Timo vihjasi huomisesta

äänestyksestä

realityn lopussa näytettiin tämä pätkä jossa Timo sanoi että hänellä olisi talossa paljon hauskempaa pelkästään poikien kesken eli Timo ainakin tulee todennäköisesti antamaan äänensä Terhille ja Tiinalla. Pojat ovat muutenkin lähentyneet entisestään toistensa kanssa. Timo on moniosaaja joka pitää pojista huolta laittamalla hyvää ruokaa ja parturoimalla taitavasti hiukset tarvittaessa, erittäin hieno tuli tänään Pertun kampauksestakin, Antti on älykäs joukkueen johtaja jota varsinkin perttu kunnioittaa ja katsoo ylöspäin kuten isompaansa eli Pertulla on syntynyt sellainen side sekä Anttiin että Timoon että heitä Perttu tuskin äänestää sen sijaan aikaisempaa parasta kaveriaan Perttu on alkanut piikitellä ja kutsua yhä useammin kaljuksi mutta uskoisin kuitenkin että myös Perttu äänestää ennemmin Terhiä ja Tiinaa kuin Lintsiä jonka äänestyskäyttäytyminen on pojista suurin arvoitus tällä hetkellä kun ei tiedä varmasti kuinka katkeroitunut Mika on että Perttu valitsi Antin Lauraa tapaamaan. Anttia Mika tuskin kuitenkaan äänestää enkä usko Perttuakaan joten näyttää siltä että sekä Terhin että Tiinan äänestykseen pudotusuhka huomenna on suuri. Yhteispelillä tytöt voivat saada Timon suistettua äänestykseen jos molemmat antavat 2 pistettä koska Timo saattaa kuitenkin kerätä pisteen myös Antilta ja/tai Mikalta.

8

1544

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta ......

      jyst jöö

    • Siltä vaikuttaisi että Timo äänestää naisia.

      Antti taas on jokaisessa äänestyksessä tähän mennessä äänestänyt Timoa enkä usko että tuo nytkään muuttuu; Kaksi vai yksi pistettä se jää nähtäväksi, mutta toinen niistä menee kyllä jommalle kummalle naisista.

      Mika ei varmasti tule Perttua äänestämään. Heidän välinsä ovat aivan kunnossa Bono-valinnasta huolimatta. Viime äänestyksessä sanoi:"Reilua on nimetä yksi mies ja yksi nainen", ja nimesi silloin Timon. Veikkaan että nimeää Timon ja jomman kumman naisista.

      Pertulle saattaa olla vaikea nimetä ketään miehistä joten hänkin ehkä hieman vastentahtoisesti päätyy nimeämään naiset.

      Terhi ja Tiina tuskin nimeävät toisiaan.

      Tämä siis näin pelkästään loogista ajattelua käyttäen, mutta äänestykset ovat joka kerta yllättäviä. Edellinen nimeäminen oli ensimmäinen selkeästi taktikoitu nimeämiskierros. Tästä selkeänä merkkinä oli se että Perttu ei yks kaks saanutkään yhtään pistettä. Kilpa kiristyy ja jokainen varmasti haaveilee jo finaalista, ja miettii keitä muita siellä on / kannattaisi olla. Puukkojen olisi korkea aika tulla kuvaan mukaan.

      Pakko se oon vielä huomenna tehdä ihan tarkka veikkaus nimeämisistä johonkin gallup-ketjuun ennen talkshowta

      • jos et veikkaa, et voi voittaa

        Tiinaa..tähänkin asti hän on innolla äänestänyt muut naiset ulos talosta,ehkä siinä toivossa,että saisi lopultakin itse huomiota talon miehiltä? veikkaan että hän antaa pisteensä Timolle ja Tiinalle.toivon,että kaikki muut antavat kaikki pisteensä Terhille..


      • Terhi ulos ennen Tiinaa
        jos et veikkaa, et voi voittaa kirjoitti:

        Tiinaa..tähänkin asti hän on innolla äänestänyt muut naiset ulos talosta,ehkä siinä toivossa,että saisi lopultakin itse huomiota talon miehiltä? veikkaan että hän antaa pisteensä Timolle ja Tiinalle.toivon,että kaikki muut antavat kaikki pisteensä Terhille..

        vaikka onhan Tiinalla yksinäistä ilman Terhiä, Terhi pärjäis ja nauttis olostaan ainoana nais-jätkänä tässä laumassa.
        Luulen/toivon että Terhi saa pisteitä, toinen on sitten Timo tai Antti, sääli, Timokin on nyt petrannu, ei ole enää flegmaattinen ja antaa nyt parastaan keittiössäkin, kun on kerrankin kunnon aineet, en mäkään tekis ruokaa tonnikalasta, kun en sitä syö kotonakaan, pihvit on poikaa...


      • ruijanpallas
        Terhi ulos ennen Tiinaa kirjoitti:

        vaikka onhan Tiinalla yksinäistä ilman Terhiä, Terhi pärjäis ja nauttis olostaan ainoana nais-jätkänä tässä laumassa.
        Luulen/toivon että Terhi saa pisteitä, toinen on sitten Timo tai Antti, sääli, Timokin on nyt petrannu, ei ole enää flegmaattinen ja antaa nyt parastaan keittiössäkin, kun on kerrankin kunnon aineet, en mäkään tekis ruokaa tonnikalasta, kun en sitä syö kotonakaan, pihvit on poikaa...

        TONNIKALA on hyvää, joten älä valita.


    • essi

      Timohan on tällainen tyypillinen kolmekymppiä lähenevä mies, joka on henkisesti jumittunut 17-vuotiaan tasolle. Timo pitää itseään hyvännäköisenä (mitä ei todellakaan ole) ja kuvittelee olevansa Jumalan lahja naisille. Timo ei noteeraa muita naisia kuin sellaisia, joita se haluaisi panna eli Hanna ja Kathy. Minkään muunlaisen siteen muodostaminen, esim. ystävyyssuhteen, ei vastakkaiseen sukupuoleen onnistu. Luulen, että Hannaakin piti panna vain sen takia, että sai todistettua miehisyytensä, mutta aika teiniä tuo käytös on.

      • painonvartija

        Olen aivan samaa mieltä Timosta! Kun timo avaa suunsa niin yleensä sieltä tulee juttua seksistä tai tytöistä, milloin on juttua keulimisesta yms. Huomasitteko viime viikolla, että hän joi itsensä humalaan ekan kerran vasta Pertun synttäreillä? Varmaan sen takia, kun talossa ei ollut enää ketään sellaista naista hän voisi ketä yrittää tai edes mahiksia saada seksiä. Ja nyt sitten yrittää ollan niin kaveria poikien kanssa. Onkohan Timo vasta
        nyt huomannut tämän olevan peliä? Toivottavasti kummatkin tytöt eivät joudu äänestykseen, vaan Timo ainakin!


    • auts

      siis ei Antti kyllä kellekkään saati Pertulle oo mikään ylöspäin katsottava niin on sössinyt omat aiansa talossa kaverustumalla tietyn sakin kanssa..

      Antti äänestää Timoa kuten ennenkin ja toinen ääni tytölle

      Perttu äänestää Anttia ja Tiinaa

      Lintsi äänestää Anttia ja Tiinaa

      Tiina äänestää Anttia ja Perttua

      Terhi äänestää Anttia ja Lintsiä

      Timo tyttöjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe