..aloite liikenne-ja viestintäministerille,jotta puhelinvaihteen omistajat ja hallinnoijat,joilla toimintotila odota/jonota, joutuisivat vähintään imoittamaan,onko jonotusaika maksullinen/maksuton. nimim."turhan kallista musaa kuunnella."
pistetääns...
18
783
Vastaukset
- quistis
huonoa musaa:o/
- AMR-52
...Quuuu..)))) tää ehkä vika voorumi tämmösel,mut ei kehtaa plarata tuon muuallekaan. kait täälkii jokkuu miun kaa sammaa mielipuolta..))) musan laatu tosi surkiaa..(((
- quistis
AMR-52 kirjoitti:
...Quuuu..)))) tää ehkä vika voorumi tämmösel,mut ei kehtaa plarata tuon muuallekaan. kait täälkii jokkuu miun kaa sammaa mielipuolta..))) musan laatu tosi surkiaa..(((
tää on huuhaafoorumi....Ihan hyvä genre harrastaa kaikenlaista keskustelua...;o) Juuh...saa heittää tomaateilla...
- Nimetön
quistis kirjoitti:
tää on huuhaafoorumi....Ihan hyvä genre harrastaa kaikenlaista keskustelua...;o) Juuh...saa heittää tomaateilla...
Läts! ;P
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Läts! ;P
voi hitsin hitsi...En ehtiny edes väistää...Niin tuli jotenkin takaoikeelta...;o/
- Nimetön
quistis kirjoitti:
voi hitsin hitsi...En ehtiny edes väistää...Niin tuli jotenkin takaoikeelta...;o/
Sieltä se tuli, mä näin. ;P
Kyykkii piilossa etuvasemmalla. - quistis
Nimetön kirjoitti:
Sieltä se tuli, mä näin. ;P
Kyykkii piilossa etuvasemmalla.Suoraan persukkeelle pläjähti...;o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
Suoraan persukkeelle pläjähti...;o))
päjäng.. ja suoraa edestä mäjähti.
;-) - quistis
Nimetön kirjoitti:
päjäng.. ja suoraa edestä mäjähti.
;-)nyt kerkesinkin ottaa sen suuhun....Otin mä...;o)
- Nimetön
quistis kirjoitti:
nyt kerkesinkin ottaa sen suuhun....Otin mä...;o)
Jospa se ei olukkaa ihan tuores. Ei meistä nakkelijoista aina tiedä. Tais mennä ihan soseeks. ;)
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Jospa se ei olukkaa ihan tuores. Ei meistä nakkelijoista aina tiedä. Tais mennä ihan soseeks. ;)
No ei Quukaan niin fressi ole;o))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
No ei Quukaan niin fressi ole;o))
Mielummin, vai oliko se friteerattu.
Toisessa enemmän punaista pinnalla, toinen taas hiukan kuivakka ja ruskeahko pinnalta. ;-) - quistis
Nimetön kirjoitti:
Mielummin, vai oliko se friteerattu.
Toisessa enemmän punaista pinnalla, toinen taas hiukan kuivakka ja ruskeahko pinnalta. ;-)vaihtoesto Ceeee.....Mehukas ja täyteläinen:o)))
- Nimetön
quistis kirjoitti:
vaihtoesto Ceeee.....Mehukas ja täyteläinen:o)))
Vaikka on myös vähän kirpakka. ;)
- quistis
Nimetön kirjoitti:
Vaikka on myös vähän kirpakka. ;)
makeahkokin...sisältä...:)
Siellä oli kerran jotain albanialaista kidutusmusiikkia taustalla!!! Tajuatko kuinka arvokasta se on???
- AMR-52
...korkeatasoista..))) lienee Enver Hoxhan aikoihin levytetty,aidois tilanteis..
- kippari
sellaisia juttuja et mulla meinaa palaa hihat kun koittaa päästä jonnekin niin jotain kamalaa musaa joutuu kuuntelemaan ja viellä pahimassa tapauksessa maksaa siitä musiikista kovan hinnan:=(
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362