Mitäs mieltä olette? Toki naiset on varovaisempia ja ajavat hiljempaa kuin miehet, mutta onko näin? Antaa tulla esimerkkejä puolesta tai vastaan.
Ovatko naiset parempia kuskeja?
10
316
Vastaukset
- Doe-01
puhuu puolestaan...;=) http://www.cs.helsinki.fi/u/mtkahkon/hamsteri.html
- Sydän.Ystävä
vai hiljempaa ;)))....öhömmmmm
- Doe-01
En tarkoita tällä yleistää.Tottakaihan mä sinun ajotaitoosi luotan:))Et vain uskalla oikein parkkeerata joka paikkaan...
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
En tarkoita tällä yleistää.Tottakaihan mä sinun ajotaitoosi luotan:))Et vain uskalla oikein parkkeerata joka paikkaan...
vai tänne,no nyt minä vasta hokasin ;))))
Osaan mä myös parkkeeratakkin,melkein joka paikkaan :)) - Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
vai tänne,no nyt minä vasta hokasin ;))))
Osaan mä myös parkkeeratakkin,melkein joka paikkaan :))erään majoitusliikkeen pihalle tulo vähän pelottaa...;=))))No seuraavaksi sinne perälle sitten...puitten siimekseen..;)
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
erään majoitusliikkeen pihalle tulo vähän pelottaa...;=))))No seuraavaksi sinne perälle sitten...puitten siimekseen..;)
jos veisin uuden hienon mersuni sinne pihalle,niin saisin sit pelätä,että joku tumpelo törmää siihen ja naarmuttaa...aijaijai ;))) ja sitäpaitsi, puiden siimeksessä on niin romanttistakin :)
- Doe-01 evk
Sydän.Ystävä kirjoitti:
jos veisin uuden hienon mersuni sinne pihalle,niin saisin sit pelätä,että joku tumpelo törmää siihen ja naarmuttaa...aijaijai ;))) ja sitäpaitsi, puiden siimeksessä on niin romanttistakin :)
Jospa nyt vain ensiviikolla katellaan partsilta syysviileää järveä,nauttien samalla kuumasta kahvista ja vähän muustakin...:)
Vahdataan Mersua sitten sivusilmällä..
- parempia
Iltasanomissa tänään:Brittitiedemiesten mielestä naishormoni estrogeeni tekee naisista parempia ajajia. Naiset ajavat paljon miehiä vähemmän vakavia kolareita. Esimerkiksi Suomen tieliikenteessä kuolleista moottoriajoneuvojen kuljettajista oli vuonna 2004 naisia 39 ja miehiä 149.
Tutkimukseen on uskominen, miehen putkiaivo ei pysty suoriutumaan samanaikaisesti useasta tehtävästä.
Tietysti vanhemmalla iällä ajamaan oppineet ovat riskiajajia. parempia bussikuskeja...eivät oo heti häätämässä, jos painaa STOP-nappulaa!!! Siksi kannattaa valita nainen ja mieluiten nuori!!!
ei kaikki naiset aja hiljempaa kun miehet meinaan mun kavarit pelkää mun kyydissä...eikä oo taidosta kiinni..hah
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017463
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835092- 794889
- 1324288
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 432632
- 532267
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818112243Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211860