Cesarille!!

kummastunut

Kuinka joku palstan seriffi ei voi pitää mielipiteitään ominaan, vaan kirjoittelee itsekin palstalleen koko ajan. Hyvin harvakseen lueskelen täällä, mutta HYVIN usein olen törmännyt serifin juttuihin. Eikös tässäkin pitäis olla joku jääviys , eli pysyttävä asialinjalla, tehtävä työtänsä ja pidettävä omat mielipiteet ominaan eikä olla NIIN huomion kipeä, että täytyy itse kirjoitella tänne.

9

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö

      ..sana vapaa, miksi sefu ei voisi antaa omia kommentteja, en ymmärrä sinun kysymystä. Hienoa on kun hän myös poistaa asiattomat tekstit (myös minun)nykyään.

      • kummastunut

        No se HOMMAHAN ON nimenomaan poistaa juttuja, EI itse osallistua. Etpä tosiaan sinäkään ymmärtänyt. Ihan hermostuttaa kun nykyaikana pitäis aina olla rautalankaa mukana...


      • Tyttö
        kummastunut kirjoitti:

        No se HOMMAHAN ON nimenomaan poistaa juttuja, EI itse osallistua. Etpä tosiaan sinäkään ymmärtänyt. Ihan hermostuttaa kun nykyaikana pitäis aina olla rautalankaa mukana...

        ..nippelijuttua en ole tiennyt,
        eikä tarvitse sitä edes tietää,
        joten yritä sinä vaan sietää.
        Rautalankaa saa kaupasta ja
        ei tarvitse edes esittää
        vaurasta!!!!!!


      • jags
        Tyttö kirjoitti:

        ..nippelijuttua en ole tiennyt,
        eikä tarvitse sitä edes tietää,
        joten yritä sinä vaan sietää.
        Rautalankaa saa kaupasta ja
        ei tarvitse edes esittää
        vaurasta!!!!!!

        , minkätasoiset ihmiset täällä palstalla "keskustelee"


      • mitään ....
        jags kirjoitti:

        , minkätasoiset ihmiset täällä palstalla "keskustelee"

        vikaa jutun tasossa. Katsoppa noita haukkumaviestejä niin johan taso laskee kummasti kuin lehmänhäntä.


    • en tajuu

      Todella tyhmä komentti.seriffin työ on tietääkseni ihan vapaaehtoista.ei siitä mitää makseta.kiva et sitäkin kiinnostaa BB jutut.eihän se muuten olisi tämän palstan seriffi.ehkä sen pitäis aina sit sun mielest kirjaantua ulos eka ennen kun voi oman kommenttinsa pistää.

    • on hyvä

      valvoja jä hänelläkin on oikeus osallistua keskusteluun, monilla palstoilla valvoja ei edes vaivaudu vastaamaan vaikka häneltä jotain kysyttäisi.

      • ja nytkin on hyvä

        kun koko ukkeli ei oo ees paikalla!!


    • Aina välillä tulee vastaavanlaisia kummasteluja ja varmasti ihan asiaa on kirjoittaja tarkoittanut. Tällöin kyseessä lienee jonkinlainen väärinkäsitys Suomi24 palstojen moderoinnista. Palstasefut eivät ole millään tavalla töissä Enirolla (Suomi24:n omistaja), vaan hommaa hoidetaan ihan vapaaehtoispohjalta. Olemme siis ihan tavallisia palstojen lukijoita/kirjoittajia, jotka ovat itse halunneet alkaa huolehtimaan jonkin palstan siisteydestä. Sefut eivät todellakaan istu missään konttorilla, vaan "sefuilua" hoidetaan ihan siinä samalla kun surffaillaan muutenkin netissä kotona esim.

      Se että joidenkin mielestä sefu ei saisi kirjoittaa palstalle, saati sitten ilmasta mielipidettään siellä voi toki olla jonkun mielipide, mutta asia ei näin oikeasti ole. Itseasiassa yksi ensimmäisistä sefuksi pääsemisen ehdoista on se, että on itse aktiivinen palstan kirjoittaja. Itsekkin toki olen sitä mieltä että sefun on oltava maltillinen kirjoituksissaan, koska se tähti siellä perässä moninkertaistaa kuitenkin sen viestin merkityksen monille lukijoille; Sheriffi on jatkuvasti suurennuslasin alla.

      Alla vielä linkkejä Sheriffejä koskeviin sivuihin:

      http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml

      http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/hakemus.chtml

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe