Noniin.. Olihan noita tuolla jo aikaisemminkin, mutta voisi vielä viimesiä arvailuja laittaa että kuka nimeää ketä ja ketkä joutuvat äänestykseen. Jotain puuhastelua tässä livelähetystä ootellessa :)
Selkeetä olis jos vaikka otsikoon laittaa ne jotka joutuu äänestykseen, ja viestiosaan sitten arvailuja niistä nimeämisistä. Mainetta ja kunniaa jaossa niille nimimerkeille jotka lähimmäksi arvasivat.
Viimeset arvailut nimeämisistä
3
457
Vastaukset
- Hende
Toivon, että Timo lähtee ja pelkään, että taas Perttu joutuu äänestykseen, mutta selviää. Perttu on sympaattinen ja saisi voittaa koko kisan...
Antti: Timo ja Tiina
Mika: Timo ja Tiina
Timo: Terhi ja Tiina
Perttu: Tiina ja Terhi
Terhi: Timo ja Mika
Tiina: Perttu ja Mika
Eli Timo 6p ja Tiina 5p.
Olipa kyllä aika vaikea arvailla taas kuka ketäkin nimeäisi mutta jotain perusteluja:
Kukaan ei oikein enään järkevältä kuulostavasti voi nimeämisiään perustella sillä että "en tunne oikeen koko tyyppiä". Nyt on pakko vetää mielipiteitä itse kohteesta esiin ja silloin tasaisessa tilantessa pikkuasiat vaikuttaa. En usko että Timoa pelastaa sekään että on alkanut talon kokiksi. Hän on ollut nimettynä ennenkin ja uskon että tämä vaikuttaa siihen että asukkaat ajattelevat muidenkin äänestävän häntä.
Tyttöjen äänet saattavat kääntyä myös Mikan vahingoksi Pertun synttärien sikailun johdosta, mutta käsittääkseni Antille, Tiinalle ja Terhille on hieman jäänyt epäselväksi kuka se oikeasti oli aloittanut koko jutun (eli Mika).
Antti ei ole saanut aikasemmin ääniä eikä hänen käytöksensä ole juurikaan muuttunut (ainakaan huonompaan suuntaan), niin en näe syytä miksi nytkään tulisi ääniä. Tyttöjen en usko äänestävän toisiaan. En tiedä miksi uskon Tiinan antavan kaksi pistettä Pertulle mutta siltä vaan tuntuu...
Antti on aina antanut Timolle yhden pisteen ja uskon että hän saa nyt kaksi pistettä kun Kathy on poissa. Mika äänesti viimeksikin Timoa eikä kehtaa nimetä molempia tytöistä. Terhi ei ole saanut ääniä ennen, eikä niitä tule nytkään paljoa saamaan.- Mannahli
Mutta äänet jakautuu nuin: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000000630&posting=22000000011679610
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465