Täälä oli aikaisemmin juttua tuosta Janne Tulkin esiintymisestä Leikin varjolla- ohjelmassa. Joidenkin mielestä se oli jäykkän näköistä ja joidenkin toisten mielestä taas ei ollut.
Kysyisin nyt,että oletteko laittaneet merkille, että onko teidän lempiartistinne esiintyminen erillaista silloin ,kun TV-kamerat on paikalla? Eli huomaako esiintymisestä ,että artistia jännittää tavallista enemmän, vai onko hän ihan rentona niinkuin aina esiintyessään?
Artistien TV-esiintymisestä
15
936
Vastaukset
- Kari fani
Kari Tapio on POP KLUBISSA 9.11.05
Täytyy muistaa katsoa.
En kaipaa tänne sitten KIKAN ENKÄ JUSTIINAXUN SOOPAA!- Anceliga
Mutta voisitko vastat itse kysymykseen, eli oletko huomannut ,että Kari Tapiota jännittää TV-esiintymiset??? Vai onko hän jo niin kokokenut ,ettei jännitä?
- Kari fani
Anceliga kirjoitti:
Mutta voisitko vastat itse kysymykseen, eli oletko huomannut ,että Kari Tapiota jännittää TV-esiintymiset??? Vai onko hän jo niin kokokenut ,ettei jännitä?
Eipä Kari jännittänyt esiintymistä paalupaikka ohjelmassa.
- Saapas
Kyllä tuo estradi on TV_studiossa erilainen kuin esim, tanssilavoilla tai -ravintoloissa. Yleensä valot ovat häikäisevät. Liikkumistila melkoisne pieni. Johtoja risteilee sinne tänne jne. Kun olen seurannut TV-ohjelmissa esiintyviä artisteja, niin harvapa siellä heiluu kuin heinämies. Näyttelijäthän ovat sitten kokonaan eri juttu, vaan silloinhan esiintymispaikatkin ovat toisenlaisia. Välttämättä esiintymisestä ei sitä huomaa, että jännittäisivät enemmän kuin muulloin. Ehkempä suomalaseen mentaliteettiin kuuluukin, että TV:ssä esiinnytään maltillisemmmin kuin muualla.
- Saapas
Sorry nuo kirjoitusvirheet! Olen jonkin verran käsivammainen, joten välillä tulee väärän kirjaimen lyöntiä.
- Don Juuan
Saapas kirjoitti:
Sorry nuo kirjoitusvirheet! Olen jonkin verran käsivammainen, joten välillä tulee väärän kirjaimen lyöntiä.
väliä.
Kirjoitusvihreitä tulee meille kakille. - Anceliga
Saapas kirjoitti:
Ei ne kirjoitusvirheet mitään meinaa :)
Entäs jos artisti esiintyy jossain muualla, kuin TV-studiossa esim tanssilavalla tai konserttisalissa? Oletko sinä esim.huomannut Janne Tulkin tai Anne Mattilan esiintymisessä jotain erillaista (jännittyneisyyttä tms.) esim. Kesäillan valssi nauhoituksissa, verrattuna ihan normaaliin tanssikeikkaan. Niinpä. Kun esim. tuota Leikin varjolla ohjelmaa olen katsellut, niin eipä muistu mieleeni ,että kukaan siinä laulanut artisti olisi juurikaan esiintyessään hyppelehtinyt ja piruetteja pyörähdellyt.
- Saapas
Tietenkin TV esiintyminen ja lavaesiintyminen ovat erilaisia. Päälle päin ei kyllä huomaa jännitystä sen enempää Tulkista kuin Mattilastakaan! Molemmat osaavat olla luonnollisen oloisia ja ovat tottuneet esiintymään monenlaisissa paikoissa. En mene kuitenkaan arvailemaan mitä he sisimmässään itse tuntevat ja kokevat! Tyydyttiköhän vastaukseni?
- Saapas
Ainakin Janne Tulkki on sanonut, että nauhoituksissa/TV-esiintymisissä on ajateltava myös TV-ruudun edessä olevia ja pyrittävä välillä katsomaan myös TV-kameroihin. Näin välittyy kuva, että myös olkkareissa olevat tulevat huomioiduksi!
Saapas kirjoitti:
Ainakin Janne Tulkki on sanonut, että nauhoituksissa/TV-esiintymisissä on ajateltava myös TV-ruudun edessä olevia ja pyrittävä välillä katsomaan myös TV-kameroihin. Näin välittyy kuva, että myös olkkareissa olevat tulevat huomioiduksi!
Jep, se onkin muuten ihan tärkeä pointti. Olisi TV-katsojien kannalta aika tylyä, jos artisti ei katsoisi TV-kameroihin päin välillä ollenkaan.
Mä kyllä luulen ,että kaikkia artisteja jännittää esiintyä vähän enemmän, kun on TV-kamerat paikalla.
Ainakaan T. Kansa ei TV-esiintymissään ole ihan niin rento ja luonteva ,kuin ns. " tavallisilla" keikoillaan ( ei vitsaile ja hassuttele niin paljon ).
Muistanpa yhden Tapsan tangokonsertin ,joka tuli taannoin telkkarista.
Siinä alussa Tapsa jännitti selvästi. Sen huomasi etenkin siitä ,että käsi tärisi niin paljon ,että piti siitä mikrofonista kahdella kädellä kiinni. Konsertin edetessä jännitys sitten hellitti :)- Pike
29,12 2005?
- 1987
Koivuniemen ääni muuttuu TV -esiintymisissä huomattavasti käheämmäksi kuin oikeasti onkaan. Samoin käy, kun hän esimerkiksi puhuu radiossa.
- Inkeri
Olen huomannut, että suosikkini jännittää tv-esiintymisiä - itse asiassa hän on sen usein sanonutkin. Tilanne on niin toisenlainen kuin normaalissa konsertissa, vaikka olisi elävää yleisöäkin paikalla. Konserttitaltioinnit ovat hiukan helpompia, vaikka lavalla liikkumista tietysti silloinkin rajoittavat kamerat ja johdot ja muu tekniikka. Yleisökontakti - joka hänelle on kaiken a ja o - auttaa kuitenkin jonkin verran.
Jari kun käyttää koko tilaa hyväkseen, hänelle hankalia tilanteita ovat sellaiset, joissa liikkumatila on rajattu johonkin neliöön tai kahteen (tosin esimerkiksi Jos sais kerran -euroviisuspesiaalissa tämä ei Jarin tahtia tuntunut haittaavan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247