Adventismista vapautuneet...

Pastorit

17

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkistä

Voi kun noita tekstejä saisi suomennettuna.

Kauaa ei mene kun adventikirkko hakee apua maalliselta oikeudelta huomatessaan tappionsa.
      Totuuden julistajat haastetaan oikeuteen jollakin tekosyyllä. Näin uskon.
      Adventtikirkko seuraa katolilaisia juuriaan.

• käännöksestä
        uskova_1 kirjoitti:

Ensimmäistä kertomusta taannoin vähän käänsin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000013&posting=22000000010064416#22000000010064416

Uskova 1! Työsi harhaoppia vastaan ei ole mennyt hukkaan. Voin kertoa, moni on saanut niistä tietoa ja sitä kautta löytänyt lepoa Kristuksen täytetyssä työssä. Matka jatkuu... ja rukous kuuluu "anna Kristuksen tulla minulle kaikeksi". Tätä en valitettavasti adventismista löytänyt!

Siunausta sinulle ja kaikille Kristuksen sotilaille!

• käännöksestä kirjoitti:

Uskova 1! Työsi harhaoppia vastaan ei ole mennyt hukkaan. Voin kertoa, moni on saanut niistä tietoa ja sitä kautta löytänyt lepoa Kristuksen täytetyssä työssä. Matka jatkuu... ja rukous kuuluu "anna Kristuksen tulla minulle kaikeksi". Tätä en valitettavasti adventismista löytänyt!

Siunausta sinulle ja kaikille Kristuksen sotilaille!

Rukouksesi: "anna Kristuksen tulla minulle kaikeksi"

Tuohon rukoukseen voin yhtyä koko sydämestäni. Tulkoon Kristus sinulle, minulle ja kaikille tällä palstalla risteileville kaikeksi, aamen.

• Uljas kemppinen
        uskova_1 kirjoitti:

Tuohon rukoukseen voin yhtyä koko sydämestäni. Tulkoon Kristus sinulle, minulle ja kaikille tällä palstalla risteileville kaikeksi, aamen.

Minäkin vapaudutin vapauduin Lutherian harhoista
        silmäni avasi aikoinaan kun puhtaaseen kirkkoon alkoi tulla niitä harhoja joita vastaan itse
        Marttikin taisteli. Kaipa kohta Lutherin kirkossakin aletaan myydä aneitakin. kun on jo
        muitakin oppeja otettu.

Muuten se Anekauppa sopisi hyvin myös Lutherin kirkkoon. Sillä tienaisi varmasti hyvin.

Harhoita vapautunut Uljas

• J.A.G
        uskova_1 kirjoitti:

Kiitoksia paljon! Tekisit hyvin jos voisit lisää kääntää todistuksia noilta sivuilta suomeksi. Avaisisit aina käännettyäsi uudella pää-otsikolla. Tämä oli toivomus.

• J.A.G kirjoitti:

Kiitoksia paljon! Tekisit hyvin jos voisit lisää kääntää todistuksia noilta sivuilta suomeksi. Avaisisit aina käännettyäsi uudella pää-otsikolla. Tämä oli toivomus.

teen työtä käskettyä ja yritän saada jotain aikaiseksi, heti kun päivän työt on putkessa.

• an out side watcher

Kukaan ei kuitenkaan moittinut Jeesuksen opetusta tai Raamatun sanaa vääräksi.
      Ainoastaan advarien tulkinnat.

• maallikko

Hyvä kun jumalan kansaa seulotaan silloin lähtevät ulos ne jotka palvelevat mieluummin baalia kuin taivaan Jumalaa. Tällaisia pappeja oli jo vanhan liiton aikana, jotka yrittävät johtaa jumalan kansaa harhaan. utta heidän tilalleen tulee Jumalan mielen mukaisia pastoreita ja maallikoita. Ellen white sanoikin että maallikot päättävät Jumalan työn ennen Kristuksen toist atulemista.

• vai kuis on?

14. Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15. Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16. Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17. Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18. ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias"

Siunaus on luvattu niille, jotka luopuvat epäjumalien palvomisesta ja ämmien loitsuista.
        LÄHTEMÄLLÄ ULOS!

• Johannes
        vai kuis on? kirjoitti:

14. Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15. Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16. Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17. Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18. ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias"

Siunaus on luvattu niille, jotka luopuvat epäjumalien palvomisesta ja ämmien loitsuista.
        LÄHTEMÄLLÄ ULOS!

Adventikirkkossa Herraa ylistän Sapattisin ja Iloitsen Jeesuksen Armosta syntistä ihmistä kohtaan. Kai Arturi piti hyvän puheen kristityn rakkaudesta kanssa ihmisiin. Kristityt tunnetaan siitä että heillä on keskinäinen rakkaus huolimatta joistakin opin kohtien erilaissesta tulkinnasta. Uskon puhdistusta tarvitaan joka päivä Jeesuksen tuloon asti. Jumalan kansan tuntomerki oli vanhanliiton aikana ympärileikkaus, nykyään uuden liiton aikana päivittäinen sydämen ympärileikkaus, sitä ei tee ihminen vaan Jeesus Kristus rakkaudestaan ihmistä kohtaan. Onko niin että Jumala odottaa ,että kuolemme itsellemme, jotta Kristus yksin saisi hallita sydäntämme. Siksi me elämme uskomme todeksi käytännön elämässä. joskus onnistuen paremmin, joskun heikommin. Emme ole täydellisiä, mutta tiedämme kuka on täydellinen ja se riittää meille. Hänen nimessä on Jeesus Kristus Jumalan poika. Matt. 3:16

• uskova 1. mukana
        Johannes kirjoitti:

Adventikirkkossa Herraa ylistän Sapattisin ja Iloitsen Jeesuksen Armosta syntistä ihmistä kohtaan. Kai Arturi piti hyvän puheen kristityn rakkaudesta kanssa ihmisiin. Kristityt tunnetaan siitä että heillä on keskinäinen rakkaus huolimatta joistakin opin kohtien erilaissesta tulkinnasta. Uskon puhdistusta tarvitaan joka päivä Jeesuksen tuloon asti. Jumalan kansan tuntomerki oli vanhanliiton aikana ympärileikkaus, nykyään uuden liiton aikana päivittäinen sydämen ympärileikkaus, sitä ei tee ihminen vaan Jeesus Kristus rakkaudestaan ihmistä kohtaan. Onko niin että Jumala odottaa ,että kuolemme itsellemme, jotta Kristus yksin saisi hallita sydäntämme. Siksi me elämme uskomme todeksi käytännön elämässä. joskus onnistuen paremmin, joskun heikommin. Emme ole täydellisiä, mutta tiedämme kuka on täydellinen ja se riittää meille. Hänen nimessä on Jeesus Kristus Jumalan poika. Matt. 3:16

Teet arvokkaita käännöstöitä. Niiden kautta saattavat vielä monet adventistit tulla elävään uskoon.
        Odotan myös mielnekiinnolla lisää käännöksiä.

• mukana herätyksessä
        uskova 1. mukana kirjoitti:

Teet arvokkaita käännöstöitä. Niiden kautta saattavat vielä monet adventistit tulla elävään uskoon.

Tämä linkki on herätystä!
        http://www.formeradventist.com/stories.html

• Johannes
        uskova 1. mukana kirjoitti:

Kiitos myöteisestä palautteesta Uskova1. Tämä ajattelumalli on adventtistien käytännön elämää, en ole siitä mitenkään poikkeus. Jokainen ihminen on arvokas, siitä lähtee keskinäinen rakkaus lähimäisiin riippumatta mihin seurakuntaa, rotuun tai puolueseen kuulumme. Olkaamme uskon veljiä ja sisarjia Herrassa. Jumalan Siunausta kaikille jotka tämän lukevat. Maran ata - Herramme tulee.

• Jeesuksen oma
        Johannes kirjoitti:

Ulkoisesti vietät vanhaliiton sapattia ja niin oli ulkoisesti ympärileikkauskin vanhassa liitossa israelin kansalle. Sitähän ei olla lakkautettu Israelin kohdalta vanhassa liitossa. Olisiko sinun syytä ympärileikkauttaa itsesi raamatun mukaisesti, niin täyttät ehdot paremmin Israelin kansan vaatimuksiin.,. Sanot tietysti että ympärileikkaus kuuluu vanhaanliittoon. ahaaá,, no huomaat että niin oli sapatin viettäminenki. Sapatin vaatimus loppui Jeesuksen tullessa. Koska sapatti tuli todelliseksi Jeesuksessa., Mietitkös koskaan asioita näin toiselta kannalta? Ja oletkos ajatellut että mitä jos sittenkin sapatti olikin Israelin ja Jumalan välinen keskinäinen merkki siihen asti kunnes Hän itse tulee, joka sano MINÄ OLEN! Ja me olemme pakanakristittyjä. Jos sallit itsellesi tilaa hyväksyä näin,, huomaat ettei tämä kaikki ole totuuden vastaista , eikä johda laittomuuteen vaan avaa monelle asialle selvyyttä. Kannattaa kysenalaistaa kaiken ja sovittaa oikein kohdalleen. Totuus tekee vapaaksi, eikä tuhoon.

• Johannes
        Jeesuksen oma kirjoitti:

Ulkoisesti vietät vanhaliiton sapattia ja niin oli ulkoisesti ympärileikkauskin vanhassa liitossa israelin kansalle. Sitähän ei olla lakkautettu Israelin kohdalta vanhassa liitossa. Olisiko sinun syytä ympärileikkauttaa itsesi raamatun mukaisesti, niin täyttät ehdot paremmin Israelin kansan vaatimuksiin.,. Sanot tietysti että ympärileikkaus kuuluu vanhaanliittoon. ahaaá,, no huomaat että niin oli sapatin viettäminenki. Sapatin vaatimus loppui Jeesuksen tullessa. Koska sapatti tuli todelliseksi Jeesuksessa., Mietitkös koskaan asioita näin toiselta kannalta? Ja oletkos ajatellut että mitä jos sittenkin sapatti olikin Israelin ja Jumalan välinen keskinäinen merkki siihen asti kunnes Hän itse tulee, joka sano MINÄ OLEN! Ja me olemme pakanakristittyjä. Jos sallit itsellesi tilaa hyväksyä näin,, huomaat ettei tämä kaikki ole totuuden vastaista , eikä johda laittomuuteen vaan avaa monelle asialle selvyyttä. Kannattaa kysenalaistaa kaiken ja sovittaa oikein kohdalleen. Totuus tekee vapaaksi, eikä tuhoon.

Jumalan Sana (Joh. 1:1-5) on totuus ja Sana selittää itsensä.Tämä riittää minulle. Meidän mielipide on tulkintaa totuudesta ja siksi se voi olla erilainen eri henkilöillä. Kristityt eivät tuomitse ihmistä (viellä),vaan yksittäisiä tekoja. Tuomio jääköön Hänelle jolla on valta ja viisaus siihen eli Jumalalle.Tutkimalla Jumalan sanaa Raamattua pyhän-hengen johdossa ymmäryksemme lisäntyy. Alamme käsittää miksi ihminen on olemassa, mikä on elämän tarkoitus, mikä on tulevaisuutemme. Tämän on Luojamme meille Sanassaa ilmoittanut.Joh.1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat Hänet vastaan, Hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskoivat Hänen nimeensdä. Uuden liiton Kristitty on ympärileikattu päivittäin sydämestään Hänelle joka minulle elämän antaa, Armosta ja Rakkaudesta syntistä ihmistä kohtaan. Siitä iloitsen päivittäin ja Sapattisin Jumala palvelee minua ja minä puutteelisela tavallani Häntä 6 päivänä viikossa. Tämä on mielenkiintoinen aihe, mutta raskaan työpäivän jälkeen on muutakin tekemistä kun kirjoitella. Room.3:30,31 koskapa Jumala on yksi, joka vanhurskauttaa ympärileikatut uskosts ja ympärileikkaamattomat uskon kautta. Teemmekö siis lain mitättömäksi uskon kautta? Pois se! Vaan me vahvistamme lain. Näin sana meille ilmoittaa Raamatussa ja kukin sitä tulkitsee ymmäryksessä mukaan. Jumalan Siunausta kaikille, iloitsen Herrastani. Maran ata Herramme tulee.

• vapautetut

Totuus tekee vapaaksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      161
      23233
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      246
      3022
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      2591
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      91
      2531
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      15
      2403
    6. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      101
      1628
    7. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      182
      1562
    8. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      18
      1411
    9. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1387
    10. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      242
      1339
    Aihe