tietääkö kukaan miten raskasta tavaraa tuo on maksalle ja munuaisille? on tullut syötyä noita nappeja vähän reippaasti ja rupesin tuota miettimään....
Voltaren 50mg
7
3916
Vastaukset
- del *.*
infoa.... eikö voltit "katunimi" olleet tulehduskipulääkkeitä. Siis voltaren?
http://www.tohtori.fi/laakkeet/tuote.php3?ID=1469
No jos olen yhtään jyvällä niin tässä on tietoa.
Toivottavasti joku voi laittaa enemmän.
Katso linkki.
Oli mikä oli, jos tulehduskipulääke ja käytät sitä vakituisesti niin on varmasti rasite vatsalle ja munuaisille.
Luulen että voisit käyttää turvallisempaa kipulääkettä.- yks
en tiedä mitä eroa rabidijen (?) kans. mut kuitenkin, olen todennut et välillä pistää niin perkeleesti oikealla vähän navasta viistosti ales ja mietin vaan että olenko jo jotain rikki saanut? lääkäriin on aika ens viikolla ja voltit on loppu. mut kuitenkin. näin kivuliaana yönä kaikki pyörii mielessä
- esh
yks kirjoitti:
en tiedä mitä eroa rabidijen (?) kans. mut kuitenkin, olen todennut et välillä pistää niin perkeleesti oikealla vähän navasta viistosti ales ja mietin vaan että olenko jo jotain rikki saanut? lääkäriin on aika ens viikolla ja voltit on loppu. mut kuitenkin. näin kivuliaana yönä kaikki pyörii mielessä
liukenee suolistossa, rapid-tabletti on nopeavaikutteinen. Voltarenin eli diklofenaakin suositeltu maksimivuorokausiannos on 150 mg. Se ylitettäessä lääkkeen kipua poistava teho ei juurikaan lisäännu, mutta sivuvaikutusten riski kasvaa ihan kuten kaikilla muillakin tulehduskipulääkkeillä. Ja mitään kipulääkettä, oli se sitten tulehduskipulääke, panadol tai joku muu, ei tule käyttää pitkäkestoisesti ilman lääkärin määräystä. Mutta Voltarenhan onkin reseptilääke.
- ........
Herätys!Katsoppas tarkemmin, kyllä sieltä lääkepaketista löytyy TUOTESELOSTE.
- Jamie85
No lääkkeethän vaikuttavat eri ihmisiin eri tavalla..
mutta itse olen syönyt tuota lääkettä muutamia vuosia josta 18kk 150mg päivittäis annoksina eli 3 tab päivässä.. itsellä ei ole mitään maksa tai munuais ongelmia havaittu, mutta selosteessa sanotaan sen mahdollisesti aiheuttavan kyseisiä ongelmia.- yks
Huomasin ite et volteista menee teho aika nopiaan. oletkos samaa huomannut? jos ennen säryn vei pois yks pilsu niin nyt salmiakki auttaa enemmän kuin se nappi.... Mukava kuulla et sinulla on elimistö kestänyt. Itse olen saman ikäinen kuin sinä ja mietin et ei olis kauhian mukavaa jos maksa tai munuaiset posahtais....
- Jamie85
yks kirjoitti:
Huomasin ite et volteista menee teho aika nopiaan. oletkos samaa huomannut? jos ennen säryn vei pois yks pilsu niin nyt salmiakki auttaa enemmän kuin se nappi.... Mukava kuulla et sinulla on elimistö kestänyt. Itse olen saman ikäinen kuin sinä ja mietin et ei olis kauhian mukavaa jos maksa tai munuaiset posahtais....
juu olen huomannut tehon katoavan... ekaa kertaa kun voltareneja aikoinaan tuli vedettyä, niin kaikki kivut lähti ja mitään kipua ei tuntunu... nykyään vähän joutuu miettimään että muistiko ottaa lääkkeet... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei853895Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071822- 1091136
- 1001101
- 67966
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22761