laa laa laatattaa

..lauantaina laatattaa.. no ei sentään..otan kohta piristävät ja lähen sitten oikeisiin bileisiin..

22

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LonesomeMan

      se sitten pian laalattaa =DD

      • ..laalata.. sunnuntaina nähdään sitten laa laa laatattaako.. kävin katsomassa galleriaa..
        loistavaa.. suuret kiitokset vielä kerran..


      • LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

        ..laalata.. sunnuntaina nähdään sitten laa laa laatattaako.. kävin katsomassa galleriaa..
        loistavaa.. suuret kiitokset vielä kerran..

        Sitten vaan onnee yritykseen, bisnes pyörimään =D
        Laitetaan kommentit tässä joskus.


      • LonesomeMan kirjoitti:

        Sitten vaan onnee yritykseen, bisnes pyörimään =D
        Laitetaan kommentit tässä joskus.

        ..ai sinne jo kommenttejakin tullu..


      • LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

        ..ai sinne jo kommenttejakin tullu..

        Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)


      • LonesomeMan kirjoitti:

        Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)

        ..esittelyy.. ihmiset on aina pyytäneet kertoo jotain maalauksesta mut en mä mitään osaa sanoo.. sen takii maalasin ja anna kuvan puhua puolestaan..

        joku nimi kyllä olis hyvä olla.. mutta sitäkään en oo pahemmin harrastanut..


      • mut
        LonesomeMan kirjoitti:

        Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)

        voisiksä kertoo misä ne on
        kiinostas kovasti


      • mut kirjoitti:

        voisiksä kertoo misä ne on
        kiinostas kovasti

        ..galleria avautuu kaikille sit valmistuttuaan..


      • kerro
        pervokki kirjoitti:

        ..galleria avautuu kaikille sit valmistuttuaan..

        sit ku o avoimet ovet


    • tuon kohdistuvan itseeni,,,,,mutta en usko ei kukaan mulle voi häijy olla

      • ..lauantain varmasti monet luulevat tuon kohdistuvan itseensä.. kyllä siinä on kurkkutorvi kovilla sellasen happohyökkäyksen jälkeen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..lauantain varmasti monet luulevat tuon kohdistuvan itseensä.. kyllä siinä on kurkkutorvi kovilla sellasen happohyökkäyksen jälkeen..

        muuteskii kaikki kippeenä oonkohan ollu jyränkin alla...ulos ei tänään vissiin viitti mennä huh


      • ilottu kirjoitti:

        muuteskii kaikki kippeenä oonkohan ollu jyränkin alla...ulos ei tänään vissiin viitti mennä huh

        ..luulisin sen kyllä huomaavan jos jyrän alle jäänyt
        on.. olisit litteä kuin kampela..


      • pervokki kirjoitti:

        ..luulisin sen kyllä huomaavan jos jyrän alle jäänyt
        on.. olisit litteä kuin kampela..

        sitten sen alla ollut....toive ajatteluu kai se olikin vaan....sanotaan et tänään mieluiten kapa-kala


      • pervokki
        ilottu kirjoitti:

        sitten sen alla ollut....toive ajatteluu kai se olikin vaan....sanotaan et tänään mieluiten kapa-kala

        ..muka kiva olla littee?.. ai kapakala.. nooh.. mixi nyt noin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..muka kiva olla littee?.. ai kapakala.. nooh.. mixi nyt noin..

        minua nyt ei sais jyrätkään mutta en sitä kyllä kaipaakkaan...olo nyt on sellanen vähä jo helpottaa...


      • ilottu kirjoitti:

        minua nyt ei sais jyrätkään mutta en sitä kyllä kaipaakkaan...olo nyt on sellanen vähä jo helpottaa...

        ..tasottaa sit varmaan..ööö.. no hyvä että helpottaa.. kehtaiskohan sitä jo ottaa sellasen piristävän..toisen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tasottaa sit varmaan..ööö.. no hyvä että helpottaa.. kehtaiskohan sitä jo ottaa sellasen piristävän..toisen..

        maistuu se niin siit sitte vaan mutta minä olen ilman nyt...korkeintaan otan kylmää kokista paljoilla jäillä se nyt on päivän rinksu ja paras mulle


    • leidi_10

      Mäkin pippaloihin lähössä tänää..satutaankohan samoihin..hihii..!! No eipä taideta.. :)))

      • ..maaseudulla jyrähtää.. hihiii...


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..maaseudulla jyrähtää.. hihiii...

        sit se blondi joka lipittää sidukkaa koko illan..ja iskee sulle silmää..;)))) Huomaat varmaan mut..;)


      • leidi_10 kirjoitti:

        sit se blondi joka lipittää sidukkaa koko illan..ja iskee sulle silmää..;)))) Huomaat varmaan mut..;)

        ..mä yritän sut löytää.. vilkkusilmä.. höhöhööö


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe