voiko merenneitoo

..lempii?..ja löytyykö niitä itämerestä tuosta rakkaasta sameasta sinileväaltaastamme????

14

708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMR-52

      ...sitä Ahti lemmiskele alvariisa...))))

      • ..ahdilla on oikeet jutut merenneidon lempimiseen.. ei taida olla ihmisten puuhaa ku se on puoliksi kala..


    • Doe-01

      voi olla,kun alapää on fisu.Kaipa se silti jotenkin onnistuu.

      Itämeressä niitä on vaikka kuinka paljon.Osa asustaa Estonian hylyn paremman luokan hyteissä.

      • ..merenneitojen vedenalainen hotelli.. kuulin että merenneidolla on irrotettava pyrstö..helpottaa asiaa jos sieltä tosiaan löytyy aito tavara..


      • Doe-01
        pervokki kirjoitti:

        ..merenneitojen vedenalainen hotelli.. kuulin että merenneidolla on irrotettava pyrstö..helpottaa asiaa jos sieltä tosiaan löytyy aito tavara..

        on varmaan kiinni jollain vedenpitävällä liimalla.Muutenhan se irtoasi uidessa.Mahtaiskohan tärpätti liuottaa sen liiman.Itse kokeilisin kyllä 98% pirtua.Sitä olen itekin kokeillut niin sisäisesti kuin ulkoisetikin,ja tehokkaalta vaikuttaa.


      • Doe-01 kirjoitti:

        on varmaan kiinni jollain vedenpitävällä liimalla.Muutenhan se irtoasi uidessa.Mahtaiskohan tärpätti liuottaa sen liiman.Itse kokeilisin kyllä 98% pirtua.Sitä olen itekin kokeillut niin sisäisesti kuin ulkoisetikin,ja tehokkaalta vaikuttaa.

        ..arvelin jonkinnäköistä vetoketjusysteemii.. noh täytyypä tarkkailla ja ostaa pirtuu ihan varmuuden vuoksi..


      • Doe-01 evk
        pervokki kirjoitti:

        ..arvelin jonkinnäköistä vetoketjusysteemii.. noh täytyypä tarkkailla ja ostaa pirtuu ihan varmuuden vuoksi..

        Pirtu on nimittäin sellainen aine,että sille löytyy jatkuvasti jotain käyttöä.On sitten mukava olo,tai v***ttaa,niin pirtu tehoaa.Esimerkiks kännissä saatuun asfaltti-ihottumaan se on hyvä desinfiointiaine.


      • Doe-01 evk kirjoitti:

        Pirtu on nimittäin sellainen aine,että sille löytyy jatkuvasti jotain käyttöä.On sitten mukava olo,tai v***ttaa,niin pirtu tehoaa.Esimerkiks kännissä saatuun asfaltti-ihottumaan se on hyvä desinfiointiaine.

        ..vahvin voitehista..


    • Anneli

      Eikö turska tai särki kelpaa?
      Niistä saa saamanlaisen seksuaalisen tyydytyksen.

      • vaihtoehto

        olis pusukala


      • ..en sekaannu kaloihin ja ne sitä paitsi haisee ja on limasii..


      • vaihtoehto kirjoitti:

        olis pusukala

        ..lahnat vaan rötköttää..


      • gourami
        pervokki kirjoitti:

        ..lahnat vaan rötköttää..

        Pusukalan seura:

        Kalaseuraksi sopii rauhalliset kalat joiden joukossa pusukala voi rauhassa puikkelehtia: joskus jopa parveillen. Viihtyessään pusukala on äärimmäisen rohkea. Sitä ei häsläriseura hetkauta vaan menee syömään vaikka keskelle nuoliaisparvea. Paria on pusukalasta varsin vaikeaa valita sillä sukupuolieroja ei pusukalalla ole.
        Pusukalan kutu:

        Pusukala kutee tuottamalla kelluvia munia jotka nousevat pintakasvillisuuden joukkoon.
        Muuta:

        Pusukalan vaaleanpunainen ei ole aito luonnollinen värimuoto vaan aito luonnonmuoto on mustanvihreä jota on valitettavan harvoin myynnissä.
        Englanniksi pusukala on Kissing gourami.

        Kotiseudullaan pusukala on ruokakalana.

        Pusukala elää jopa parikymmentä vuotta (monissa tapaamissani lähteissä puhutaan aivan läpiä päähän ja puhutaan alle kymmenestä mikä on puhdasta sontaa).


      • gourami kirjoitti:

        Pusukalan seura:

        Kalaseuraksi sopii rauhalliset kalat joiden joukossa pusukala voi rauhassa puikkelehtia: joskus jopa parveillen. Viihtyessään pusukala on äärimmäisen rohkea. Sitä ei häsläriseura hetkauta vaan menee syömään vaikka keskelle nuoliaisparvea. Paria on pusukalasta varsin vaikeaa valita sillä sukupuolieroja ei pusukalalla ole.
        Pusukalan kutu:

        Pusukala kutee tuottamalla kelluvia munia jotka nousevat pintakasvillisuuden joukkoon.
        Muuta:

        Pusukalan vaaleanpunainen ei ole aito luonnollinen värimuoto vaan aito luonnonmuoto on mustanvihreä jota on valitettavan harvoin myynnissä.
        Englanniksi pusukala on Kissing gourami.

        Kotiseudullaan pusukala on ruokakalana.

        Pusukala elää jopa parikymmentä vuotta (monissa tapaamissani lähteissä puhutaan aivan läpiä päähän ja puhutaan alle kymmenestä mikä on puhdasta sontaa).

        ..tästä tiedotteesta.. huono juttu jos sukupuolieroja ei oo..voi eksyy väärään seuraan..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe