pauloissa.
Olen karvaasti saanut kokea millaista on alistua
narsistin lumoihin.
Luulin että olin jo kaiken nähnyt ja kokenut?
Olen ollut liian hyväuskoinen ihminen tähän saakka. Mutta se on loppu nyt!
Minut yritettiin "tainnuttaa" kukkasilla ja muilla
lahjuksilla luopumaan asunnostani ja muuttamaan
rahoineni vieraalle paikkakunnalle velkaiseen
talouteen. Kuvitteli kenties että olen hänen pelastuksensa.
Minulle näyteltiin hellyyttä ja rakastunutta
kuukausien ajan kunnes toiselle osapuolelle
selvisi että en tule muuttamaan mihinkään
omalta paikkakunnaltani omaisteni läheisyydestä.
Hän ei ainoastaan huijannut minua vaan sai läheiseni vakuuttuneeksi myös.
Jos olisin sen rakastuneena ja tyhmyyksissäni tehnyt, hän olisi saanut täyden otteen minusta.
Sen jälkeen loppuivat rakkaudentunnustukset ja
hellyydeosoitukset ja alkoi helvetillinen henkinen
julmuus. Alkoi syyllistäminen, mykkäkoulu ja
kaikkea siltä väliltä.
Minun ei tarvinnut kysyä puhelimessa suurinpiirtein "mitä kuuluu" ja sekin oli
hänen mielestään vinoilua ja syyttämistä ja luuri
lyötiin korvaani ja pysyi hiljaa päiväkaudet.
Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia ja millainen mielestänne on narsisti?
Elämää
19
1683
Vastaukset
- ymmärsit
heti yskän.
Kyllä ne olemattomat soitotkin sitten siitä
loppuu aikanaan.
Vaikea sanoa kuka on enemmän narsisti.
Toisaalta omaa itsenäisyyttäänkin on vaikea
myydä.
Jos suhteen hinta on vastenmielinen jo ajatuksena
niin tuskin kannattaa.
Velkoja ja varoja ei pidä sekoittaa näihin.
Toisaalta toisen pettymys voi johtua monestakin asiasta.
Ehkä oli enemmän kiinnostunut muusta kuin sinusta. - itse juuri
sellainen mistä kirjoittaa. Monasti se heijastuu luulotautina, kun ei tiedä eikä näe totuutta itsestään. On helppo nähdä vaan toisessa vikoja. Silloin ei tarvitse välittää itsensä tekemisistä.
- olla
juuri se narsisti josta kirjoitin.
- en tehnyt
muuta väärää kuin että rakastuin silloin
korviani myöten ja luotin ihmisen hyvyyteen.
- Iituli
Sisareni ajatui aikoinaan suhteeseen miehen kanssa, joka osoittautui tunteettomaksi toisen hyväksikäyttäjäksi. Sisareni menetti miehen myötä myös omaisuutensa. Todettava on, että edelleenkin sisar on "heikkona" samantyyppisiin miehiin, vaikka reilusti myöntää, että itsessään oli ainoastaan vika, kun luotti "huijariin".
Kannattaa lukea Raimo Mäkelän kirja : Naamiona terve mieli ja ottaa opiksi. - onnisti
Eihän sinulle loppujen lopuksi käynyt kuinkaan. Yksi kokemus vain elämässä lisää.
Kauan olet saanut olla mukavien ihmisten seurassa, jos nyt vasta kohtasit elämäsi ensimmäisen narsistin tai luonnehäiriöisen tai psykopaatin.
Miksi soittelet "sairaalle" ihmiselle?- on jäänyt
pieni epäilys asiasta.
En koskaan halua uskoa ihmisestä mitään pahaa ja
rakastin häntä aidosti ja luulín että hänkin minua.
Olen naivi siinä mielessä kun kuvittelen että
ihminen pystyy muuttumaan. - eppäilinkin
on jäänyt kirjoitti:
pieni epäilys asiasta.
En koskaan halua uskoa ihmisestä mitään pahaa ja
rakastin häntä aidosti ja luulín että hänkin minua.
Olen naivi siinä mielessä kun kuvittelen että
ihminen pystyy muuttumaan.Kohta löydät itsestäsi niin paljon vikoja, että saat jotenkin ajateltua hänen olleen maailman ihanin ihminen.
Jos oikeasti rakastaa, ei välimatka ole mikään este, onhan teillä lomat, puhelimet, meset ja eläkeikäkin lähestyy.
Usko nyt vain, että täällä tallustelee aika paljon luonnehäiriöisiä, joiden rinnalla ei onnelista elämää ole luvassa.
Kerronpa omasta kokemuksesta. Olimme molemmat jo kauan sitten eronneita, lapset maailmalla. Loukkaannuin suunnattomasti, kun kuulin hänen entisen vaimonsa sanoneen, että on maailman ilkein mies. Siinä vaiheessa kun kieltäydyin panttaamasta kesämökkiäni hänen bisneksiin, totesin, että exvaimo todella tunsi miehensä ja olin täysin samaa mieltä, oli todella ilkeä ihminen. - kun aina
eppäilinkin kirjoitti:
Kohta löydät itsestäsi niin paljon vikoja, että saat jotenkin ajateltua hänen olleen maailman ihanin ihminen.
Jos oikeasti rakastaa, ei välimatka ole mikään este, onhan teillä lomat, puhelimet, meset ja eläkeikäkin lähestyy.
Usko nyt vain, että täällä tallustelee aika paljon luonnehäiriöisiä, joiden rinnalla ei onnelista elämää ole luvassa.
Kerronpa omasta kokemuksesta. Olimme molemmat jo kauan sitten eronneita, lapset maailmalla. Loukkaannuin suunnattomasti, kun kuulin hänen entisen vaimonsa sanoneen, että on maailman ilkein mies. Siinä vaiheessa kun kieltäydyin panttaamasta kesämökkiäni hänen bisneksiin, totesin, että exvaimo todella tunsi miehensä ja olin täysin samaa mieltä, oli todella ilkeä ihminen.tietäisikin, ettei tee mitään virhearviointeja.
Aika omituisena kuitenkin pidin, että miten ihminen voi niin hetkessä muuttua muuksi,
tunteettomaksi ja kylmäksi.
Tätä kylmyyttä on kestänyt aivan näihin päiviin
saakka.
Minulle aluksi oli se välimatka ongelma mutta ei
viimeaikoina. Uskoin että tilanne muuttuu jonain
päivänä.
- sitten
ollu oikeaa rakkautta,kun raha tuli väliin,
se oli varmaan semmonen feministi.- se mennyt niin
toisistamme kun erottiin.
- Sitten
se mennyt niin kirjoitti:
toisistamme kun erottiin.
Toisiltamme kun erottiin
ei se mennyt niin,raha siinä on karhannu
välissä. - Iituli
Sitten kirjoitti:
Toisiltamme kun erottiin
ei se mennyt niin,raha siinä on karhannu
välissä.ainakin jos naisella on omaisuutta ja rahaa.
Sisareni uskoi ja meni sinisilmäisyyttään
"ansaan" ja menetti kaiken omaisuutensa kesämökkeineen. Mies lipevänä ja vielä parempaa lupaava, kunhan pantataan "liiketoimiin" kaikki mikä pantiksi kelpaa. Samainen mies jatkanee "linjallaan" E-suomessa ja on kuultukin, että pari naista sisareni jälkeen kokenut jo saman "kohtalon". Kun omaisuus ja naisen puhtaat luottotiedot on menetetty mies heittää naisen pellolle.Varokaa miehiä, jotka pyytävät takaamaan tai antamaan rahaa! - koskaan
Iituli kirjoitti:
ainakin jos naisella on omaisuutta ja rahaa.
"ansaan" ja menetti kaiken omaisuutensa kesämökkeineen. Mies lipevänä ja vielä parempaa lupaava, kunhan pantataan "liiketoimiin" kaikki mikä pantiksi kelpaa. Samainen mies jatkanee "linjallaan" E-suomessa ja on kuultukin, että pari naista sisareni jälkeen kokenut jo saman "kohtalon". Kun omaisuus ja naisen puhtaat luottotiedot on menetetty mies heittää naisen pellolle.Varokaa miehiä, jotka pyytävät takaamaan tai antamaan rahaa!laittanut nimeäni takauspaperiin, enkä laita.
Sama pätee myös rahan "lainaamisessa".
Tuokin oli aika härski teko.
Kyllä niitä "yrittäjiä" löytyy nököjään monenlaisia. Iituli kirjoitti:
"ansaan" ja menetti kaiken omaisuutensa kesämökkeineen. Mies lipevänä ja vielä parempaa lupaava, kunhan pantataan "liiketoimiin" kaikki mikä pantiksi kelpaa. Samainen mies jatkanee "linjallaan" E-suomessa ja on kuultukin, että pari naista sisareni jälkeen kokenut jo saman "kohtalon". Kun omaisuus ja naisen puhtaat luottotiedot on menetetty mies heittää naisen pellolle.Varokaa miehiä, jotka pyytävät takaamaan tai antamaan rahaa!olin 15 vuotta naimisissa psykopaatin kanssa. Käytöksestä tunnistin psykopaatiksi paljon eron jälkeen, kun sain käsiini Mäkelän kirjan "Naamiona terve mieli". Kannattaa muuten lukea kaikkien!
Olin myös 25 vuotta narsistin työparina. Kummasti se sellainen opettaa kehräämään kärsivällisyyden ohutta lankaa...- SItten
Iituli kirjoitti:
"ansaan" ja menetti kaiken omaisuutensa kesämökkeineen. Mies lipevänä ja vielä parempaa lupaava, kunhan pantataan "liiketoimiin" kaikki mikä pantiksi kelpaa. Samainen mies jatkanee "linjallaan" E-suomessa ja on kuultukin, että pari naista sisareni jälkeen kokenut jo saman "kohtalon". Kun omaisuus ja naisen puhtaat luottotiedot on menetetty mies heittää naisen pellolle.Varokaa miehiä, jotka pyytävät takaamaan tai antamaan rahaa!Ei varmaan ole sukupuoli kysymys,samalla
tavalla ajattelevia naisia on yhtälailla
metsästämässä rahaa petollisen rakkauden
keinoin,sama loppukaneetti,varokaa naisia
jotka pyytävät rahaa. - kertoa
sitroen kirjoitti:
olin 15 vuotta naimisissa psykopaatin kanssa. Käytöksestä tunnistin psykopaatiksi paljon eron jälkeen, kun sain käsiini Mäkelän kirjan "Naamiona terve mieli". Kannattaa muuten lukea kaikkien!
Olin myös 25 vuotta narsistin työparina. Kummasti se sellainen opettaa kehräämään kärsivällisyyden ohutta lankaa...pari esimerkkiä tuosta käytöksestä, kun minua
askarruttaa oma arviointini?
Olen uumoillut asiaa jo pitempään.
Je entäs se narsisti, millainen hän oli? - Iituli
SItten kirjoitti:
Ei varmaan ole sukupuoli kysymys,samalla
tavalla ajattelevia naisia on yhtälailla
metsästämässä rahaa petollisen rakkauden
keinoin,sama loppukaneetti,varokaa naisia
jotka pyytävät rahaa.Ei tietenkään ole sukupuolesta kiinni. Molemmista löytyy hyväksikäyttäjiä ja huijareita.
- kertoilen
kertoa kirjoitti:
pari esimerkkiä tuosta käytöksestä, kun minua
askarruttaa oma arviointini?
Olen uumoillut asiaa jo pitempään.
Je entäs se narsisti, millainen hän oli?Psykopaatti on tunteeton ihminen. Osaa käyttäytyä ja sanoa oikeita sanoja, seurassa yleensä hurmaava. Jos sanoo, että rakastaa, niin sanoo siksi, että niin kuuluu sanoa, ei pysty tuntemaan oikeaa rakkautta.
Saa omituisia raivokohtauksia ja päästelee suustaan mitä vaan ja selittelyt päälle, mä nyt vaan olen niin tempperamenttinen, älä välitä.
Psykopaatti on myös alistaja ja omistamisenhaluinen.
Jos nyt vaikka on sovittu, että syödään kello 5, niin voipi saapua klo 8 ja ihmetellä mököttävää naamaa, ei vaivaudu soittamaan, ei ymmärrä pyytää anteeksi. Kaveri oli pyytänyt katsomaan venettä, eihän siinä mitään pahaa.
Narsisti taas ei ole niin hyvä ihmissuhteissa, hänellä kaikki pyörii oman minän ympärillä ja siihen kyllästyy ystävätkin nopeasti.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827