http://www.yle.fi/etusivu/ohjelmaopas/ohjelma.php?co=tv2&time=2030&l=f&mode=www
Tänään TV2
8
497
Vastaukset
- Saapas
Kstsottu on. Ohjelma aika mitään sanomaton, mutta Kari Tapion esitys piristi sitä ja viimeinen kappale poikiensa kanssa oli loistava!
- Kari fani
Upee esitys oli ja Karilla aivan mahtava ääni.
- Don Juuan
Kari fani kirjoitti:
Upee esitys oli ja Karilla aivan mahtava ääni.
kerran suomalaiset tv:n katsojat saivat huomata, kuinka käsittämättömän karismaattinen Kari Tapio on, niin laulajana kuin haastateltavanakin.
Hienosti Kari kuittasi myös tuon juomis hommankin, kun toimittaja sitä Karilta tiedusteli.
Hyvä Kari! - janskuli
Don Juuan kirjoitti:
kerran suomalaiset tv:n katsojat saivat huomata, kuinka käsittämättömän karismaattinen Kari Tapio on, niin laulajana kuin haastateltavanakin.
Hienosti Kari kuittasi myös tuon juomis hommankin, kun toimittaja sitä Karilta tiedusteli.
Hyvä Kari!en nähnyt ohjelmaa...
- Kari fani
Don Juuan kirjoitti:
Hyvä Kari!Joo en nytkään ole kännissä joka oli ihan hyvä vastaus typerään kysymykseen.
- OK.
Kari Tapio oli ihan hyvin edukseen :)
Fiksu mies ! Se lyhythiuksinen poika on ihan Kari Tapion näköinen ( olen joskus nähnyt Karista kuvia nuorempana), mutta siinä pitkähiuksisessa pojassa ei ole niin paljoa samaa näköä.
- Kari fani
Jiri onkin vanhin pojista ja äitinsä näköinen enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257