Ystäväni oli prostituoitu

kolmen vuoden

ajan. Hän aloitti 19 v. ja lopetti 22v. Rahoitti yliopisto-opintojaan. Tykkäsi ihan työstään, mutta sanoi, että raskas ja kuluttava ammatti. Rahaa sai todella paljon, matkusteli jne. Asiakkaista kertoi, että useimmat olivat keski-ikäsiä, vatsakkaita miehiä ja yksinäisiä miehiä, joukkoon mahtui muutama nuorempi "vanha-poika". Nautintoa hän ei kuulemma saanut kuin kerran, hänelle oli tullut asiakkaaksi kuulemma joku hyvännäköinen nuori mies :).Minusta oli mielenkiintoista kuunnella hänen juttujaan ammatista. Nyt ystäväni on 34 v. ja 3 lapsen äiti ja naimisissa ja ei halua enää puhua ammatistaan; hän häpeää noita aikoja. Itse en koskaan hävennyt häntä, vaikka hän oli prostituoitu, miksi olisin hävennyt? Hänen miehensä ei tiedä hänen olleen prostituoitu.


Ex-prostituoidun ystävä.

13

2491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olivat suurin

      asiakasryhmä :D

      • totta jutussa

        Henriikka 16 v. prostutioitu kertoi samaa 7 päivää lehdessä ja sanoi että juuri ne olivat vastenmielisimpiä....


      • Niinpä =p
        totta jutussa kirjoitti:

        Henriikka 16 v. prostutioitu kertoi samaa 7 päivää lehdessä ja sanoi että juuri ne olivat vastenmielisimpiä....

        Ja huorien jutut ne ovat sanasta sanaan totta?


      • Raiders

        Luottettavan huoran luotettava kommentti...


    • vuodatusta!!

      että oikein yhden kerran sattui asiakkaaksi miellyttävä mies ja silloin hänkin sai nautintoa :))

      • oli ihan asiallinen

        ja realistinen. Oli hyviä ja huonoja puolia prostun ammatista.


      • olla uskomatta.

        Olen tuntenut ystäväni kauan, tuntuisi tyhmältä, että hän valehtelisi minulle, varsinkin, kun olemme aina olleet läheisiä.


        Ex-prostituoidun ystävä


    • Jerry

      Sinänsä tuossa kertomassasi esimerkissä ei ole mitään ihmellistä. Kyllähän se hiukan koomiselta kuullostaa, että vain 'nuori ja hyvännäköinen' sai ystäväsi nauttimaan....Ikäänkuin seksi sinänsä ja nautinnon saaminen onnistuisi vain nuorilta ja kauniilta....

      Tähän mennessä sinulle vastanneista huokuu tälle foorumille niin tuttu stereotypiointi, joka taas on tyypillistä nuorille, kokemattomille, ahdasmielisille ja tietenkin yksinkertaisille ihmisille, joille maailman hahmoittaminen ei onnistu ilman karkeaa luokittelua.

      Sinänsä juuri tuo nautinnon ympärillä pyöriminen on luonnollista, kun kerran seksin ihmemaassa kuitenkin ollaan. Ilotyttöhän myy aikaansa, jonka puitteissa asiakkaan nautintojen tyydyttäminen on yksisilmäisesti katsottuna se homman pointti.

      Kaikki ei kuitenkaan ole niin helppoa. Kun kysymys on yhteisestä seksiaktista, niin ongelmaksi muodostuu se ilotytön oma rooli. 'Ollako vai eikö olla, kas siinä pulma...'

      Todellisuus kaikkine eri variaatioineen sisältää yhtä monta yksilöllistä ratkaisua kuin kuvitella saattaa.

      Varsin moni tyttö joutuu homman aloitettuaan huomaamaan, ettei työhön kykenekään. Jos seksi on vähänkään estoista tai itsellä on ennakkoluuloja tai ongelmia niin lienee parasta antaa asian olla. Väkisin ei seksiä kykene harrastamaan ilman todella ikäviä sivuvaikutuksia.

      Moni alan nainen kykenee pitämään työn täysin kliinisenä, ikäänkuin kyseessä olisi parturonti tai hieronta...Pidän itse tätä mallia todella vastenmielisenä....Monesti tätä tekniikkaa käytetään silloin, kun asiakkaita otetaan vastaan suuria määriä. Onhan se selvää, että 10 asiakasta puolen tunnin välein, jotka ähertävät kukin 5-10 minuuttia eivät todella kovin suurta innostusta asiaan voi palveluntarjoajalle itselleen tuottaa...

      Toki tytöt tietävät, että pienellä ääntelyllä ja asiakkaan ihastelulla on joillekin miehille hyvinkin kohottava vaikutus. Näitä suoritteita taas monet kyyniset asiakkaat sitten huvittuneina arvioivat ja vertailevat esim sihteeriopiston foorumissa...

      Nyt on kuitenkin niin, että alalla on myös naisia, jotka ovat ikäänkuin yhdistäneet työn ja huvin. Jos kohdalle sattuu asiakas, joka jostain syystä miellyttää, nautinto saattaa olla ihan mukava sivutuote. Sitäpatsi; läheisyys ja seksuaalisuus saattavat olla ihan ok joillekin, vaikka sitä orgasmia ei joka kerran saataisikaan. Naisen seksuaalisuus on, totta tosiaan, yleensä hieman monimuotoisempaa kuin miehen...

      Muistelen tässä vuosien varrella tavanneeni alalla monia hyvinkin mielenkiintoisia henkilöitä, joiden kanssa asiaa on syvällisesti pohdittukin. Kohtuullisen useasti olen tavannut seksiaddikteja, jotka taas saattavat olla vakavasti ongelmaisia sikäli, että eivät kykene irroittautumaan alalta vaikka haluaisivat. Hommaan palataan aina uudestaan ja uudestaan pakonomaisesti.

      Valko-Venäläinen nainen kertoi minulle eräässä Etelä-Euroopan kaupungissa olevansa jo kolmatta kertaa bordellikeikalla. Hän sanoi aina palanneensa kotikonnuille perhettä perustamaan rahakasan kanssa, mutta kolmen kuukauden päästä kyllästyneensä tylsyyteen ja taas hakeneensa käsiin miehen, joka keikkoja tytöille järjesteli. (Tämä taitaa muuten olla sitä 'naiskauppaa'...-hah) Hän oli seksiaddikti, joka nautti seksistä asiakkaiden kanssa...hieman liikaakin....Idioottikakarat tietysti suhtautuvat tähän virnistellen ja epäuskoisesti ymmärtämättä asian vakavuutta...

      Positiivisiakin esimerkkejä löytyy vaikka kuinka paljon;
      Nykyään tapailen silloin tällöin myös suomalaista kivaa aikuista perheenäitiä, joka keksi seksin puutteeseensa harrasteprostituution. Hän valikoi asiakkaansa ja tapailee näitä harvakseltaan....Hän totesi eräässä keskustelussamme, että ainoa asia joka todella ottaa päähän, on se, ettei hän keksinyt tätä hommaa aikaisemmin...

      Eräs alalla vakituisemmin toimiva nuorehko nainen kertoi, että seksi on aina ollut hänelle lähes kummallisen helppoa. Kun puhuimme näistä 'vastenmielisistä' asiakkaista, niin hän naureskeli, ja sanoi joskus itsekin ihmetelleensä, miten hassua se on, että vanha ja lihava mies puuskuttaa päällä ja hänestä alkaa vain tuntua hyvältä ja pikku orgasmin poikanenkin saattaa lipsahtaa sivutuotteena, jos asiakas vain jaksaa hoitaa homman kunnolla loppuun...Hän muuten seurustelee vakituisesti ja seksi poikaystävän kanssa toimii kuulemma ihan kivasti...

      Näitä esimerkkejä riittäisi vuosien varrelta loputtomiin....
      Yhteenvetona vain haluaisin muistuttaa, että asiakkaiden ja ilotyttöjen hölmö luokittelu ja luulottelu, että alan toiminnoissa käyttäydytään vain sillä tavalla, kuin feministit tai elokuvat kertovat on helvetin tyhmää ja yksisilmäistä. Kuten muussakin elämässä, aina löytyy huonoja ja hienoja esimerkkejä ja kokemuksia joka lähtöön.

      Eläköön erilaisuus ja rikas elämä!
      Jerry

    • Artistialalla

      Ei oikeasti seksiä myynyt puhu tuolla tavalla avoimesti. Eli tämä on provo. Minun tästä työstä ei tiedä kuin minä ja asiakkaat. Edes etunimiä ei tiedetä toisistamme ja tämä on paikkakunta,jossa olen asunut vasta hetken. Anonyymisti siis. Eräskin asiakas tulee kauempaa. En tiedä mistä,mutta matkaa on.

    • ikisinkkumies

      Painan 90 kg eikä naiset myy edes 400 eurolla seksiä minulle. Olen liian ruma harrastamaan seksiä, kerran tarjosin tonnia 20 v naiselle eikä suostunut. JA kyllä hygienia on kunnossa kun käyn suihkussakin aamuin illoin.

      • kieltolaki

        Ei ihme ettet saanut. Tarjosit liikaa. Suomalaiselle ei kymppiä enempää yöstä kannata maksaa. Tosin jos et ulkomaalaista löydä niin parempi valita kinnas. Parempi vaihtoehto.


    • Olen teini ikäinen poika. En ilmoittele missään, enkä hae seuraa netistä. Minulla on vanhempi perheellinen miespuolinen ystävä. Tapaamme säännölisesti. Hän panee minua ja maksaa risteilyitä sekä muuta kivaa. En tunne itseäni prostitoiduksi.

    • Kukaketämikämissä

      Näinhän se useimmiten menee, että seksi ja suuret tulot kiinnostaa saatikka kun kehutaan paikkoja ja ulkomuotoa. Nuoria tulisi valistaa seksistä ja avio/avoliiton tärkeydestä ja ihmissuhteiden tärkeydestä ennen tämän ammatin aloittamista. Siitä lienee vaikeaa irrottautua tavalliseksi työssä käyväksi ihmiseksi. Minä suosittelen miehille parisuhdetta yhden naisen kanssa ja jos tämä ei onnistu, niin mikä on eläessä selibaatissa. Itse ole elänyt yksin koko aikuisikäni, enkä ole mennyt liittoihin ja elän selibaatissa, jonka koen ainoaksi oikeaksi ratkaisuksi minulle. Olen liian miehinen nainen ja ehkä siksi jäin yksin. Nyt lähempänä kuuttakymmentä tunnen tehneeni oikean ratkaisun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe