Cesar hyvä

selvitäpä

nyt meille kaikille BB:n loppuaikataulu, ettei koko ajan ilmene ihan vääriä olettamuksia.
Eiks jeh, että su 13.11. putoaa Tiina tai Timo, jäljellä 5. Sunnuntaina 20.11. asetetaan ehdolle taas kaksi, joista toinen putoaa 27.11. Jäljellä neljä.
Millä aikataululla ja miten ratkaistaan tästä kvartetista se 5000 euron voittaja?
Olen ikäihminen mies ja kannatan Perttua yhdessä lähes 40 vuotta nuoremman täysi-ikäisen tyttäreni kanssa. Kantamme syntyivät toisistamme tietämättä. Emme voi olla väärässä!

9

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miinus verot

      olenkohan oikeassa

      • selvitäpä

        samalla. On olennaista saako puhtaana käteen vai meneekö puolet vaikka veroihin. Summa on tietty se 50 000 €, mutta tällainen ikäihminen sotkeutuu heti nollissa, kun markkojen sijasta vääntää suuria summia egeiksi. Sorry!


    • kuule

      ette ole väärässä,,, tekään
      Terv. äiti 49v ja poika 13v :)

    • Eli viimeiset neljä päivää talossa on neljä asukasta, joista yleisö sinä aikana äänestää voittajan. Torstaina 1.12 pidetään viimeinen iso livelähetys jonka aikana kaikki neljä asukasta marssivat ulos yksitelleen siinä järjestyksessä kuin heitä on äänestetty. Voittaja asukas joutuu siis hetken asumaan talossa ihan yksinään kun toiseksi sijoittautunutta haastatellaan.

      Ja oma vaatimaton mielipide vielä perään että eiköhän se Mika sen hetken siellä ihan hyvin pärjää yksinään ;)

      • tuli kirjoitus virhe

        eiköhän se Perttu sen hetken siellä ihan hyvin pärjää yksinään. ;)


      • Painajainen.
        tuli kirjoitus virhe kirjoitti:

        eiköhän se Perttu sen hetken siellä ihan hyvin pärjää yksinään. ;)

        EIKÖHÄN TIMO PÄRJÄÄ HETKEN AIKAA TALOSSA YKSINÄÄN!!!!!TIMO VOiTTAA!!!!!!


      • Viimmeisenä
        Painajainen. kirjoitti:

        EIKÖHÄN TIMO PÄRJÄÄ HETKEN AIKAA TALOSSA YKSINÄÄN!!!!!TIMO VOiTTAA!!!!!!

        näin on näppylät


      • mielestä

        on kaameeta että seriffi osallistuu noin rankasti! Eikö sinun pitäisi olla puolueeton?


      • kummastunut
        mielestä kirjoitti:

        on kaameeta että seriffi osallistuu noin rankasti! Eikö sinun pitäisi olla puolueeton?

        Olen kysellyt samaa jo aiemmin! Nytkin on IHAN SAIRASTA kirjoittelua palstat täynnä ja seriffi vaan miettii omiaan. Poistais heti noita järkyttäviä aloituksia edes, avohoitopotilaat tosiaan ovat voimansa tunnossa näillä palstoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe