tietääkö kukaan miten raskasta tavaraa tuo on maksalle ja munuaisille? on tullut syötyä noita nappeja vähän reippaasti ja rupesin tuota miettimään....
Voltaren 50mg
7
5072
Vastaukset
- del *.*
infoa.... eikö voltit "katunimi" olleet tulehduskipulääkkeitä. Siis voltaren?
http://www.tohtori.fi/laakkeet/tuote.php3?ID=1469
No jos olen yhtään jyvällä niin tässä on tietoa.
Toivottavasti joku voi laittaa enemmän.
Katso linkki.
Oli mikä oli, jos tulehduskipulääke ja käytät sitä vakituisesti niin on varmasti rasite vatsalle ja munuaisille.
Luulen että voisit käyttää turvallisempaa kipulääkettä.- yks
en tiedä mitä eroa rabidijen (?) kans. mut kuitenkin, olen todennut et välillä pistää niin perkeleesti oikealla vähän navasta viistosti ales ja mietin vaan että olenko jo jotain rikki saanut? lääkäriin on aika ens viikolla ja voltit on loppu. mut kuitenkin. näin kivuliaana yönä kaikki pyörii mielessä
- esh
yks kirjoitti:
en tiedä mitä eroa rabidijen (?) kans. mut kuitenkin, olen todennut et välillä pistää niin perkeleesti oikealla vähän navasta viistosti ales ja mietin vaan että olenko jo jotain rikki saanut? lääkäriin on aika ens viikolla ja voltit on loppu. mut kuitenkin. näin kivuliaana yönä kaikki pyörii mielessä
liukenee suolistossa, rapid-tabletti on nopeavaikutteinen. Voltarenin eli diklofenaakin suositeltu maksimivuorokausiannos on 150 mg. Se ylitettäessä lääkkeen kipua poistava teho ei juurikaan lisäännu, mutta sivuvaikutusten riski kasvaa ihan kuten kaikilla muillakin tulehduskipulääkkeillä. Ja mitään kipulääkettä, oli se sitten tulehduskipulääke, panadol tai joku muu, ei tule käyttää pitkäkestoisesti ilman lääkärin määräystä. Mutta Voltarenhan onkin reseptilääke.
- ........
Herätys!Katsoppas tarkemmin, kyllä sieltä lääkepaketista löytyy TUOTESELOSTE.
- Jamie85
No lääkkeethän vaikuttavat eri ihmisiin eri tavalla..
mutta itse olen syönyt tuota lääkettä muutamia vuosia josta 18kk 150mg päivittäis annoksina eli 3 tab päivässä.. itsellä ei ole mitään maksa tai munuais ongelmia havaittu, mutta selosteessa sanotaan sen mahdollisesti aiheuttavan kyseisiä ongelmia.- yks
Huomasin ite et volteista menee teho aika nopiaan. oletkos samaa huomannut? jos ennen säryn vei pois yks pilsu niin nyt salmiakki auttaa enemmän kuin se nappi.... Mukava kuulla et sinulla on elimistö kestänyt. Itse olen saman ikäinen kuin sinä ja mietin et ei olis kauhian mukavaa jos maksa tai munuaiset posahtais....
- Jamie85
yks kirjoitti:
Huomasin ite et volteista menee teho aika nopiaan. oletkos samaa huomannut? jos ennen säryn vei pois yks pilsu niin nyt salmiakki auttaa enemmän kuin se nappi.... Mukava kuulla et sinulla on elimistö kestänyt. Itse olen saman ikäinen kuin sinä ja mietin et ei olis kauhian mukavaa jos maksa tai munuaiset posahtais....
juu olen huomannut tehon katoavan... ekaa kertaa kun voltareneja aikoinaan tuli vedettyä, niin kaikki kivut lähti ja mitään kipua ei tuntunu... nykyään vähän joutuu miettimään että muistiko ottaa lääkkeet... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091257
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!38995Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41905- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46717Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78669Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s65641- 34606
- 57587