Saiskos vinkkejä "LUOTETTAVISTA" välittäjistä ? Sellaisia, joille annetaan toimeksianto ja jotka hoitavat auton esim. Hankoon ?
Hintatiedotkin kiinnostavat ?
Luotettavia auton välittäjiä
13
4365
Vastaukset
- Perusautojätkä
Ei niitä ole sellaisia, joita sinun kannattaisi käyttää. Ota selvää asioista. Mene harjoittelijaksi autokauppaan tai jotain. Pari vuotta pitää ensin opiskella hommnia, sitten voit tilata niin, että joku toinen hakee auton. Älä edes unelmoi siitä, että joskus voisit itset hakea Saksasta auton. Minä olen muuten tavan idiootti.
- Autoista innostunut
>Minä olen muuten tavan idiootti.
ja tällä palstalla meitä idiootteja riittää. Minäkään en suosittele kenellekään auton hakemista Saksasta, liian vaarallista. Olen kouluja käymätön apina, muuten. - Jommi
...ja vieläpä onnistuin löytämään helposti mieleiseni auton, toisin, kuin suomen suppeasta ruostepesien valtakunnasta. Sitäpaitsi kuka käskee ostaa työläisen unelmia AUDI A8:ja, MB 500:a ym järjettömän kalliita käytössä olevia ryjiä...
Nyt vaan ei huvita enää lähteä, kun joku muukin voi sen puolestani tehdä.
- ei kannata maksaa
On syytä ensin lukea seuraava linkki http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000010806558
- idiootti
joka aloitti myös tämän keskustelu?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000338&posting=22000000011595100
Muutama otsake alempana! - tuli mieleen
että juuri sielläpäin on ainakin yksi huippuvälittäjä/ -kauppias.Oikein luotettava ja tuntee autot ja erittäin hyvä palvelu muutenkin.
Toki sama ongelma hänellä niin kuin muillakin tosi ammatilaisilla.Kysyntä ylittää tarjonnan.
Kannattaa kuiteski kysellä. - Metallimies
Hei auton hakijat.
Itse olen toiminut seuraavasti:Kaveri, joka on autoa vailla, lähtee itse mukaani. Autoja etsitään ensin netistä, tilataan paperit kuvat ja tarkastellaan myyjän taustojakin. Sen jälkeen liput halpayhtiöllä Saksaan ja menoksi. Linjurilla ja junalla kaupunkiin. Jos myyjä on asiallinen ja haluaa tehdä reilua autokauppaa hän on asemalla vastaanottamassa ja vie liikkeeseensä perille eikä suutu, vaikka auto jää ostamatta. Samalla näkee todellista Saksaa myös kaupunkien ympäriltä. Jaa, että kulutko. Omat ja minun kulut plus minulle päiväraha.
Näitä matkoja olen toeteuttanut jo muutamia. Asiakkaat ovat -toistaiseksi- olleet tyytyväisiä. Autot näkee ja saa kokeillakin itse. Jos ei itse halua ajaa autoa Saksasta pois sen kuljettaminen onnistuu kotiportille ja hinta Pohjois Saksasta on noin 680 Eur/ auto.
Huomatkaa, ettää itse ajettuna kuluja kertyy: Saksan vakuutus (70-150 Eur-sis kilvet, polttoainekulut, ja laivalippu noin 350-500 Eur) Halpalentoyhtiöllä takaisin Suomeen maksaa n. 70-120 Eur. Jos ei ole ennen käynyt Saksassa on se jo kokemus sinänsä käydä katsomassa ja kokea saksalaisen Bierstuben tunnelmaa.- Rahtikulut
Kokemuksesi mukaan, paljonko auton rahtikulut maksavat mahdollisen vakuutuksien kera?
- Metallimies
Rahtikulut kirjoitti:
Kokemuksesi mukaan, paljonko auton rahtikulut maksavat mahdollisen vakuutuksien kera?
Riippuu siitä, mitä kautta tulet. Kallein kustannus, on itse ajettuna, laivalippu Rostock-Hanko. Kaudesta riippuen, jos tulet yksin ja lunastat lipun autolle halvimmillaan muistaakseni 216 Eur (on mahdollista saada alennusta jopa 50 %) ja pelkkä nojatuolipaikka on kait 75 eur. Aikas ikävä tapa matkustaa 20h nojatuolissa.
Vakuutus maksaa Saksassa 15 vrk:n kansainvälinen vakuutus 50 Eur (tällöin auton katsastus pitää olla voimassa tai se pitää katsastaa) leimat ja kilvet rekisteritoimistosta noin 30 Eur. Jos saat viiden vuorokauden kilvet niitä ei periaatteessa saa kuin Saksassa asuvat, mutta on paikkoja, missä ne saa passilla) tällöin auto ei tarvitse olla katsastettu ja vakuutuskin maksaa noin 100 Eur. ja kilvet ja leimat kuten edellä. Autoliikkeet huolehtivat koko kilpihomman ja se on minulle maksanut kalleimmillaan 180 Eur. Pyydetty on jopa 300 Eur!. Polttoainelulut on luku sinänsä. Nafta noin 1.20 Bensa samaa luokkaa. Niin ja laivassa ruokailu on aikas arvokasta, mutta ei siellä ole pakko syödä.
Hytti autopaikka maksaa mies tai naispaikka 155 Eur. auton hinta. Sen voit katsoa www.superfast.com kautta.
Scandlinesilta saa lippuja Ruotsin kautta paljon halvemmalla, mutta ajo Ruotsin läpi taasen maksaa.
Itse olen tullut kumpaakin kautta. Aika menee parhaiten Ruotsin läpi ajettaessa, jos on mukavaa matkaseuraa.
Siitä kun lasket alkaa kustannukset selvitä. Laivamatka tietenkin suhteellisesti halpenee, jos matkassa on useampia samassa hytissä. - Rahtikulut
Metallimies kirjoitti:
Riippuu siitä, mitä kautta tulet. Kallein kustannus, on itse ajettuna, laivalippu Rostock-Hanko. Kaudesta riippuen, jos tulet yksin ja lunastat lipun autolle halvimmillaan muistaakseni 216 Eur (on mahdollista saada alennusta jopa 50 %) ja pelkkä nojatuolipaikka on kait 75 eur. Aikas ikävä tapa matkustaa 20h nojatuolissa.
Vakuutus maksaa Saksassa 15 vrk:n kansainvälinen vakuutus 50 Eur (tällöin auton katsastus pitää olla voimassa tai se pitää katsastaa) leimat ja kilvet rekisteritoimistosta noin 30 Eur. Jos saat viiden vuorokauden kilvet niitä ei periaatteessa saa kuin Saksassa asuvat, mutta on paikkoja, missä ne saa passilla) tällöin auto ei tarvitse olla katsastettu ja vakuutuskin maksaa noin 100 Eur. ja kilvet ja leimat kuten edellä. Autoliikkeet huolehtivat koko kilpihomman ja se on minulle maksanut kalleimmillaan 180 Eur. Pyydetty on jopa 300 Eur!. Polttoainelulut on luku sinänsä. Nafta noin 1.20 Bensa samaa luokkaa. Niin ja laivassa ruokailu on aikas arvokasta, mutta ei siellä ole pakko syödä.
Hytti autopaikka maksaa mies tai naispaikka 155 Eur. auton hinta. Sen voit katsoa www.superfast.com kautta.
Scandlinesilta saa lippuja Ruotsin kautta paljon halvemmalla, mutta ajo Ruotsin läpi taasen maksaa.
Itse olen tullut kumpaakin kautta. Aika menee parhaiten Ruotsin läpi ajettaessa, jos on mukavaa matkaseuraa.
Siitä kun lasket alkaa kustannukset selvitä. Laivamatka tietenkin suhteellisesti halpenee, jos matkassa on useampia samassa hytissä.Ilmaisin asian ehka hieman epatarkasti. Nuo kertomasi tiedot ovat silti kiinnostavia.
Tarkoitin auton rahtikuluja tilantessa, joloin esim. jokin suomalainen rahtifirma suorittaa kuljetuksen, jolloin kuluihin sisaltynee 'jonkinlainen' vakuutus rahtauksen ajaksi.
Ps. Please, ei millaan pahalla, mutta pitkassa tekstissa jonkinlainen kappalejako helpottaisi huomattavasti lukua ; ) - lounli raider
Rahtikulut kirjoitti:
nyrkkisäännöksi hinnasta saada auto rahtina Saksasta suomeen.
Minusta on ihan makuasia miten tuo. Jos säästää satasen, tai vaikka kaksi tulomatkassa, on sen voinut jo hävitä tumpeloimalla itse ostossa, tai muutoin reissussa, tai vaikka välittäjän valinnassa. Yritän välttää Superfastit jos mahdollista ja olen aika hyvin tuttu uuden hankintani kanssa kun olen kotona, sillä takana on jo 1500-2000 km. Mutta, itse kukin omalla tyylillään. Ei ole yhtä, kaikkien mielestä parasta ratkaisua. - Metallimies
Rahtikulut kirjoitti:
Ilmaisin asian ehka hieman epatarkasti. Nuo kertomasi tiedot ovat silti kiinnostavia.
Tarkoitin auton rahtikuluja tilantessa, joloin esim. jokin suomalainen rahtifirma suorittaa kuljetuksen, jolloin kuluihin sisaltynee 'jonkinlainen' vakuutus rahtauksen ajaksi.
Ps. Please, ei millaan pahalla, mutta pitkassa tekstissa jonkinlainen kappalejako helpottaisi huomattavasti lukua ; )Ammatikseen autoja Suomeen rahtaava kuljetusliike määräsi Schwerinistä Suomeen kotiportille 680 Eur.
kuljetusvakuutus kuuluu luonnostaan rahdin tuojalle. Firman nimi on:TrakTrans. Osoitetta en muista tarkemmin.
Auto pitää vain olla ostettuna Saksassa valmiina ja paperit tehtynä.
Yritin siihen kappalejakoa, mutta jostain syystä koneeni löi ne yhteen pötköön. - Pommikone
lounli raider kirjoitti:
nyrkkisäännöksi hinnasta saada auto rahtina Saksasta suomeen.
Minusta on ihan makuasia miten tuo. Jos säästää satasen, tai vaikka kaksi tulomatkassa, on sen voinut jo hävitä tumpeloimalla itse ostossa, tai muutoin reissussa, tai vaikka välittäjän valinnassa. Yritän välttää Superfastit jos mahdollista ja olen aika hyvin tuttu uuden hankintani kanssa kun olen kotona, sillä takana on jo 1500-2000 km. Mutta, itse kukin omalla tyylillään. Ei ole yhtä, kaikkien mielestä parasta ratkaisua.Näin olen itsekkin tehnyt että ajamalla kotiin.
Matkailuhan aina avartaa.
Sitten jos vielä käy niin että auto olikin pommi, eli laukesi jossain välillä Hampuri-Tukholma niin sen auton voi polttaa jossain Ruotsin metässä ja sitten esittää tyhmää finjeeveliä. Oli varmaan mafia tai joku goustraider kun varasti auton ja poltti metässä.
Ei ihan liittynyt tähän mutta kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707