Kaikille Internetin käyttäjille

Jarkko

Tee Rahaa Internetin käytön ohessa!

Jos käytät säännöllisesti Internetiä surffailuun tai vaikkapa pelkästään sähköpostisi lukemiseen, nyt voit samalla ansaita selvää rahaa. Näitä palveluja voit hyödyntää vaikka et omistaisi edes Internet-yhteyttä mutta mitä enemmän nettiä käytät, sitä enemmän ansaitset!

Kaikki perustuu Internetissä mainonnasta tuleviin tuloihin. Otetaan esimerkkinä kuvitteellinen
yritys nimeltä Tee Rahaa. Mainostaja maksaa Tee Rahaa-yritykselle tietyn summan, jotta tämä yritys toimittaa heidän mainoksiaan Internetin käyttäjille. Sinä rekisteröidyt Tee Rahaa-yritykseen jäseneksi, ja kerrot liittyessäsi mitkä asiat Sinua kiinnostavat (Esim. eläimet, kodin elektroniikka, autot jne.). Tämän jälkeen Tee Rahaa-yritys toimittaa Sinulle kohdistettuja mainoksia ja maksaa osan mainostajalta saamistaan tuloista Sinulle ja pitää osan itsellään. Jokainen Internetin käyttäjä joutuu näkemään mainontaa päivittäin (bannerit, roskaposti jne.)
joten miksi et samalla hyötyisi siitä?

Yrityksiä ja mainontatapoja on todella moneen lähtöön, voit saada maksun mm.
- katsomalla mainoksia tietokoneesi ruudulla (ns. mainosbannerit)
- mainossähköpostista
- sähköpostin käytöstä (esim. Hotmailissa on aina mainosbannereita joita ei voi välttää)
- kyselyihin vastaamisesta
- pelien pelaamisesta
- musiikin kuuntelusta
- ym.

Eli kaikki perustuu mainoksiin ja lisäksi lähes kaikki yritykset toimivat samalla tavalla kun erilaiset kerhot (mm. musiikki-, elokuva- ja kirjakerhot) Suomessa, saat lisämaksun kun hankit uusia jäseniä palveluihin mukaan. Tietenkin, koska mitä suurempi jäsenmäärä yrityksellä on sitä
enemmän mainostajat ovat valmiita maksamaan. Eli juuri tämä mitä minä tässä nyt teen! =o)
Olen kerännyt mahdollisimman kattavan listan näistä yrityksistä kotisivulleni. Yritykset ovat
pääasiassa Amerikkalaisia, ja maksu Suomeen tapahtuu shekillä.

Mietit varmaan että mihin se koira on haudattuna? Jos epäilyttää, Sinun kannattaa itse käydä tutustumassa näihin yrityksiin heidän kotisivuillaan. Liittyminen on täysin ilmaista, mitään henkilökohtaisia tietoja ei tarvitse ilmoittaa (ei sosiaaliturvatunnusta, ei luottokortin numeroa, ei tilinumeroa jne.) - paitsi osoite johon maksushekki lähetetään, sekä
sähköpostiosoite jonne salasanasi ym. tärkeät tiedot toimitetaan. Kokeilemalla et voi hävitä mitään!

Ansaitseminen on täysin sidottu omaan aktiivisuuteesi. Epäilijät älkööt vaivautuko!

Jos kiinnostuit, lisätietoja löytyy kotisivultani:
http://www.rahasivut.cjb.net

2

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • There's no business like bull-

Lue ed. viesti:

"Tervetuloa kotisivulleni täyttämääb web- lomake, jolla kerään tietosi myydäkseni ne kovaa rahaa vastaan ulkomaille ja kotimaahan suoramarkkinointitarkoitukseen.

Lisäksi joku maksaa minulle siitä, että minun sivuilleni surffatessa käytän jotain palveluntarjoajan soittosarjan numeroa, jonka käytöstä saatan hyvällä tuurilla saada 0.01 promillen provikan.

Koska kaikki näitä palveluita tarjoavat yritykset ovat ulkomailla, et tule tod. näk. koskaan näkemään markankaan arvoista sekkiä, koska aina viitataan siihen, että et ole surffannut ja siksi maksanut tarpeeksi surffauksesta, jotta sinulle voitaisiin antaa mitään rahaa mistään.

Olen siis reilu jätkä, joka maksaa kauheasti rahaa kaikille aivan tyhjästä. Tervetuloa siis Stagelle klo 11:00 huomenna, niin aloitan satasten ja tonnien jakelun paikan päällä"

Eli uskokoon ken tahtoo.

• Tapsa

jos joku maksais mun netin käytön, niin voisin aivan hyvin surffata vaikka 24h 365d.

Halukkaita ei ole kovinkaan montaa vielä ilmaantunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4691
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2648
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2533
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2455
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1837
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      60
      1428
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82