Suosittelen itseään ateisteiksi kutsuville luettavaksi mm. C.S Lewis: Ateistista Kristityksi- kirjan. Rehellistä tekstiä!
C.S. Lewis ateistista kristityksi
7
825
Vastaukset
- mimosa
surullinen tarina aiemmin tervejärkisestä ihmisestä, joka henkisen tasapainon vähitellen rappeutuessa lopulta hurahti uskoon.
Miksi haluat itkettää ateisteja? - uuppo
Bertrand Russel - yksi 1900-luvun arvostetuimpia filosofeja, matemaatikkoja ja rauhanaktivisteja. Ja siinä sivussa myös Nobel-palkittu.
Suosittelen lukemaan hänen teoksensa "Miksi en ole kristitty." Rehellistä tekstiä!- elmorani
Oli käsittääkseni tarkemmin tutkittuna deisti, mutta itseään hän kutsui yleensä ateistiksi.
- Ate Isti
kaikilla uskiksilla on yrittää käännyttää kunniallisia veronmaksajia uskiksiksi. Jos on itse hurahtanut satuihin ja taikauskoon, niin ei siihen tarvitse muita vetää.
- Jussi
sinä täällä sitten väittelisit? :) :) heh heh
- SEEMOS
Jussi kirjoitti:
sinä täällä sitten väittelisit? :) :) heh heh
Dokmaattisten teokraatien kanssa... :D
Kiinnostaa runsaasti jonku pällin pällimmäksi tulo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663