sukuelinherpes, sama tauti kuitenkin. Olen paha ihminen, enhän toki oikeasti ajattele kilpailijoista mtn pahaa.

Mutta ihmiseen tarttuvia herpesviruksia tunnetaan 8 erilaista, joista tavallisemmat ovat herpes simplex-1 virus, joka aiheutta yskänrokon eli huuliherpeksen. Herpes simplex2- virus, joka aiheuttaa sukuelinten alueen herpeksen....

• siinä vissi ero!
        ... kirjoitti:

huuliherpes voi olla lapsellakin (ja monella onkin), mutta tuo sukupuolielimissä esiintyvä herpes leviää samoin kuin muutkin sukupuolitaudit. Että ihan samoja tauteja eivät ole.

Pidit siis pahana asiana, että talossa olevilla oli herpesvoidetta mukana? Miksi? Ei kai tuossa mistään siveettömyydestä ole kysymys. Kaikki joilla esiintyy huuliherpestä tietävät, että se voi ilmaantua milloin vain. Rakkulan noustessa huuleen, on paranemisen kannalta tärkeää että
        voidetta on välittömästi saatavilla.
        Ei kannata kirjoittaa asioista jos ei tiedä oikeita faktoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe