laa laa laatattaa

..lauantaina laatattaa.. no ei sentään..otan kohta piristävät ja lähen sitten oikeisiin bileisiin..

22

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LonesomeMan

se sitten pian laalattaa =DD

• ..laalata.. sunnuntaina nähdään sitten laa laa laatattaako.. kävin katsomassa galleriaa..
        loistavaa.. suuret kiitokset vielä kerran..

• LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

..laalata.. sunnuntaina nähdään sitten laa laa laatattaako.. kävin katsomassa galleriaa..
        loistavaa.. suuret kiitokset vielä kerran..

Sitten vaan onnee yritykseen, bisnes pyörimään =D
        Laitetaan kommentit tässä joskus.

• LonesomeMan kirjoitti:

Sitten vaan onnee yritykseen, bisnes pyörimään =D
        Laitetaan kommentit tässä joskus.

..ai sinne jo kommenttejakin tullu..

• LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

..ai sinne jo kommenttejakin tullu..

Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)

• LonesomeMan kirjoitti:

Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)

..esittelyy.. ihmiset on aina pyytäneet kertoo jotain maalauksesta mut en mä mitään osaa sanoo.. sen takii maalasin ja anna kuvan puhua puolestaan..

joku nimi kyllä olis hyvä olla.. mutta sitäkään en oo pahemmin harrastanut..

• mut
        LonesomeMan kirjoitti:

voisiksä kertoo misä ne on
        kiinostas kovasti

• mut kirjoitti:

voisiksä kertoo misä ne on
        kiinostas kovasti

..galleria avautuu kaikille sit valmistuttuaan..

• kerro
        pervokki kirjoitti:

..galleria avautuu kaikille sit valmistuttuaan..

sit ku o avoimet ovet

• tuon kohdistuvan itseeni,,,,,mutta en usko ei kukaan mulle voi häijy olla

• ..lauantain varmasti monet luulevat tuon kohdistuvan itseensä.. kyllä siinä on kurkkutorvi kovilla sellasen happohyökkäyksen jälkeen..

• pervokki kirjoitti:

..lauantain varmasti monet luulevat tuon kohdistuvan itseensä.. kyllä siinä on kurkkutorvi kovilla sellasen happohyökkäyksen jälkeen..

muuteskii kaikki kippeenä oonkohan ollu jyränkin alla...ulos ei tänään vissiin viitti mennä huh

• ilottu kirjoitti:

muuteskii kaikki kippeenä oonkohan ollu jyränkin alla...ulos ei tänään vissiin viitti mennä huh

..luulisin sen kyllä huomaavan jos jyrän alle jäänyt
        on.. olisit litteä kuin kampela..

• pervokki kirjoitti:

..luulisin sen kyllä huomaavan jos jyrän alle jäänyt
        on.. olisit litteä kuin kampela..

sitten sen alla ollut....toive ajatteluu kai se olikin vaan....sanotaan et tänään mieluiten kapa-kala

• ilottu kirjoitti:

sitten sen alla ollut....toive ajatteluu kai se olikin vaan....sanotaan et tänään mieluiten kapa-kala

..muka kiva olla littee?.. ai kapakala.. nooh.. mixi nyt noin..

• pervokki kirjoitti:

..muka kiva olla littee?.. ai kapakala.. nooh.. mixi nyt noin..

minua nyt ei sais jyrätkään mutta en sitä kyllä kaipaakkaan...olo nyt on sellanen vähä jo helpottaa...

• ilottu kirjoitti:

minua nyt ei sais jyrätkään mutta en sitä kyllä kaipaakkaan...olo nyt on sellanen vähä jo helpottaa...

..tasottaa sit varmaan..ööö.. no hyvä että helpottaa.. kehtaiskohan sitä jo ottaa sellasen piristävän..toisen..

• pervokki kirjoitti:

..tasottaa sit varmaan..ööö.. no hyvä että helpottaa.. kehtaiskohan sitä jo ottaa sellasen piristävän..toisen..

maistuu se niin siit sitte vaan mutta minä olen ilman nyt...korkeintaan otan kylmää kokista paljoilla jäillä se nyt on päivän rinksu ja paras mulle

• leidi_10

Mäkin pippaloihin lähössä tänää..satutaankohan samoihin..hihii..!! No eipä taideta.. :)))

• ..maaseudulla jyrähtää.. hihiii...

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..maaseudulla jyrähtää.. hihiii...

sit se blondi joka lipittää sidukkaa koko illan..ja iskee sulle silmää..;)))) Huomaat varmaan mut..;)

• leidi_10 kirjoitti:

sit se blondi joka lipittää sidukkaa koko illan..ja iskee sulle silmää..;)))) Huomaat varmaan mut..;)

..mä yritän sut löytää.. vilkkusilmä.. höhöhööö

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4020
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3658
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3175
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      49
      2166
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2015
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1768
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36