kohta palaute johon voit lähettää palautetta bb-juontajien törkeästä kommentoinnista kilpailijan ulkonäöstä ja sukupuolielimestä http://www.subtv.fi/bigbrother/
Toivottavasti ovat pian entisiä juontajia.
Palautteen paikka sub tv:lle
13
1264
Vastaukset
- Vatkailija
Minä ainakin lähetän subtv:lle palautetta omistani.En näes päässyt mukaan ohjelmaan vaikka lähetin n.30 hakemusta kaikki eri nimillä.Mitä tekee hallitus??!!!
- GET a life
Hommatkaa elämä tai edes nukkekoti jos tuollaisen moskan katsominen teitä kiinnostaa. Oikeesti, tällaiset tuuban ohjelmaformaatin näyttäminen on katsojien aliarvioimista! Ohjelmasta ovat kiinnostuneita ainoastaan toisten elämästä sairaalloisesti kiinnostuneet yksilöt.
- ......
Mistäs tiedät millasta moskaa se ohjelma on,oletko ehkä katsonut sitä?????? Hmmm...ai ai
Mun mielestä lööpit hehkuttaa tänään Gustafssonia ja julkkisparin eroa. Elikkäs pikapikaa joku nyt todistamaan nämä puheet...
- ...
netti ilta-sanomat.
- sieltä
... kirjoitti:
netti ilta-sanomat.
viihdeuutiset http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm
- 16!
Mitä helvettiä sillä on väliä, iteppähän kisaan lähtivät... ja tuommosella munashoulla se "timppuli" vaan kerjää huomiota ja julkisuutta.
Saamansa pitää ... ärsyttävä bambihinttari. - Narttu
Tosi tökeröä puhetta ohjelman juontajilta!!! Ei varmasti ole heidän tehtävä arvioida Timon ulkonäköä tai värkin kokoa! Mahtaakohan neitojen omat kropat olla alastomana täydellisyyttä hipovia...
- meni!
Todella törkeetä. Onneksi katsojat eivät ole aivottomia.
- ...
toivottavasti asiaa käsitellään illan ekstrassa.
- lisää katsojia
... kirjoitti:
toivottavasti asiaa käsitellään illan ekstrassa.
BB extraan ja sunnuntain ohjelmaan. Siinä mielessä fiksu veto juontajilta (ja BB:n tiimiltä), mutta ala-arvoista silti haukkua kilpailijoita!!
- Olette niiin lapsellisia!
Voi kauheeta sentään kun timon pientä mulkkua on sanottu pieneksi,tulee heti joku v..n kansanliike joka haluaa antaa palautetta!
MIKSI ETTE PUUTU SIIHEN,ETTÄ TÄÄLLÄ FOORUMILLA HAUKUTAAN MUITA PALJON RASKAAMMIN,KUTEN TERHIÄ VALAAKSI!!- nyt ei kyse siitä
vaan ohjelman juontajat eivät missään tapauksessa saa alkaa tuollaiseen kommentointiin varsinkaan kesken kilpailun.he ovat syyllistyneet hyvin karkeaan virheeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502