Tuusulan srk-keskuksessa järjestetään "Luomisen lauantai" -seminaari, alaotsikolla "vaihtoehto evoluutiolle" launtaina 19.11.2005 alkaen klo 13.
http://www.tuusulanseurakunta.fi/asp/system/empty.asp?P=356&VID=default&SID=267035000727897&S=2&A=closeall&C=31705
Esitelmien/puheiden aiheina on usko Luojaan, maailman ikä, evoluutio koulukirjoissa, nykyinen eliökunta ja elämän historia, uusin tieto DNA:sta ja Intelligent Design.
Tilaisuudessa on saa esittää kysymyksiä. Itsensä ravitsemiseenkin on annettu mahdollisuus.
Huomautan hätäisimmille, ettei kyse ole vielä ensi lauantaista (12.11) vaan vasta seuraavasta (-;
Tervetuloa!
Luomisen launtai 19.11
11
671
Vastaukset
- squirrel
Olisiko mahd. saada kyyti,Kerava/Järvenpää->perille?
Bensarahaa vastaan tietty.
(Meidän kaikki pikku assassiinit,nyt olisi elämän mahdollisuus :) )
Mailittelee [email protected]Mikäli aikataulusta saan selvää, niin tommonen bussi liikkuis lauantainakin Korsosta Hyrylään, kun 874.
http://www.lahilinjat.fi/aikataulut/
Poikittaisliikenne Keravalta Hyrylään on niukkaa. Siis julkinen.
Itse menen paikalle jo aiemmin, joten en ehkä ole sopivin kyydin tarjoaja?
Seurakuntakeskus on terveyskeskuksen vieressä, joten opasteita löytyy, kun seuraa ristiä (punaista).
- Mr.K.A.T.
Mitä valheita nimissäsi levitetäänkään ..
Tuusulan seurakunnan väki ja kirkkoherra on ID-kreationismin pauloissa, vai ?Valehtelusyytös on aina tehokas tapa torjua keskustelu.
Mitä minun nimeeni tulee, ei sitä paljon ole näkyvissä (-;
Luominenhan on kaikissa kristillisissä uskontunnustuksissa kärkipäässä mainittu asia. Sen käsittely seurakunnallissa tilaisuuksissa ei voine olla ihan metsässä.
ID-idea on vielä uusi, mutta tutustumisen arvoinen juttu. Olethan sinäkin siihen tutustunut, miksei sitten muut saisi nauttia samasta?
Harmi, että et asu tällä suunnalla. Pääsisit varmaan esittämään kysymyksen tai pari.
Tuusula - Suomen Kansas.
- Peter.M
:D :D
- Peter.M
Siellä nähdään!
- tuohon tapaan
Hegelin kerrotaan viime päivinään sanoneen: - Kaikista oppilaistani on vain yksi minua ymmärtänyt, mutta hänkin käsitti minut väärin.
Anthonyn voimalaki: Älä tee väkisin, hae isompi vasara. - Mr.K.A.T.
Onko esitelmissä ID-opponenttia ? YEC-opponenttia ? Mitä väriä pastori Kauhanen tunnustaa ?
Jos mä meen ja mainostan Nokian puhelinta eri esitelmin (Prof. Karille ei sallita esittely- puheenvuoroa), niin onko se vuoropuhelu ? Pikemminkin mainostustilaisuus.Mistäs sinä tuon "vuoropuhelun" nappasit? Sitä kehittynee yleisön ja luennoitsijoiden välillä.
Mielestäni evoluutio-opilla on sen verran propagoijia, että jokainen on tutustunut sen esittämiin väitteisiin, joten niiden toistamiseen ei ole niin suurta tarvetta.
Ei yleisö ole tyhmää tai sivistymätöntä, lukenutta väkeä odotamme myös mukaan. Kyllä he osaavat itse arvioida asioiden tärkeyttä ja luotettavuuttakin.- Mr.K.A.T.
tuttumies kirjoitti:
Mistäs sinä tuon "vuoropuhelun" nappasit? Sitä kehittynee yleisön ja luennoitsijoiden välillä.
Mielestäni evoluutio-opilla on sen verran propagoijia, että jokainen on tutustunut sen esittämiin väitteisiin, joten niiden toistamiseen ei ole niin suurta tarvetta.
Ei yleisö ole tyhmää tai sivistymätöntä, lukenutta väkeä odotamme myös mukaan. Kyllä he osaavat itse arvioida asioiden tärkeyttä ja luotettavuuttakin.Minä tarkoitinkin L-opin ja YEC-kriitikoita.
Sä et näe Smurffinooa-juttuani tai Skeptis ry:n ID-kritiikkikirjoituksia bilsan etkä Leisolan suomentamista opuksista.
TV:ssäkin on usein pyritty tuomaan vastaväittäjiä mukaan, kuten esim. hollantilaisessa sarjassa Sheldraken morfogeneesille.
Tai esim. kerran oli erikoisia väitteitä elektronimikroskooppikuvista lähtien jne ja niitä kommentoi sitten oppihistorioitsija Anto Leikola.
"Vuoropuhelu" mainitaan siinä linkissäsi kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti31336917Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s895825Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294914Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584112Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1053383Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös203328Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta632798Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512301En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122084Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4721830