Minkä soittimen äänestä pidätte kaikista eniten?
Minä tykkään ehkä eniten viulun ja trumpetin äänestä.
Paras soitin?
13
699
Vastaukset
- Saapas
Hyvä soittaja osaa soittaa hyvin mitä tahansa soitinta, että ei ole jotain erityistä suosikkisoitinta!
- Don Juuan
Ei tässä mitään tuollaista kysytty?
Vaan
"Minkä soittimen äänestä pidätte kaikista eniten?"
Joo, itse pidän eniten Havaijinkitaran ja harmonikanäänestä. - Saapas
Don Juuan kirjoitti:
Ei tässä mitään tuollaista kysytty?
Vaan
"Minkä soittimen äänestä pidätte kaikista eniten?"
Joo, itse pidän eniten Havaijinkitaran ja harmonikanäänestä.Mielestäni vastasin kysymykseen! Siis soitin ei ratkase makuani, vaan se miten sillä soitetaan. Kaikissa soittimissa on hyvä ääni tai sitten ei. Se riippuu siis soittajasta.
Kyllä piano on mun suosikki.
- Pike
cembalo
herkkä-ääninen viulu
ehkä piano ja haitarikin. - fenderman
tietysti Kitara ja Vox-vahvistin, puhaltimista ehkä klarinetti
- mutteri
ja haitari.
- pilttuu
Pan huilu on pehmeä ja kaunis, jos sellainen vielä jossain sattuu vastaan tulemaan.
- rita
Pianomusiikki on minusta ihanaa.Trumpetti kuulostaa myös hyvältä.Mulla on yks levy jossa Nalle Lehtonen soittaa trumpetilla kappaleen Godfather-se on kertakaikkisen kaunis.
- tietysti
Saksofoni, erityisesti tenori. Alttokin menee, mutta tenorifonin soundissa on sitä jotain...
- Modax
Tinapilli
- soittimet
Eniten pidän haitarin ja pianon äänistä, varsinkin silloin,kun niitä osataan soittaa oikein!
- QueenOfTheDawn
Kyllä se akustinenkitara on se paras...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257