Olen seurustellut kohta 7 kuukautta 20 vuotiaan miehen kanssa,itse olen 18. Alussa meillä meni tosi huonosti kun kummallakin oli kaiken näköisiä ajatuksia päässä... miesystäväni kertoi minulle noin vko. sitten että silloin huonona aikana hän oli tavannut exänsä joka oli ehdottanut että he aloittaisivat alusta suhteensa. Suhde oli päättynyt koska mieheni ei ollut onnellinen hänen kanssaan. Mutta kumminkin hän tosissaan mietti paluuta tämän naisen kanssa yhteen... n. pari vkoa mietittyään hän kumminkin sanoi tälle exälle ettei siitä tulisi mitään ja että minä olen tullut häneen elämäänsä. Nyt meillä menee todella hyvin verrattuna siihen mitä se oli n.4 kuukautta sitten. Mieheni on sanonut että on todella onnellinen mutta mitä minun pitäisi ajatella tuosta asiasta? Jotenkin se vaan häiritsee ja varsinkin kun hän kertoi asian vasta vko sitten ja tuo tapahtui n.4 kuukautta sitten.
Mitä pitäisi ajatella....?
3
341
Vastaukset
- I think...
Olisi ehkä ollut parempi, että mies ei olisi kertonut sinulle koko asiasta, olisit säilyttänyt mielenrauhasi. Mutta eikö ole hyvä, että hän on rehellinen sinulle jo se osoittaa että hän välittää sinusta.
Jos teillä silloin meni huonosti ymmärtäähän sen, että hän on miettinyt suhdetta joka varmasti on ollut hänelle joskus tärkeä, mutta kieltäytyi siitä, hyvä juttu sekin :)
Suhteessa tärkeintä on rehellisyys ja se, että pystyy olemaan toiselle rehellinen joten.. neuvoni on, että kerrot hänelle että asia vaivaa sinua. Keskustelu auttaa varmasti! - Tintsu
Näyttäis siltä että teillä on asiat kondiksessa. Jokaisessa suhteessa on noita jatkamisen miettimistilanteita, ei asiat ole itsestäänselviä. Tuntuu rehelliseltä kundilta, seurustelu nytkähti eteenpäin vasta kun sai vanhat asiat selvitettyä. Ja nyt menee hyvin. Musta toi on pelkästään positiivista.
Kertomisesta en sitten tiedä, on kieltämättä ikävää että tuo juttu häiritsee, eikä sitä saa päästään ulos. Toivottavasti aika parantaa haavan. - ou nou
Minusta kertomasi perusteella näyttää siltä että heti kun tulee vähänkään ongelmia parisuhteeseen, ukkosi häipyy muille apajille. On se kumma kun monella kaverilla ei ole munaa tarpeeksi kestää pikku ongelmia..sitä vaan lähdetään heti ja odotellaan parempia aikoja. Ei sen kuuluisi niin, avioliittovalassakin sanotaan että myötä- ja vastamäessä. Miksei tämä käy myös "normaalissa" parisuhteessakin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2333971Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232297Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1401439
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927- 77919
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37910Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8787J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61746