..lauantaina laatattaa.. no ei sentään..otan kohta piristävät ja lähen sitten oikeisiin bileisiin..
laa laa laatattaa
22
755
Vastaukset
- LonesomeMan
se sitten pian laalattaa =DD
..laalata.. sunnuntaina nähdään sitten laa laa laatattaako.. kävin katsomassa galleriaa..
loistavaa.. suuret kiitokset vielä kerran..- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
..laalata.. sunnuntaina nähdään sitten laa laa laatattaako.. kävin katsomassa galleriaa..
loistavaa.. suuret kiitokset vielä kerran..Sitten vaan onnee yritykseen, bisnes pyörimään =D
Laitetaan kommentit tässä joskus. LonesomeMan kirjoitti:
Sitten vaan onnee yritykseen, bisnes pyörimään =D
Laitetaan kommentit tässä joskus...ai sinne jo kommenttejakin tullu..
- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
..ai sinne jo kommenttejakin tullu..
Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)
LonesomeMan kirjoitti:
Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)
..esittelyy.. ihmiset on aina pyytäneet kertoo jotain maalauksesta mut en mä mitään osaa sanoo.. sen takii maalasin ja anna kuvan puhua puolestaan..
joku nimi kyllä olis hyvä olla.. mutta sitäkään en oo pahemmin harrastanut..- mut
LonesomeMan kirjoitti:
Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)
voisiksä kertoo misä ne on
kiinostas kovasti mut kirjoitti:
voisiksä kertoo misä ne on
kiinostas kovasti..galleria avautuu kaikille sit valmistuttuaan..
- kerro
pervokki kirjoitti:
..galleria avautuu kaikille sit valmistuttuaan..
sit ku o avoimet ovet
tuon kohdistuvan itseeni,,,,,mutta en usko ei kukaan mulle voi häijy olla
..lauantain varmasti monet luulevat tuon kohdistuvan itseensä.. kyllä siinä on kurkkutorvi kovilla sellasen happohyökkäyksen jälkeen..
pervokki kirjoitti:
..lauantain varmasti monet luulevat tuon kohdistuvan itseensä.. kyllä siinä on kurkkutorvi kovilla sellasen happohyökkäyksen jälkeen..
muuteskii kaikki kippeenä oonkohan ollu jyränkin alla...ulos ei tänään vissiin viitti mennä huh
ilottu kirjoitti:
muuteskii kaikki kippeenä oonkohan ollu jyränkin alla...ulos ei tänään vissiin viitti mennä huh
..luulisin sen kyllä huomaavan jos jyrän alle jäänyt
on.. olisit litteä kuin kampela..pervokki kirjoitti:
..luulisin sen kyllä huomaavan jos jyrän alle jäänyt
on.. olisit litteä kuin kampela..sitten sen alla ollut....toive ajatteluu kai se olikin vaan....sanotaan et tänään mieluiten kapa-kala
ilottu kirjoitti:
sitten sen alla ollut....toive ajatteluu kai se olikin vaan....sanotaan et tänään mieluiten kapa-kala
..muka kiva olla littee?.. ai kapakala.. nooh.. mixi nyt noin..
pervokki kirjoitti:
..muka kiva olla littee?.. ai kapakala.. nooh.. mixi nyt noin..
minua nyt ei sais jyrätkään mutta en sitä kyllä kaipaakkaan...olo nyt on sellanen vähä jo helpottaa...
ilottu kirjoitti:
minua nyt ei sais jyrätkään mutta en sitä kyllä kaipaakkaan...olo nyt on sellanen vähä jo helpottaa...
..tasottaa sit varmaan..ööö.. no hyvä että helpottaa.. kehtaiskohan sitä jo ottaa sellasen piristävän..toisen..
pervokki kirjoitti:
..tasottaa sit varmaan..ööö.. no hyvä että helpottaa.. kehtaiskohan sitä jo ottaa sellasen piristävän..toisen..
maistuu se niin siit sitte vaan mutta minä olen ilman nyt...korkeintaan otan kylmää kokista paljoilla jäillä se nyt on päivän rinksu ja paras mulle
- leidi_10
Mäkin pippaloihin lähössä tänää..satutaankohan samoihin..hihii..!! No eipä taideta.. :)))
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..maaseudulla jyrähtää.. hihiii...
sit se blondi joka lipittää sidukkaa koko illan..ja iskee sulle silmää..;)))) Huomaat varmaan mut..;)
leidi_10 kirjoitti:
sit se blondi joka lipittää sidukkaa koko illan..ja iskee sulle silmää..;)))) Huomaat varmaan mut..;)
..mä yritän sut löytää.. vilkkusilmä.. höhöhööö
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
