huuhaan rujosilmä?

..valvova silmä tuossa keskustelujen aloitussivulla.. kenen se on?..onko se jonkun huuhaalaisen silmä.. hope not..

20

1068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veli

      valvoo

      • ..pahalla silmällä mulkoilee..


    • leidi_10

      ajatus että olis jonkun joka tänne kirjottelee....Ei kai...? Vai onko sittenki...

      • ..sitä ei koskaan tiedä mitä salaisuuksia huuhaalaisilla on.. joku voi olla tollanen friikkisilmä..oikeesti..


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..sitä ei koskaan tiedä mitä salaisuuksia huuhaalaisilla on.. joku voi olla tollanen friikkisilmä..oikeesti..

        ollakin,joo. Jos vaik näkee tosta näytöstä tänne..!! Kauheeta ku mul tukka pörrössä..!! Pitäsköhän tänäänki harjata.. ;)


      • leidi_10 kirjoitti:

        ollakin,joo. Jos vaik näkee tosta näytöstä tänne..!! Kauheeta ku mul tukka pörrössä..!! Pitäsköhän tänäänki harjata.. ;)

        ..törröttää pörröttää.. tuo silmä kyllä varmaan on jonkinnäköinen valvova silmä joka näkee kaikkialle.. sinnekin..


    • yksitypy evk

      katselen aina vähän aikaa. Mikähän sen olion nimi mahtaa olla? :=))))

      • ..se on kuitenkin aika hassu..


      • yksitypy evk
        pervokki kirjoitti:

        ..se on kuitenkin aika hassu..

        katsoa sitä kauan aikaa, ennen ymmärsin miten päin sen pää oli :=))))
        Sitä voi katsoa väliin eri tavalla.


      • yksitypy evk
        yksitypy evk kirjoitti:

        katsoa sitä kauan aikaa, ennen ymmärsin miten päin sen pää oli :=))))
        Sitä voi katsoa väliin eri tavalla.

        että se vois olla joku karsäkäs eläin :=)))


      • yksitypy evk kirjoitti:

        katsoa sitä kauan aikaa, ennen ymmärsin miten päin sen pää oli :=))))
        Sitä voi katsoa väliin eri tavalla.

        äsken palstaa häiriköinyt - ja jo S24:n käyttäjätuen ansiosta kiinni jäänyt häirikkö sitä katsoisi - vai onkohan tämä oma silmänsä?

        http://www.suomi24.fi/img/archive/0/90/390/22390/huuhaa.jpg


        Terveisin, MM.


      • yksitypy evk kirjoitti:

        että se vois olla joku karsäkäs eläin :=)))

        ..kärsikäs.. mollottaja.. öhkyeläin.. joku semmonen..


      • tihrusilmä

      • yksitypy evk
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        äsken palstaa häiriköinyt - ja jo S24:n käyttäjätuen ansiosta kiinni jäänyt häirikkö sitä katsoisi - vai onkohan tämä oma silmänsä?

        http://www.suomi24.fi/img/archive/0/90/390/22390/huuhaa.jpg


        Terveisin, MM.

        nyt pitäis selvittää, kelle tuo silmä kuuluu.
        Mua ainakin vaivaa :=(((
        Onko täällä ketään joka tuntis tuon elukan?


      • yksitypy evk
        tihrusilmä kirjoitti:

        kato vaikka

        http://www.cs.helsinki.fi/u/ailaukka/posiot.html

        nassuja :=)))) Onkohan ne jotain villisikoja?
        Oikeen söpöläisiä :=)))


      • oikein
        yksitypy evk kirjoitti:

        nyt pitäis selvittää, kelle tuo silmä kuuluu.
        Mua ainakin vaivaa :=(((
        Onko täällä ketään joka tuntis tuon elukan?

        tarkoin katselee näyttäis siltä kuin...vaan kun on toi silmä pussi alaluomella

        http://users.tkk.fi/~spoyhone/veijarit.html


      • yksitypy evk
        oikein kirjoitti:

        tarkoin katselee näyttäis siltä kuin...vaan kun on toi silmä pussi alaluomella

        http://users.tkk.fi/~spoyhone/veijarit.html

        että sillä siis se seis.... :=))))
        No taas tietenkin mun näköharhoja.


      • marielo
        Man-of-Mystery kirjoitti:

        äsken palstaa häiriköinyt - ja jo S24:n käyttäjätuen ansiosta kiinni jäänyt häirikkö sitä katsoisi - vai onkohan tämä oma silmänsä?

        http://www.suomi24.fi/img/archive/0/90/390/22390/huuhaa.jpg


        Terveisin, MM.

        Hope not.Jos suorapuheisuuteni jotain loukkasi pyydän nöyrimmästi anteeksi ja lupaan paeta vuorille.


      • kotti

    • vastaaja22

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe