Bussien STOP-nappien painaminen

Onkos joku joskus harrastanut bussien STOP-nappien painamista? Siis, idea on yksinkertaisesti tämä:
-lähdet lähtöpysäkiltä ja painat STOP-nappulaa ennen ensimmäistä pysäkkiä
-kun bussi lähtee pysäkiltä, painat STOP-nappulaa ennen toista pysäkkiä
-kun bussi lähtee toiselta pysäkiltä, painat STOP-nappulaa ennen kolmatta pysäkkiä
-jatkat saman kaavan mukaan...
Pisteitä saa jokaisesta bussin pysähtymisestä, yhden jos joku nousee, kolme jos kukaan ei nouse.
Peli luonnollisesti päättyy kunnes astut bussista tai sinut pakotetaan bussista pois. Et saa pisteitä pysähdyksestä, jos sinut poistetaan tai poistut vapaaehtoisesti. Et saa pistettä, jos joku ehtii painamaan nappulaa ennen sinua.
On tietysti valitettavaa kun jotkut ihmiset haluavat käyttää bussia omitusiiin tarkoituksiin, kuten töihin tai kouluun menemiseen. Kuitenkin kaikki pysähtymiset lasketaan.

Onko kukaan kokeillut? Mun oma jenkkani on 27 pistettä (6x3 9x1)p .
19 pisteen kohdalla kohdalla kuski oli jo aika vihainen - vaikka olikin siitä lempeämmästä päästä.

Seuraavaksi yritän kulkea kaikki Turun bussireitit mahdollisimman nopeasti. Onko jollain tästä ennätystä?

6

5339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sianteurastaja

Jos tollanen omasta mielestään hauska kusipää eksyy samaan bussiin mun kanssa niin mä kyllä väännän sen kaulan korkkiruuville!

Mua vituttaa ihan tarpeeksi jo se kun bussi pysähtyy ihan asiallisten ihmisten takia kun joka stoppiin menee kuitenkin se puoli minuuttia. Jos joku ääliö pysäyttelee bussia turhaan kun mä olen palaamassa töistä niin se paska saattaa menettää henkensä...

• Mua harmittaa kun joku nousee bussista pois... :D

Menetän kaksi pojoa!!! Voisitte ajatella vähän!!!

• AROSUSI-09

tollasesta leikkimisestä heitetään pellolle aika nopeasti,joten en katso voivani osallistua kilpailuun...dösän takapenkeillä kyllä likimain kaikki muu on sallittua...Kilpailtasko vaikka siitä,kuinka monta pulloa bisseä pystyt kiskomaan vartin matkalla?:) Mun enkka on 4. Kyse siis puolen litran pulloista...

• Voinko osallistua vodkapulloilla? Sitten voidaan kisailla.

Joo, kyllä se kuski muhun kattoo nykyään vähön omituisesti. Oikeastaan suurin osa Turun kuskeista on äreitä...

• Moppiliisa

Auto!
      Toi on perseestä toi puuha!
      Onneks en käytä dösää...

• UnOpened82

Miten toi kisa autolla onnistuu? Ainakaan se ei ole yhtä hauskaa...sitä paitsi on kiellettyä pysähtyä auton kanssa bussipysäkille. :D

Mutta joo...mut tunnetaan jo aika hyvin täälläpäin. :D

ON tärkeää että busseissa istuu takapenkillä ... edestä kun huomataa helposti kuka nappia painaa.

Ihmeellistä että jotkut ottaa "varaslähdön" nappien painamisessa. :#

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      265
      2418
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      75
      2396
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1568
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      44
      1412
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1029
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe