Onko Suomi sosialistinen valtio?
Jos ei ole, niin haluaisin perusteluja.
Onko Suomi sosialistinen valtio?
9
2232
Vastaukset
- ei_ole
Suomi on viimeinen neuvostotasavalta. Sen todistaa jo valtiojohto. Ei ole mikään ihme etteivät EU:n salaisiksi luokitellut paperit saavu Suomen ulkoministeriöön.
- yllätyksenä
Ehkä ne paperit tulevat ulkoministeriöön, mutta tulevat yllätyksenä.
- sosialismistamme
emmeluovu. Se oli aloituslause puheelle puoluekokouksessa. Joten SDP joka diktaturisoi maatamme ei aioluopua sosialismistaan. Suomi aikoo kyllä.
- haluaisin perusteluja
politiikkapalstoilla tietävät paremmin, hei kirjoitinko monikossa? sosialismissa on vain yksi puolue, joten ei tämä voi olla, puolueita on pilvin pimein-> 11 kpl. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110
- ehkä näin
Ehkä juuri hyvinvointivaltiolla tarkoitetaan sosialismia.
Pohjois-Koreassa kansalaiset kutsuvat omaa valtiomuotoa hyvinvointivaltioksi, joka on hieman pelottavaa. - Per Saukko
... kuin ainoastaan kommunistinen puolue. Suomessa ei panna telkien taakse, jos omistaa kirjoituskoneen. Tämmösiä nyt aluksi.
- Varokaa sosialisteja!
Valta on tällä SDP/SAK-mafialla, joka on valjastanut median äänitorvekseen.
Sosialismia edustaa myös tämän saman mafian suuryritykset ja valtion monopolit. Vapaaseen yrittäjyyteen ja markkinatalouteen tämä sama taho suhtautuu karsaasti.
Tätä mafiaa kuvastaa hyvin se, että päämediat YLE ja Sanoma-Wsoy sekä SAK rahoittavat ja liputtavat Halosta, joka on tämän pystyynkuolleen ja kaiken kehityksen esteenä olevan SDP/SAK-vallan keulakuva.
Suomi ajautuu hautaan tämän sosialismin myötä.
Heinäluoma on myös avoimesti sanonut, että haluaa Suomesta sosialistisen valtion. Myös Suvi-Anne Siimes ehdotti vasemmiston yhteishallituksen perustamista, vaikka vasemmistoa äänestää kansasta vain 30%! Ehdotti siis vähemmistön harvainvaltaa!
Nämä sosialisit pyrkivät diktatuuriin, varokaa heitä! Heidän ihanteenaan on Kiinan tapaiset kommunistidiktatuurit, joka teloittaa naisia mielivaltaisesti elinkaupan vuoksi. Tuomioja, Halonen, Heinäluoma, he kaikki ovat hirviöitä, jotka haluavat tukahduttaa ja alistaa tämän maan yhdelle järjestelmälle!
Vielä Suomi ei ole sosialistinen valtio, mutta valta on näillä sosialisteilla, joten se on melkein sama asia. Minua oikeasti pelottaa! ÄLKÄÄ ÄÄNESTÄKÖ HALOSTA!- koska
Lipponen sanoi ettemme luovu täälläsosialismistamme ja he johtavat maata.
- noinkohan
koska kirjoitti:
Lipponen sanoi ettemme luovu täälläsosialismistamme ja he johtavat maata.
vai sittenkin muuta:)
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=1500000000000107&posting=22000000011761829
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867571- 1015487
- 2664718
- 484652
- 653372
- 502758
- 562419
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234