..lauantaina laatattaa.. no ei sentään..otan kohta piristävät ja lähen sitten oikeisiin bileisiin..
laa laa laatattaa
22
736
Vastaukset
- LonesomeMan
se sitten pian laalattaa =DD
..laalata.. sunnuntaina nähdään sitten laa laa laatattaako.. kävin katsomassa galleriaa..
loistavaa.. suuret kiitokset vielä kerran..- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
..laalata.. sunnuntaina nähdään sitten laa laa laatattaako.. kävin katsomassa galleriaa..
loistavaa.. suuret kiitokset vielä kerran..Sitten vaan onnee yritykseen, bisnes pyörimään =D
Laitetaan kommentit tässä joskus. LonesomeMan kirjoitti:
Sitten vaan onnee yritykseen, bisnes pyörimään =D
Laitetaan kommentit tässä joskus...ai sinne jo kommenttejakin tullu..
- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
..ai sinne jo kommenttejakin tullu..
Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)
LonesomeMan kirjoitti:
Aattelin jos jotain esittelyä aina jokasen alle, vaikka kertoohan kuva aina enemmän kuin 1000 sanaa =)
..esittelyy.. ihmiset on aina pyytäneet kertoo jotain maalauksesta mut en mä mitään osaa sanoo.. sen takii maalasin ja anna kuvan puhua puolestaan..
joku nimi kyllä olis hyvä olla.. mutta sitäkään en oo pahemmin harrastanut..- mut
LonesomeMan kirjoitti:
voisiksä kertoo misä ne on
kiinostas kovasti mut kirjoitti:
voisiksä kertoo misä ne on
kiinostas kovasti..galleria avautuu kaikille sit valmistuttuaan..
- kerro
pervokki kirjoitti:
..galleria avautuu kaikille sit valmistuttuaan..
sit ku o avoimet ovet
tuon kohdistuvan itseeni,,,,,mutta en usko ei kukaan mulle voi häijy olla
..lauantain varmasti monet luulevat tuon kohdistuvan itseensä.. kyllä siinä on kurkkutorvi kovilla sellasen happohyökkäyksen jälkeen..
pervokki kirjoitti:
..lauantain varmasti monet luulevat tuon kohdistuvan itseensä.. kyllä siinä on kurkkutorvi kovilla sellasen happohyökkäyksen jälkeen..
muuteskii kaikki kippeenä oonkohan ollu jyränkin alla...ulos ei tänään vissiin viitti mennä huh
ilottu kirjoitti:
muuteskii kaikki kippeenä oonkohan ollu jyränkin alla...ulos ei tänään vissiin viitti mennä huh
..luulisin sen kyllä huomaavan jos jyrän alle jäänyt
on.. olisit litteä kuin kampela..pervokki kirjoitti:
..luulisin sen kyllä huomaavan jos jyrän alle jäänyt
on.. olisit litteä kuin kampela..sitten sen alla ollut....toive ajatteluu kai se olikin vaan....sanotaan et tänään mieluiten kapa-kala
ilottu kirjoitti:
sitten sen alla ollut....toive ajatteluu kai se olikin vaan....sanotaan et tänään mieluiten kapa-kala
..muka kiva olla littee?.. ai kapakala.. nooh.. mixi nyt noin..
pervokki kirjoitti:
..muka kiva olla littee?.. ai kapakala.. nooh.. mixi nyt noin..
minua nyt ei sais jyrätkään mutta en sitä kyllä kaipaakkaan...olo nyt on sellanen vähä jo helpottaa...
ilottu kirjoitti:
minua nyt ei sais jyrätkään mutta en sitä kyllä kaipaakkaan...olo nyt on sellanen vähä jo helpottaa...
..tasottaa sit varmaan..ööö.. no hyvä että helpottaa.. kehtaiskohan sitä jo ottaa sellasen piristävän..toisen..
pervokki kirjoitti:
..tasottaa sit varmaan..ööö.. no hyvä että helpottaa.. kehtaiskohan sitä jo ottaa sellasen piristävän..toisen..
maistuu se niin siit sitte vaan mutta minä olen ilman nyt...korkeintaan otan kylmää kokista paljoilla jäillä se nyt on päivän rinksu ja paras mulle
- leidi_10
Mäkin pippaloihin lähössä tänää..satutaankohan samoihin..hihii..!! No eipä taideta.. :)))
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..maaseudulla jyrähtää.. hihiii...
sit se blondi joka lipittää sidukkaa koko illan..ja iskee sulle silmää..;)))) Huomaat varmaan mut..;)
leidi_10 kirjoitti:
sit se blondi joka lipittää sidukkaa koko illan..ja iskee sulle silmää..;)))) Huomaat varmaan mut..;)
..mä yritän sut löytää.. vilkkusilmä.. höhöhööö
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492166- 482015
- 471768
- 361700
- 301566