..valvova silmä tuossa keskustelujen aloitussivulla.. kenen se on?..onko se jonkun huuhaalaisen silmä.. hope not..
huuhaan rujosilmä?
20
1068
Vastaukset
- veli
valvoo
- leidi_10
ajatus että olis jonkun joka tänne kirjottelee....Ei kai...? Vai onko sittenki...
..sitä ei koskaan tiedä mitä salaisuuksia huuhaalaisilla on.. joku voi olla tollanen friikkisilmä..oikeesti..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..sitä ei koskaan tiedä mitä salaisuuksia huuhaalaisilla on.. joku voi olla tollanen friikkisilmä..oikeesti..
ollakin,joo. Jos vaik näkee tosta näytöstä tänne..!! Kauheeta ku mul tukka pörrössä..!! Pitäsköhän tänäänki harjata.. ;)
leidi_10 kirjoitti:
ollakin,joo. Jos vaik näkee tosta näytöstä tänne..!! Kauheeta ku mul tukka pörrössä..!! Pitäsköhän tänäänki harjata.. ;)
..törröttää pörröttää.. tuo silmä kyllä varmaan on jonkinnäköinen valvova silmä joka näkee kaikkialle.. sinnekin..
- yksitypy evk
katselen aina vähän aikaa. Mikähän sen olion nimi mahtaa olla? :=))))
- yksitypy evk
pervokki kirjoitti:
..se on kuitenkin aika hassu..
katsoa sitä kauan aikaa, ennen ymmärsin miten päin sen pää oli :=))))
Sitä voi katsoa väliin eri tavalla. - yksitypy evk
yksitypy evk kirjoitti:
katsoa sitä kauan aikaa, ennen ymmärsin miten päin sen pää oli :=))))
Sitä voi katsoa väliin eri tavalla.että se vois olla joku karsäkäs eläin :=)))
yksitypy evk kirjoitti:
katsoa sitä kauan aikaa, ennen ymmärsin miten päin sen pää oli :=))))
Sitä voi katsoa väliin eri tavalla.äsken palstaa häiriköinyt - ja jo S24:n käyttäjätuen ansiosta kiinni jäänyt häirikkö sitä katsoisi - vai onkohan tämä oma silmänsä?
http://www.suomi24.fi/img/archive/0/90/390/22390/huuhaa.jpg
Terveisin, MM.yksitypy evk kirjoitti:
että se vois olla joku karsäkäs eläin :=)))
..kärsikäs.. mollottaja.. öhkyeläin.. joku semmonen..
- tihrusilmä
yksitypy evk kirjoitti:
että se vois olla joku karsäkäs eläin :=)))
- yksitypy evk
Man-of-Mystery kirjoitti:
äsken palstaa häiriköinyt - ja jo S24:n käyttäjätuen ansiosta kiinni jäänyt häirikkö sitä katsoisi - vai onkohan tämä oma silmänsä?
http://www.suomi24.fi/img/archive/0/90/390/22390/huuhaa.jpg
Terveisin, MM.nyt pitäis selvittää, kelle tuo silmä kuuluu.
Mua ainakin vaivaa :=(((
Onko täällä ketään joka tuntis tuon elukan? - yksitypy evk
tihrusilmä kirjoitti:
nassuja :=)))) Onkohan ne jotain villisikoja?
Oikeen söpöläisiä :=))) - oikein
yksitypy evk kirjoitti:
nyt pitäis selvittää, kelle tuo silmä kuuluu.
Mua ainakin vaivaa :=(((
Onko täällä ketään joka tuntis tuon elukan?tarkoin katselee näyttäis siltä kuin...vaan kun on toi silmä pussi alaluomella
http://users.tkk.fi/~spoyhone/veijarit.html - yksitypy evk
oikein kirjoitti:
tarkoin katselee näyttäis siltä kuin...vaan kun on toi silmä pussi alaluomella
http://users.tkk.fi/~spoyhone/veijarit.htmlettä sillä siis se seis.... :=))))
No taas tietenkin mun näköharhoja. - marielo
Man-of-Mystery kirjoitti:
äsken palstaa häiriköinyt - ja jo S24:n käyttäjätuen ansiosta kiinni jäänyt häirikkö sitä katsoisi - vai onkohan tämä oma silmänsä?
http://www.suomi24.fi/img/archive/0/90/390/22390/huuhaa.jpg
Terveisin, MM.Hope not.Jos suorapuheisuuteni jotain loukkasi pyydän nöyrimmästi anteeksi ja lupaan paeta vuorille.
- kotti
yksitypy evk kirjoitti:
nyt pitäis selvittää, kelle tuo silmä kuuluu.
Mua ainakin vaivaa :=(((
Onko täällä ketään joka tuntis tuon elukan?
- vastaaja22
Tuolla on vastaus:
http://www.time.com/time/potw/20020531/9.html
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
