Kun asiaa tarkemmin miettii, niin tällaiseen tulokseen päädyin. Monet uskovaiset vetoavat sielunviholliseen, kun asiat eivät mene heidän mielensä mukaan. Esimerkiksi mithralaisuus tapauksessa sanottiin saatanan luoneen menneisyydessä kristinuskoa vastaavan uskon, jotta kukaan ei pelastuisi. Plus monet muut tilanteet, joissa asiaan vedotaan.
Eli uskovat tekevät saatanasta syyllisen puolustaakseen uskoaan, jolloin saatana puolustaa uskovien uskoa olemalla martyyri kuin jeesus aikoinaan
Saatana puolustaa uskovien uskoa
6
679
Vastaukset
Tämä viesti oli siis kuittaus siihen kun uskovat väittävät ateisteja saatananpalvojiksi.
Ja tarkennusta edelliseen uskovaiset tekevät saatanasta syntipukin ja sitäkautta marttyyrin.- näin .........................
ateistit esim. vievät/julistavat Jeesusta, kiitos Jumalalle.Ai miten, no yksinkertaisesti väittelemällä Jumalan, Jeesuksen olemassa olosta.Jos kerran heitä ei olisi miksi he niin paljon näkevät vaivaa................viitsivät "kuluttaa" aikaa, heidän näkökulmastaan sellaisessa mitä ei ole? On toteutunut se mitä Raamatussa, Jumala itse sanoo:on pannut pahankin palvelemaan itseään.Apostoli Paavali taasen toteaa:väliäpä sillä, pääasia että Jeesuksen Kristuksen nimi tulee tunnetuksi.
- Nasse
ateisti onkin enemmän kiinnostunut lähimmäisensä kuupan viiraamisesta ja mahdollisesta auttamisesta kuin lähimmäisen jumalaharhojen sisällöstä.
Siis, ihan sama onko kyseessä Zeus, Allah vai Jesse.
- Deimos
Vai terkemmin miettii.. Ei tarvi paljoa lueskella raamattua ja siinä kerrottua pahan olemusta, eikä tarvitse paljoa miettiä sitä pahan luonnetta minkälaiseksi yleensä uskovaiset sen kuvaavat kun huomaa yhtäläisyyksiä heidän "hyvän" luonteen kanssa. Itseasiassa en löydä eroa. Saman kaltaislla valheella johdatetaan herkkäuskoiset "sielut" seuraamaan "johtajaa". Kaiken mieluiten seurajiksi kelpaavat ei täysin syyn takeelliset kuten lapset/nuoret, vanhukset ja vammaiset.
Pyyteetöntä "hyvää" ei raamatusta eikä uskovaisten (anteeksi taas yleistys, yleistän jatkossakin, tämä siis ei tarkoita kaikkia) suusta löydy. Kaikkeen luvattuun "hyvään" liittyy aina "sielun" myynti, joku kompa. Vaikka ihminen toimisi kaikinpuolin hyvin maan päällä, se ei riitä ellet ole myyny "sieluasi" tälle "hyvälle". Miksi ei?- SE HYVÄ=
JEESUS KRISTUS, Häntä me ylistämme , palvomme ja kunniotamme, HÄN ON HERRA JA AINOA TODELLINEN KUNIGAS!
- saatana
???????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517
