Olen seurustellut kohta 7 kuukautta 20 vuotiaan miehen kanssa,itse olen 18. Alussa meillä meni tosi huonosti kun kummallakin oli kaiken näköisiä ajatuksia päässä... miesystäväni kertoi minulle noin vko. sitten että silloin huonona aikana hän oli tavannut exänsä joka oli ehdottanut että he aloittaisivat alusta suhteensa. Suhde oli päättynyt koska mieheni ei ollut onnellinen hänen kanssaan. Mutta kumminkin hän tosissaan mietti paluuta tämän naisen kanssa yhteen... n. pari vkoa mietittyään hän kumminkin sanoi tälle exälle ettei siitä tulisi mitään ja että minä olen tullut häneen elämäänsä. Nyt meillä menee todella hyvin verrattuna siihen mitä se oli n.4 kuukautta sitten. Mieheni on sanonut että on todella onnellinen mutta mitä minun pitäisi ajatella tuosta asiasta? Jotenkin se vaan häiritsee ja varsinkin kun hän kertoi asian vasta vko sitten ja tuo tapahtui n.4 kuukautta sitten.
Mitä pitäisi ajatella....?
3
342
Vastaukset
- I think...
Olisi ehkä ollut parempi, että mies ei olisi kertonut sinulle koko asiasta, olisit säilyttänyt mielenrauhasi. Mutta eikö ole hyvä, että hän on rehellinen sinulle jo se osoittaa että hän välittää sinusta.
Jos teillä silloin meni huonosti ymmärtäähän sen, että hän on miettinyt suhdetta joka varmasti on ollut hänelle joskus tärkeä, mutta kieltäytyi siitä, hyvä juttu sekin :)
Suhteessa tärkeintä on rehellisyys ja se, että pystyy olemaan toiselle rehellinen joten.. neuvoni on, että kerrot hänelle että asia vaivaa sinua. Keskustelu auttaa varmasti! - Tintsu
Näyttäis siltä että teillä on asiat kondiksessa. Jokaisessa suhteessa on noita jatkamisen miettimistilanteita, ei asiat ole itsestäänselviä. Tuntuu rehelliseltä kundilta, seurustelu nytkähti eteenpäin vasta kun sai vanhat asiat selvitettyä. Ja nyt menee hyvin. Musta toi on pelkästään positiivista.
Kertomisesta en sitten tiedä, on kieltämättä ikävää että tuo juttu häiritsee, eikä sitä saa päästään ulos. Toivottavasti aika parantaa haavan. - ou nou
Minusta kertomasi perusteella näyttää siltä että heti kun tulee vähänkään ongelmia parisuhteeseen, ukkosi häipyy muille apajille. On se kumma kun monella kaverilla ei ole munaa tarpeeksi kestää pikku ongelmia..sitä vaan lähdetään heti ja odotellaan parempia aikoja. Ei sen kuuluisi niin, avioliittovalassakin sanotaan että myötä- ja vastamäessä. Miksei tämä käy myös "normaalissa" parisuhteessakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2024810Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2183663Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html143035Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1233018Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1572995Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis552913Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat152501Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos642462Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien802288En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132105