Pippelihiiri

Pimppihiiri

Loistava huumoripläjäys tälle aamulle! Harmi vaan, kun bannattiin palstalta. No kaikki ei kestä, pitää vaan olla asiatekstiä. Eikö tuolla pystyisi rajoittamaan vaikka keskustelunavaukset 2 kertaa viikko? Ei tuota jaksa jatkuvasti lukea, mutta pari hyvää kirjoitusta piristäisi kummasti viikkoa.

11

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelihiireltä

      Loistava toi, miksi kuru suosittelee gainomax patukoita dietille. paljon sokuria ja kuru myöntää sen itsekkin että on. miks ei vastaa hiiren kysymykseen et miks sitä sit piti suositella.

      • Hiiri tai ei

        Iskikö sensuuri nyt sitten tuonne?


      • vkhgjvkhj
        Hiiri tai ei kirjoitti:

        Iskikö sensuuri nyt sitten tuonne?

        Kyllä mutta ei tuosta mainitusta aihealueesta vaan siitä että kaveri kirjoittaa typerä viestejä muuten.


      • aivoton

        Et kai oikeasti kuvittele, että joku Guru vastaisi tollaiselle trollipellelle jotain? Tai yleensä kukaan muukaan vastaisi sen viesteihin? Onneksi sai bannit.


      • asdfsadf
        aivoton kirjoitti:

        Et kai oikeasti kuvittele, että joku Guru vastaisi tollaiselle trollipellelle jotain? Tai yleensä kukaan muukaan vastaisi sen viesteihin? Onneksi sai bannit.

        No mikä siinä kysymyksessä oli trollausta? Asiallinen kysymys. Laitto vähän kurua tiukille, ei kyenny enää kuru vastaamaan.


      • Juhana kalastaja
        asdfsadf kirjoitti:

        No mikä siinä kysymyksessä oli trollausta? Asiallinen kysymys. Laitto vähän kurua tiukille, ei kyenny enää kuru vastaamaan.

        Suu suljetaan bannilla jos tuolla kaupallisella palstalla sanoo jotain tuotteiden vastaista. Piti olla niin vapaa sana, ei taida toteutua kun banni on heilunut ennätysnopeaan.


      • sadadas
        Juhana kalastaja kirjoitti:

        Suu suljetaan bannilla jos tuolla kaupallisella palstalla sanoo jotain tuotteiden vastaista. Piti olla niin vapaa sana, ei taida toteutua kun banni on heilunut ennätysnopeaan.

        Ihan täysin oikea päätös pistää kaveri jäähylle, ei ollut mitään rakentavaa sanottavaa. Lähti paskan jauhamisesta pois ei siitä kyssästä!


      • sdfsdfsdf
        sadadas kirjoitti:

        Ihan täysin oikea päätös pistää kaveri jäähylle, ei ollut mitään rakentavaa sanottavaa. Lähti paskan jauhamisesta pois ei siitä kyssästä!

        Lähti mistä lähti, mutta mitä trollausta juuri tuossa kysymyksessä oli ja miksi siihen ei vastattu?

        Niin paljon kehuttu ja ylistetty kuru suosittelee sokeripitoista Gainomaxia dietille? Mitä mä en ymmärrä tässä?


    • Pippelihirvi

      Jo on kunnon sananvapaus foorumilla!

      • Vapahtaja

        Sananvapaus ei tarkoita sitä, että palstalle saa tai pitää postittaa tredejä oman ulosteen koostumuksesta. Se taisi olla syy pippelihiiren kirjoitusoikeuksien palamiseen.


      • Anonyymi
        Vapahtaja kirjoitti:

        Sananvapaus ei tarkoita sitä, että palstalle saa tai pitää postittaa tredejä oman ulosteen koostumuksesta. Se taisi olla syy pippelihiiren kirjoitusoikeuksien palamiseen.

        Satulla siveä menneisyys.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe