Loistava huumoripläjäys tälle aamulle! Harmi vaan, kun bannattiin palstalta. No kaikki ei kestä, pitää vaan olla asiatekstiä. Eikö tuolla pystyisi rajoittamaan vaikka keskustelunavaukset 2 kertaa viikko? Ei tuota jaksa jatkuvasti lukea, mutta pari hyvää kirjoitusta piristäisi kummasti viikkoa.
Pippelihiiri
11
1609
Vastaukset
- pelihiireltä
Loistava toi, miksi kuru suosittelee gainomax patukoita dietille. paljon sokuria ja kuru myöntää sen itsekkin että on. miks ei vastaa hiiren kysymykseen et miks sitä sit piti suositella.
- Hiiri tai ei
Iskikö sensuuri nyt sitten tuonne?
- vkhgjvkhj
Hiiri tai ei kirjoitti:
Iskikö sensuuri nyt sitten tuonne?
Kyllä mutta ei tuosta mainitusta aihealueesta vaan siitä että kaveri kirjoittaa typerä viestejä muuten.
- aivoton
Et kai oikeasti kuvittele, että joku Guru vastaisi tollaiselle trollipellelle jotain? Tai yleensä kukaan muukaan vastaisi sen viesteihin? Onneksi sai bannit.
- asdfsadf
aivoton kirjoitti:
Et kai oikeasti kuvittele, että joku Guru vastaisi tollaiselle trollipellelle jotain? Tai yleensä kukaan muukaan vastaisi sen viesteihin? Onneksi sai bannit.
No mikä siinä kysymyksessä oli trollausta? Asiallinen kysymys. Laitto vähän kurua tiukille, ei kyenny enää kuru vastaamaan.
- Juhana kalastaja
asdfsadf kirjoitti:
No mikä siinä kysymyksessä oli trollausta? Asiallinen kysymys. Laitto vähän kurua tiukille, ei kyenny enää kuru vastaamaan.
Suu suljetaan bannilla jos tuolla kaupallisella palstalla sanoo jotain tuotteiden vastaista. Piti olla niin vapaa sana, ei taida toteutua kun banni on heilunut ennätysnopeaan.
- sadadas
Juhana kalastaja kirjoitti:
Suu suljetaan bannilla jos tuolla kaupallisella palstalla sanoo jotain tuotteiden vastaista. Piti olla niin vapaa sana, ei taida toteutua kun banni on heilunut ennätysnopeaan.
Ihan täysin oikea päätös pistää kaveri jäähylle, ei ollut mitään rakentavaa sanottavaa. Lähti paskan jauhamisesta pois ei siitä kyssästä!
- sdfsdfsdf
sadadas kirjoitti:
Ihan täysin oikea päätös pistää kaveri jäähylle, ei ollut mitään rakentavaa sanottavaa. Lähti paskan jauhamisesta pois ei siitä kyssästä!
Lähti mistä lähti, mutta mitä trollausta juuri tuossa kysymyksessä oli ja miksi siihen ei vastattu?
Niin paljon kehuttu ja ylistetty kuru suosittelee sokeripitoista Gainomaxia dietille? Mitä mä en ymmärrä tässä?
- Pippelihirvi
Jo on kunnon sananvapaus foorumilla!
- Vapahtaja
Sananvapaus ei tarkoita sitä, että palstalle saa tai pitää postittaa tredejä oman ulosteen koostumuksesta. Se taisi olla syy pippelihiiren kirjoitusoikeuksien palamiseen.
- Anonyymi
Vapahtaja kirjoitti:
Sananvapaus ei tarkoita sitä, että palstalle saa tai pitää postittaa tredejä oman ulosteen koostumuksesta. Se taisi olla syy pippelihiiren kirjoitusoikeuksien palamiseen.
Satulla siveä menneisyys.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412