Homo, homompi, mopo

Hari Veijonen

MATTI J. KURONEN SIUNAA HOMOPARIT

Suomen ev. lut. kirkon kirkolliskokouksessa piispoilla oli tarkoitus pitää matalaa profiilia pääkysymyksenä montako kummia lapselle. Mutta samaa sukupuolta olevien parien siunaaminen on noussut pinnalle. Jotkut kirkolliskokousedustajat pitävät kuohuttavana sitä, että eräät papit ovat tähän mennessä ilman lupaa ja oma-aloitteisesti suorittaneet kyseisiä toimituksia.
Leena Huovinen ja Matti J. Kuronen kertovat siunanneensa samaa sukupuolta olevan parin. Asiasta kertoo http://www.kotimaa.fi/kotimaa/.
Nettikeskusteluissa on yhä joku, joka mollaa minua kehuen edesmennyttä Kyösti Malmia. MJK hänestä taannoin teki ylistävän tv-dokumentin kuuluihan Malmi homopareja siunaavaan kirkkoon. HV http://go.to/veijonen/

14

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaari

Mopo!
      Muistit nimesi väärin!

Harri kirjoitetaan kahdella ärrällä!

• Mila

Ainoastaan hyvä juttu.

• sheriffi

Ja kaikki kansa sanoo Aamen!
        Kurosen kanssa helvetissä iäti!

• Sartsatsi

Onneksi Kuronen ymmärtää ajatella omalla päällään ja ajatuksillaan tässä kaupungissa. Hienoa. Näin hengeltään konservatiiviseen kaupunkiin tarvitaan rohkeita ihmisiä :)

• Nasse

kertoo kaiken tarpeellisen.

• puhaltavat

Ajat muuttuvat, normit ja käsitykset aikojen saatossa.

Ihmisillä on enemmän tietoa, käsitykset eivät ole enää niin yksioikoisia ja uskalletaan kyseenalaistaa vääryydet, joista aiemmin on vaiettu.

Tasa-arvoisuus saattaa harmittaa valkoista heteroseksuaalimiestä, mutta muille se on vain hyvä juttu.

Ja vihdoin näemme asian niinkuin se on aina ollut, maailmassa valkoinen heteroseksuaalimies on ollut vähemmistössä aina.

Vallankumous on käynnissä.

• jaina

homehtuu lautaselle

Kenetään täysjärkistä ei annos enää todellakaan houkuta ja viimeistään uutisia Lähi-Idästä silmäilleenä tiedostaa, ettei judeo-islamistinen-kristillisyys todellakaan ole suomalaisen perheenemännän juttu.

• xzcrtsrew

on melkoinen anokronimsi. Perheenemännät polvilleen tasa-arvoa hakemaan! Katse korkeuksiin ja höpinää, hop hop!!

• xzcrtsrew
        xzcrtsrew kirjoitti:

on melkoinen anokronimsi. Perheenemännät polvilleen tasa-arvoa hakemaan! Katse korkeuksiin ja höpinää, hop hop!!

missä mun sormet olivat??

• jaina
        xzcrtsrew kirjoitti:

missä mun sormet olivat??

"Kenetään"

Suo siellä, vetelä täällä.

• xzcrtsrew
        jaina kirjoitti:

"Kenetään"

Suo siellä, vetelä täällä.

eh, wha?
        Mä skrivaan hiton nopeasti ja mulle tulee aina virheitä ellemmä välitä korjata, ja täällä yleensä en, muuten kyllä.

oonko mä kirjottnu "kenetään", ni mikä siinä, siisti ilmaus jonka konnotaatiot jää mulle kölin alle ..

• jaina
        xzcrtsrew kirjoitti:

eh, wha?
        Mä skrivaan hiton nopeasti ja mulle tulee aina virheitä ellemmä välitä korjata, ja täällä yleensä en, muuten kyllä.

oonko mä kirjottnu "kenetään", ni mikä siinä, siisti ilmaus jonka konnotaatiot jää mulle kölin alle ..

"eh, wha?
        Mä skrivaan hiton nopeasti ja mulle tulee aina virheitä ellemmä välitä korjata, ja täällä yleensä en, muuten kyllä."

Samoin. Uudissana, kenetetään oli omasta viestistäni ;D pikkuvihreät saa näköjään sisälukutaittoisilta anteeksi.

• xzcrtsrew
        jaina kirjoitti:

"eh, wha?
        Mä skrivaan hiton nopeasti ja mulle tulee aina virheitä ellemmä välitä korjata, ja täällä yleensä en, muuten kyllä."

Samoin. Uudissana, kenetetään oli omasta viestistäni ;D pikkuvihreät saa näköjään sisälukutaittoisilta anteeksi.

Tattis ma syoksyn taas ulos, en ma jaksa aapilkkujakaan, who cares "WHO CARES" is the slogan of World Health Organization, tee hee, no importa.

Nahdaan taas IHANALLA u-palstalla

No prob
        Reiska

• -Q-

Käsittääkseni jotkut siunaavat vaikkapa kauppakeskuksiakin kun ne "vihitään" käyttöönsä. En tiedä noinko nimenomaan luterilaiset, mutta jotkut kristityt nyt kumminkin.

Joten jos kuolleita esineitä voidaan siunata, niin miksei ihmisiäkin. Mikä siinä on niin kuohuttavaa, höh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6535
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1794
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1578
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      38
      953
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      809
    Aihe