Marian osa todellisuudessa tässä

raakaana

totuutena?
Roomalaisten miehittäjän korkeimman voiman edustaja makasi Marian ja hän tuli raskaaksi. Tarinasta käy ilmi että Maria ei voinut kuin alistua asialle: raiskaus?Korkeimman voimahan vain pani Marian - ja Mariaaa siksi juuri pidetään yhä neitsyenä silti?

Se selittää sen miten Mariaa palvotaan neitseenä, se olisi niin inhottavaa juutalaisille, että he ovat näin Marian puolella ja sanovat häntä pyhäksi. Jeesus syntyy tuosta sopasta ja hän saa tehtävän näyttää hieman Roomalle mistä kana pissii? Hän tekee sen mielellään äitinsähäpäisyn takia.Siksi Mariaa suojattiin ja Josef hyväksyi hänet!

33

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli mukana

juonessa loppuun saakka. Muistattekos? Velipuolista vain yksi taisi digata häntä Jaakob? Vai oliko muitakin? Jaakob tajusi homman vaikka oli ehken Josefin oikea poika.

• synnyttämisenkin

jälkeen koska siinnä on kielto tapahtuneesta häpäisystä voimakkaimmillaan: vaikka lapsi jotenkin syntyy niin Maria on silti "viaton" . Tavallaan juutaklaiset mitätöivät Marian osuutta tapahtumiin.

• myös

tarkasti essealaisten valitsema ylimyssotilas tai muu vapaaehtoinen innokas .

Enkeli sana on mardoch ja se tarkoitti mitä tahansa kivenmurikkaa tai muuta lähetettyä- ei sis taaskaan mitään meillekoulussa opetettua siivekästä oliota, huoh. Enkeli gabriel siis ...

• oli salattava

tuo akti ja saatava se mystifioitua "jumalan hommana" neitseelle.

• ja menikin
        oli salattava kirjoitti:

tuo akti ja saatava se mystifioitua "jumalan hommana" neitseelle.

oikeasti:pulleaksi tuli.

• Läpi

Koska minä tiedän totuudesta enemmän,kuin mitä koulukirjoista oppii.

saisittepa nähdä sen,mitä minä sain nähdä.

Totuus on ihmeellisempi,kuin mitä mielikuvitus voi kehittää.

Ette pysty edes arvaamaan,kuinka totisesti totta Jeesus puhui.

Vaikka minä sain konkreettisesti nähdä,siitä huolimatta en kunnolla sitä käsitä.

Niin vajavaiset on ihmisten kaikki aistit. Senkin opin tajuamaan,että kuinka huonosti liha näkee,eli meidän silmät.

Jumala pystyy olemaan vieressämme,emmekä mitään tiedä. Niin kertakaikkisen sokeita me olemme,ja sitten vielä muka kukkoilemme. Voi ihmistä,Herra armahda meitä.

• ...ja minä olen sinun herrasi.

• vaan
        dj-marco kirjoitti:

...ja minä olen sinun herrasi.

isoegoinen manaaja.

• vaan kirjoitti:

isoegoinen manaaja.

...niin minä olen isompi herra sinulle, kuin koko kristitty ja juutalainen kirkko voi sinulle antaa.

• mutta
        dj-marco kirjoitti:

...niin minä olen isompi herra sinulle, kuin koko kristitty ja juutalainen kirkko voi sinulle antaa.

vastaanpa silti.

• Puolestani
        vaan kirjoitti:

isoegoinen manaaja.

Ja ihan oikein.

Jotkut eivät tiedä,mitä on totuus,ja me emme omin voimin voi sitä heille antaa.

• vaan
        Puolestani kirjoitti:

Ja ihan oikein.

Jotkut eivät tiedä,mitä on totuus,ja me emme omin voimin voi sitä heille antaa.

se annetaan jos annetaan, se on korkeatasoista ja vaivan takana.

• mutta kirjoitti:

vastaanpa silti.

Tosiuskovaisen, uskoi hän mihin tahansa, ei tarvitse vastata juopon pellen provokaatioon.

Juoppo pelle sensijaan vastaa aivan kaikkeen.

• molemmissa

tapauksissa marian osuus aktiin piti kieltää.Nyt ymmärrän tuon ihme neistsyt palvontahomman: jos tuo oli kohdunvuokraus essealaisilta? Kun tuli ne itämään tietäjätkin lahjoineen? Hehän tietysti osasivat taivaanmerkit ( juuri Kaldean Urilaiset muuten Abramin kotimaassa) niin he tisivät koska laittaa pulleaksi Maria. Sovittu homma.

Ja Jeesus sai syntymästä Marian kanssa kohdunvuokrarahat:kultaa ja mirhamia!

• koska

tähtitiede oli pitkällä Irakin alueella (silloine sumeri-assyria). Maria laitettiin pulleaksi kun oli laskettu sopiva aika.

• ja vuorien avusta

koska isukki tuli korkealta ja jos oli Roomasta livennyt ylimys niin jakeli ohjeita yhä.Isäni lähettänyt minut...!Alkaa kiinostamaan miten korkealta oli tuo Marian makaaja hierarkiassa silläkuninkaita ja johtajia sanottiin Jumaliksi.

Ja apu tuli vuorilta ja nostan silmäni vuoria kohti..

• hänhän

tapatti ne lapset,jos kuuli oman lapsen elävän äpäränä tai alaisensa maanneen vastoin lakia Marian, tapatti sitten sen tulevan perillisen?

Olisiko se voinut olla itse Herodes joka makasi Marian? Tai hänen poikansa tai tärkeä tyyppi muuten?

• lapset?
        hänhän kirjoitti:

tapatti ne lapset,jos kuuli oman lapsen elävän äpäränä tai alaisensa maanneen vastoin lakia Marian, tapatti sitten sen tulevan perillisen?

Olisiko se voinut olla itse Herodes joka makasi Marian? Tai hänen poikansa tai tärkeä tyyppi muuten?

Ei siihen ole voinut olla syynä kuin uhka lapsesta perillisenä? Mielenkiintoisaa?

• näinmeni

• hyvät

• mitämitämitä

• alueelle
        hyvät kirjoitti:

välit ja perinteet. Maria käskettiin Egyptiin pakoon Herodesta. Ihan loogista.

Olisiko Jeesus ollut Herodeksen tai tämän ylimyksen poika? Uhka siis vallale.

• tulevia
        mitämitämitä kirjoitti:

Siinä tarinassa on jotain tietäjiä. Mitä ne tietää?

niinkuin tähtiteietilija ja ajanmittaaja ja paljonmuuta.

• senaikaista
        tulevia kirjoitti:

niinkuin tähtiteietilija ja ajanmittaaja ja paljonmuuta.

media ja tiedeväkeä vähän ja sitten päälle ennustusta Uri gellermäistä tietämistä...

• näinmeni kirjoitti:

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Matt.2.html

...niin mikseivät juutalaiset Jeesus Nasaretilaista palvo?
        Jos tämä on totta ja Yhden Kaikkivaltiaan meille ilmoittamaa, niin miksei Yksi Kaikkivaltias saa kaikkia 6,2 miljardin maanpään ihmistä uskomaan häneen?

Ehkäpä Yksi Kaikkivaltias onkin vain yksi meistä monista?

• mukana
        alueelle kirjoitti:

Olisiko Jeesus ollut Herodeksen tai tämän ylimyksen poika? Uhka siis vallale.

henkivartiokaarti : opetuslapset( Pietarillakin miekka vaatimattomasti ja silleen)

• kaikilla kansoilla
        dj-marco kirjoitti:

...niin mikseivät juutalaiset Jeesus Nasaretilaista palvo?
        Jos tämä on totta ja Yhden Kaikkivaltiaan meille ilmoittamaa, niin miksei Yksi Kaikkivaltias saa kaikkia 6,2 miljardin maanpään ihmistä uskomaan häneen?

Ehkäpä Yksi Kaikkivaltias onkin vain yksi meistä monista?

siinäpä se . Tuo tarina tepsi vaan Rooman vallan ja vaikutuksen piirissä j ne.Esim Britanniassa -siellähän nuo kuninkaalliset uskovat polveutuvansa suoraan Kaukaa jumalallisen Egyptin kautta Juutalasi Davidin tähden kautta ylimmän hallitsijain jälkeläisistä ja siitähän niitten ylemmyys poiki maailmassa.

Roomalla oli etäpesäkkeet Briteissä.

• Selvä asia

Miksi keksitte noita selityksiä? Todennäköisesti Joosef kuksi Mariaa ja 9kk:n kuluttua syntyi Jeesus. Oliko Joosef joku tunnettu homo, vai miksi on syytä epäillä ettei niin olisi käynyt?

• pauttia

ONKO TÄÄLLÄ SHERIFFIÄ PAIKALLA LAINKAAN?

JOS ON; MIKSEI TEE POISTOJA OHJEIDEN MUKAISESTI?

VIESTIKETJU POISTOON!!!!

• todella
        pauttia kirjoitti:

ONKO TÄÄLLÄ SHERIFFIÄ PAIKALLA LAINKAAN?

JOS ON; MIKSEI TEE POISTOJA OHJEIDEN MUKAISESTI?

VIESTIKETJU POISTOON!!!!

Mikä on sinusta poistettavaa tässä ketjussa? Onko pakko uskoa tuohon tarinaan semmoisenaan ei saa tutkia? Kyllä saa. Se oli maallinen tarina minun mielestäni. Älä käytä valtaa väärin!

• PERUUTETTU

JOSEF TUNNUSTI!!!!

• Henki &henki

Ja siksi joulu joudutaan peruuttamaan.

• joulu ole
        Henki &henki kirjoitti:

Ja siksi joulu joudutaan peruuttamaan.

pohjimmiltaan aika pakanallinen juhla.. pakanathan Joulua viettää maallisena juhlana ja Henkistä pakanuuttaa ylläpitävä ja huijataan nimikristittyjä uskomaan ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8339
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2288
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2142
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1677
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1497
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe