Peseekö Terhi hiuksiaan?

Schneider

Tänään aamupäivällä laitoin tämän saman viestin, mutta ollessani töissä se oli poistettu. Tässä ei mitenkään sorreta Terhiä, joten mielestäni oli asiatonta poistaa avaukseni. Tulen laittamaan tämän aina uusiksi ja jos tämän aina poistetaan, niin otan yhteyttä Suomi24-keskustelun ylläpitoon sheriffin epäoikeudenmukaisesta kohtelusta.

Aihe:

Peseekö Terhi koskaan hiuksiaan? Pitää kovasti sitä hattua päässä, mutta en ole koskaan nähnyt hänen pesevän hiuksiaan. Aina kun Terhi menee suihkuun, niin laitan 24/7 pois, koska en halua pilata päivääni sillä näyllä. Jos joku on uhrautunut meidän kaikkien puolesta, niin voisi ystävällisesti kertoa.

Terhin hiukset näyttävät todella likaisilta ja rasvaisilta. Ilmeisesti jotain kirppuja päässä, kun raapii koko ajan päätä. Eikä Terhi muutenkaan voi olla kovin puhdas, sillä rasvahan puskee väkisin ihon läpi.

12

2183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasi..

      ..samaa asiaa. Ihmettelin myös että Cesar oli poistanut viestiketjumme. Ilmeisesti tietyistä asioista ei saa keskustella!! Onhan sekin kannanotto. Asiallisesti ei saa keskustella, mutta muu törky palstalla sallitaan.

      Cesar -isoveli- valvoo.

      • mieltä...

        ..että se Terhin hiuksista oleva keskustelu ylitti normit. Ihan hyvä että se on poistettu. Aloitus on ihan hyvä, mutta se poiki epäasiallisia kommentteja runsain mitoin.


      • Schneider
        mieltä... kirjoitti:

        ..että se Terhin hiuksista oleva keskustelu ylitti normit. Ihan hyvä että se on poistettu. Aloitus on ihan hyvä, mutta se poiki epäasiallisia kommentteja runsain mitoin.

        Pystyykö sheriffi poistamaan yksittäisiä viestejä aiheesta? Eihän ole mitään järkeä, että asiallinen aihe poistetaan joidenkin k*sipäiden takia...


      • jos haluaa
        Schneider kirjoitti:

        Pystyykö sheriffi poistamaan yksittäisiä viestejä aiheesta? Eihän ole mitään järkeä, että asiallinen aihe poistetaan joidenkin k*sipäiden takia...

        tänäänkin oli yhdestä viestistä poistettu kaikki vastaukset mutta avaus oli jätetty.


      • niin..
        Schneider kirjoitti:

        Pystyykö sheriffi poistamaan yksittäisiä viestejä aiheesta? Eihän ole mitään järkeä, että asiallinen aihe poistetaan joidenkin k*sipäiden takia...

        Hassua että jos yrittää itselleen selvittää jotain asiaa (tässä tapauksessa atooppisen ihon ongelmia), joku heittää väliin yhden - tai kaksi - typerää kommenttia niin koko viestiketju tuhoutuu. Itselleni takaa-ajamamme asia ei selvinnyt. Enkä viitsi sitä enää yrittää selvittää. Seuraan 24/7 kanavaa ja riittää että omin silmin näen mitä talossa tapahtuu.


    • ihmettelen sitä

      mitä hittoa Terhin hiusten pesu sinulle kuuluu?
      Jos tuolla asenteella katsot ohjelmaa niin turhaan maksoit 24/7 Ei se ohjelma ole mikää Kutri Sue

      • Tulihan

        ...hyvä kommentti..HYVÄ JUTTU!!!!!!!


    • Eli siis annetaan nyt sitten olla näytteenä taas joidenkin mielenkiinnon aiheista. terhi peseytyy kyllä, mutta sitähän sitä et todellisuudessa edes halunnut kysyä, eikö niin? Halusit vain provota äänestämään Terhiä pois jossain tulevassa äänestyksessä.

      • toinen sefu

        pitää olla puolueeton, ja julkaista suht asialliset kommentit. valitettavasti törkyä pääsee aina välistä sisään, mutta asialliset huomautukset kyllä tarkastetaan.


      • Schneider

        Mielestäni tämän Big Brother -aiheen sheriffi toimii hyvin ala-arvoisesti. En tiedä, mikä sinua riivaa, mutta älä pura huonoa oloa täällä.
        Saanen varmaan tehdä aiheen Terhin hiuksista tai Timon nakuhyppelyistä, mikäli teksti ei ihan karkaa käsistä? Ilmiesesti kaikissa aiheissa yritetään provota joku ulos.. vai?

        En ole suurin Terhi-fani, mutta olen maksava-asiakas 24/7:ssa ja minua kiinnostaa talon asiat. Kun lukee näitä avauksia, niin ei tarvitse hirveästi Terhiä provota, sillä hän ei ole kovin suosittu.

        Cesar on ilmeisesti Terhi-fani, kun on aina puolustelemassa? Sinun tehtävä ei ole määrittää, kuka saa fanittaa ja ketä, vaan pitää foorumi siistinä. Am I right?


      • mutta asiaa!
        Schneider kirjoitti:

        Mielestäni tämän Big Brother -aiheen sheriffi toimii hyvin ala-arvoisesti. En tiedä, mikä sinua riivaa, mutta älä pura huonoa oloa täällä.
        Saanen varmaan tehdä aiheen Terhin hiuksista tai Timon nakuhyppelyistä, mikäli teksti ei ihan karkaa käsistä? Ilmiesesti kaikissa aiheissa yritetään provota joku ulos.. vai?

        En ole suurin Terhi-fani, mutta olen maksava-asiakas 24/7:ssa ja minua kiinnostaa talon asiat. Kun lukee näitä avauksia, niin ei tarvitse hirveästi Terhiä provota, sillä hän ei ole kovin suosittu.

        Cesar on ilmeisesti Terhi-fani, kun on aina puolustelemassa? Sinun tehtävä ei ole määrittää, kuka saa fanittaa ja ketä, vaan pitää foorumi siistinä. Am I right?

        Nyt lauantai-iltana oli taas sauna. En nähnyt tyttöjen saunomista, oliko sellaista? Jos niin Terhin hiukset olivat ainakin kuivat. Eivät näyttäneet pestyiltä ja kuivatuilta.


    • Hanski

      On sit kumma muoti pitää sisällä pipoa kyllä ne hiukset tykkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe