kOMMUNISMI TAPPAA

AHKERUUDEN

Se on nähty jokaisessa kommunistisessa valtiossa.
Kateus kalvaa näitä hulikaanikommunisteja suomessa.Laiskuus ja kateus ajaa kommunisteja realisoimaan ja tuhoamaan tavallisenkin kansalaisen työllä ja vaivalla hankkittua omaisuutta.

12

635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennenkuin otan todesta vuodatuksesi, kerro sen kommarin nimi, joka tuhosi Sinun omaisuutesi!!!
      vom

• bonaqua

sen kapitalistin nimi joka tuhosi sinun omaisuutesi.

• KALVAMASTA KOMMUNISTISTA

Asuin samassa talossa hulikaanikommunistin kanssa ja automme olivat parkkipaikalla vierekkäisissä ruuduissa,hulikaanikommunisti omisti ladan ja minä 60luvun amerikan rottelon.Kummastelin aikani kun autoni oikean puolen (jossa hulikaanikommunisti säilytti autoansa) renkaat tyhjeni/puhkeilivat jatkuvasti ja kylkee ilmaantui naarmuja.No ajattelin niiden olleen huonoja renkaita ja naarmujen ilmaantuneen "jossain" muualla.Kerran eräänä syysiltana olin tupakalla parvekkeella ja mitä näinkään,kommunistihulikaani karauttaa autollansa pihaan astuu ulos ja polvella rykäsee autoni oveen lommon.Ja asia päättyi niin että hulikaanikommunisti muutti muualle sen jälkeen kun oli asia selvitety ja sama hulikaanikommunisti oli vielä kunnallisvaali ehdokkaiden listalla.Nykyään kyseinen ex-hulikaanikommunisti päristelee kesäisin Harley Davidsonilla eikä ole tainnut kommunistien vaaliehdokkaanakaan olla.
        Enkä mä sentään täällä rupea kenenkään nimiä julkaseen kun se asia on jo sovittu.Se on mun kokemukseni HULIKAANIKOMMUNISTEISTA täällä.

• Don

Toveri Vom on ilmeisesti peruskoulun kasvatti?
        Ainakaan hän ei osaa lukea....tai sitten vika on ymmärryksessä... puolitahattomassa luetun väärinymmärtämisessä. Ei kirjoituksessa puhuttu yhdstä mielipuolesta vaan aatteesta, johon tämä vähä-älyinen oli "hurautettu".

• kokenut
        Don kirjoitti:

Ainakaan hän ei osaa lukea....tai sitten vika on ymmärryksessä... puolitahattomassa luetun väärinymmärtämisessä. Ei kirjoituksessa puhuttu yhdstä mielipuolesta vaan aatteesta, johon tämä vähä-älyinen oli "hurautettu".

Eipä ole vielä tälle tellukselle syntynyt kommunismivaltiota, käyttäkää kaikkitietävät ääliöt oikeita termejä, nimeä voidaan käyttää kuin näitä nimimerkkejä.

• ...
        KALVAMASTA KOMMUNISTISTA kirjoitti:

Asuin samassa talossa hulikaanikommunistin kanssa ja automme olivat parkkipaikalla vierekkäisissä ruuduissa,hulikaanikommunisti omisti ladan ja minä 60luvun amerikan rottelon.Kummastelin aikani kun autoni oikean puolen (jossa hulikaanikommunisti säilytti autoansa) renkaat tyhjeni/puhkeilivat jatkuvasti ja kylkee ilmaantui naarmuja.No ajattelin niiden olleen huonoja renkaita ja naarmujen ilmaantuneen "jossain" muualla.Kerran eräänä syysiltana olin tupakalla parvekkeella ja mitä näinkään,kommunistihulikaani karauttaa autollansa pihaan astuu ulos ja polvella rykäsee autoni oveen lommon.Ja asia päättyi niin että hulikaanikommunisti muutti muualle sen jälkeen kun oli asia selvitety ja sama hulikaanikommunisti oli vielä kunnallisvaali ehdokkaiden listalla.Nykyään kyseinen ex-hulikaanikommunisti päristelee kesäisin Harley Davidsonilla eikä ole tainnut kommunistien vaaliehdokkaanakaan olla.
        Enkä mä sentään täällä rupea kenenkään nimiä julkaseen kun se asia on jo sovittu.Se on mun kokemukseni HULIKAANIKOMMUNISTEISTA täällä.

hahahah:)kerrankin sai nauraa kapitalistin jutuille tällä palstalla:)

on minullakin kuule kokemuksia näistä huligaani kapitalisteista.meinaavat haastaa riitaa koko ajan,pistivät kerran autonikin paskaksi.no eipä ole sen jälkeen niistä kuulunut kun otin kuvan niistä itse teossa,olivat oikein anteeksi pyytäviä poliisiasemalla:)

• ...
        Don kirjoitti:

jos yksi kapitalisit tekee jotain tarkoittaako se että kaikki kapitalistit ovat esom pedofiileja?aikamoista yleistystä

• pörssiyhtiön pomo
        ... kirjoitti:

on minullakin kuule kokemuksia näistä huligaani kapitalisteista.meinaavat haastaa riitaa koko ajan,pistivät kerran autonikin paskaksi.no eipä ole sen jälkeen niistä kuulunut kun otin kuvan niistä itse teossa,olivat oikein anteeksi pyytäviä poliisiasemalla:)

vai ihan tavallinen työtätekevä kansalainen.Valistappa meitä kansalaisia kuin rikkaat ja öykkäröivät kapitalisti herrat sun autoa särkivät.
        Mä kyllä epäilen jotta kapitalisti herroilla on kuule vähän tärkeenpää tekemistä kuin jotain köyhän kansalaisen autoja särkee.
        Annasku arvaan ne kapitalisti herrat tais olla Wahlroos,Ollila ja Lilius korjaa jos olen väärässä.

• NASSIKKA
        ... kirjoitti:

Kyllä sun nyt olisi aika tutustuu ihan perusasioihin.Mä olen ihan tavallinen työssäkäyvä kansalainen en mikään kapitalisti sen enempää kuin en kommunistikaan.
        Siihen välimaastoon kuuluu ihan oikeasti suurin osa kansalaisista.Missä kommunistien propaganda leirillä suo on pidetty kun sellanenki on jääny huomaamattta.

• ...
        pörssiyhtiön pomo kirjoitti:

vai ihan tavallinen työtätekevä kansalainen.Valistappa meitä kansalaisia kuin rikkaat ja öykkäröivät kapitalisti herrat sun autoa särkivät.
        Mä kyllä epäilen jotta kapitalisti herroilla on kuule vähän tärkeenpää tekemistä kuin jotain köyhän kansalaisen autoja särkee.
        Annasku arvaan ne kapitalisti herrat tais olla Wahlroos,Ollila ja Lilius korjaa jos olen väärässä.

eivät olleet herroja,mutta tälläisiä kiihko-oikeistolaisia.

"köyhän kansalaisen autoja särkee."

edustan kylläkin tälläistä perustyöläisluokkaa,en rikasta,en köyhää

• komukka

Tein 17 vuotta töitä suoralla urakalla.Keskituntiansioni oli n. 10 mk suurempi,kuin tovereilla sosialidemokraateilla ja veljilläni porvareilla.Käytännössä se vastasi 20 % suurempaa työpanosta.
      Käsitys laiskasta kommunistista on aika jämäkkä yleistys,tosiasiassa meidän työpaikkakommunistien oli tehtävä työmme muita paremmin pysyäksemme talossa.Mitä muita keinoja meillä olisi ollut?

Tarvitsin toki rahaakin,poikani pelasivat jääkiekkoa porvariseurassa.Mikä muuten ei ollut ihan halpaa.
      Kahtiajako yleistyksin on typerää,vaikkapa urheilusta puhuen,en ole koskaan kuullut esim. keihäänheiton kapitalistisesta tai kommunistisesta maailmanennätyksestä.

• KOMMUNISTEILTA

VALITATTE ETTÄ KAPITALISTIT ON HUONOJA TYÖNANTAJIA JA KAIKKEA MUUTA SONTAA.
      NYT KUN MONI PAKKAA KASSINSA JA LÄHTEE KIINAA NIIN SEKÄÄN EI HYVÄ.
      LUULIS TEIDÄN OLEVAN INNOISSAAN SAATTEPA ALKAA SUUNNITTELEE ITSENNE TYÖLLISTÄMISTÄ ILMAN "PAHAN" KAPITALISTIN APUA.
      SITTEN VIEL VAADITTE ETTÄ KIINALAISILLE PITÄISI MAKSAA SAMALLAISIA PALKKOJA KUIN SUOMESSA MUTTA MUTTA KUN SUOMESSAKIN ON TEIDÄN MIELESTÄ PASKAT PALKAT V***U TEILLE EI RIITÄ MIKÄÄN.
      NIIN KUIN SANONUT ENNENKIN RUIKUTTAVIA,LAISKOJA,SAMATTOMIA VÄTYKSIÄ JOUKOSSA TYHMYYS TIIVISTYY VAI MITEN SE MENI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1299
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      830
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      586
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      521
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      482
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe