feminismi aattena pyrkii kuromaan umpeen sitä juopaa, joka miehillä ja naisilla on (jos on). Ts. Lähentämään miestä ja naista. Jos niin on, niin miksi ihmeessä tällä palstalla miehet ja naiset senkuin haukkuvat ja sättivät toisiaan päivät pitkät. Noinko sitä lähentymistä ja mahdollista tasa-arvoa rakennetaan. Aika oudot työkalut teillä kyllä on. En usko, että tulosta syntyy. Kunhan vaan puratte vihaanne kirjoittelun kautta.
Monien naiskirjoittajien
5
548
Vastaukset
- naiskirjoittaja
No minun käsitykseni feminismistä on, että tavoitellaan tasa-arvoa sukupuolten välillä. Myös mies voi olla feministi. Jotkut eivät sitten taas käsitä aatetta näin, vaan pyrkivät kuitenkin saamaan omalle sukupuolelleen etuuksia mitä vastakkaisella on, mutta eivät silti halua myös toisen saavan omia etuuksiaan. Sinänsä itse en kannata feminismiä, sillä mies ja nainen yksinkertaisesti nyt vain ovat erilaisia (naisille kasvaa allit ja heillä on vagina, miehille kasvaa kaljamaha ja heillä on penis). Ja mitä sitten? Enkä myöskään kannata sovinismia, sillä en koe kumpaakaan sukupuolta toista alempiarvoiseksi/ylempiarvoiseksi, samasta syystä - heillä on täysin eri lähtökohdat. Vastasin nyt jokatapauksessa, vaikka en palstalla ole haukkunutkaan miehiä. Mutta pakko sitä on nokkansa erilaisiin keskusteluihin pistää kun täällä palstalla on niin hiljaista.
- nirääv
Feminismillä tarkoitetaan sitä, että sitten on kohtuu hyvin, kun mies on nyrkin ja hellan välissä, ja se on vasta alkua, tasa-arvon tavoittelu on vain näennäinen, huijaus.
- naiskirjoittaja
nirääv kirjoitti:
Feminismillä tarkoitetaan sitä, että sitten on kohtuu hyvin, kun mies on nyrkin ja hellan välissä, ja se on vasta alkua, tasa-arvon tavoittelu on vain näennäinen, huijaus.
Ole sinä sitten sitä mieltä, minä olen tätä mieltä. Harmi, että et ole ainoa joka noin ajattelee vaan niitä löytyy myös feministeistä (tai mistäs minä tiedän vaikka sellainen olisitkin). Mutta feminismissä tavoitellaan sukupuolten välistä tasa-arvoa (mikä on siis mahdotonta).
- onkohan
naiskirjoittaja kirjoitti:
Ole sinä sitten sitä mieltä, minä olen tätä mieltä. Harmi, että et ole ainoa joka noin ajattelee vaan niitä löytyy myös feministeistä (tai mistäs minä tiedän vaikka sellainen olisitkin). Mutta feminismissä tavoitellaan sukupuolten välistä tasa-arvoa (mikä on siis mahdotonta).
linkistä etiäppäin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000010897615
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000010891956 - naiskirjoittaja
naiskirjoittaja kirjoitti:
Esittäisitkö asiasi selkeämmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418