hyvää isänpäivää..

kiira

sinulle tunteettomalle ex-miehelleni..
minä istuin sairaalassa yötä päivää pienen poikamme vierellä itkien..
sinua ei siellä näkynyt..
eipä tietenkään kun petit minua naisen kanssa joka myös tiesi tilanteemme.nyt teillä on onnellinen perhe ja vauva tulossa joka sai alkunsa minun avioliiton ja pienen pojan sairauden kustannuksella.
ei kannata odotella iskänpäivä onnitteluja.

14

1676

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä luuseri

Ei saatana jos tuo on totta =( Eipä kannata paljon ajatustakaan uhrata tuommoselle luuserille !!
      Löydät paremman ja sille vielä elämä kostaa... usko vaan ;)

• kiira

niin mäkin uskon että paha saa aina palkkansa :)
        olen aina ollu kiltti ja normi ihminen enkä koskaan ketään häirinny..en myöskään tätä mieheni uutta mutta silti häneltä tulee viestiä että huoralle kuulaa kalloon ym,ym
        he ovat selkeesti toisensa ansainnut ja minä jään odottelemaan sitä omaa rinssiäni joka on mun arvonen :)

• Tua
        kiira kirjoitti:

olen aina ollu kiltti ja normi ihminen enkä koskaan ketään häirinny..en myöskään tätä mieheni uutta mutta silti häneltä tulee viestiä että huoralle kuulaa kalloon ym,ym
        he ovat selkeesti toisensa ansainnut ja minä jään odottelemaan sitä omaa rinssiäni joka on mun arvonen :)

...ennemmin tai myöhemmin.;) Ja usko pois se on sitten, mies joka oikeasti on sinun rakkautesi arvoinen!

Aika paska juttu poikasi isältä... Vaikka suhde olisi kuinka pielessä, eipä juuri tulisi kännääminen ja seksi ekana mieleen, jos omalla lapsella todettaisi vakava sairaus...:( Toivottavasti poikasi voi jo hyvin!:)

• poliisille
        kiira kirjoitti:

Jos se exäs vielä uhkailee sua, säästä tekstarit ja näytä poliisille.

• kuitenkin

kaikesta huolimatta katsoa myös itseään peilistä.
      Törkeästi tehty mutta jos miehesi olisi halunnut elää kanssasi, olisi toinen nainen jäänyt pois kuvioista.
      Katkera olet ja asiassahan on aina kaksi puolta.

• itse vain

peiliin! Vaikea tietysti on todentaa tämän paikkaansa pitävyyttä mutta fakta on, että tälläisiä tapahtuu aivan oikeasti.

Omassa tuttavapiirissäni on käynyt samalla tavalla sillä erotuksella että lapsi menehtyi ja mies ei osoittanut elettäkään ollakseen vaimonsa tukena vaan perusti tyynesti perheen toisen naisen kanssa. Voin pahoin vieläkin kun ajattelen sitä päivää jolloin tieto kuolemasta tuli ja toisen lapsen syntymästä samalle miehelle eri naisen kanssa.

• kiira

varmaan pitäny peiliin vilkasta mutta siinä vaiheessa kun sairaala huone täytty lääkäreistä jotka heitti pommin niskaan et pienellä pojallasi olen vakava sairaus niin eipä tullu mieleen...ja miehelleni sain asian ilmotettua..joka itki silmät päästään ja lähti vetämämään päänsä täyteen ja pisti samana iltana uuden tyttöystävän paksuks niin mun mielestä mulla ei o kyllä edes peiliin kattomista.yksin monta kuukautta kestäneen sairaala reissun hoidin ja yksin lapseni hoidan edelleen.
        asian ydin on siinä että kuinka mies ja iskä voi muuttua yhdessä yössä ja just silloin ku perhe olis tarvinnu iskää kaikkein eniten.

• tollasessa tilanteessa, kun lapsi on todella sairas, niin kyllä silloin pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.

mikä on tollanen kiven alta ryöminyt ötökkä?
        ei sitä ainakaan voi mieheks sanoa. raukkishan se on.

oishan sen eroasian voinut hoitaa myöhemminkin. itsekäs paska on ajatellut vaan itteään. ei ainakaan pätkän vertaa lastaan tai ex-puolisoaan.

vaikka ei enää mitään rakkauden tunteita tällä miehellä tätä puolisoa kohtaan oliskaan, niin luulis jokaiselta löytyvän jotain inhimillisiä luonteenpiirteitä.

en mä ainakaan haluais olla tän uudenkaan eukon pöksyissä (tosin toivon, et se ukko tekee sille saman tempun, koska tää eukko on tiennyt tästä sairaasta lapsesta, eikä oo sekään välittänyt pätkän vertaa äidin tai lapsen tunteista). varsinkin kun tietää millainen luuseri ukko on.

enpä myöskään ihmettele, jos tää ex on katkera.
        takuulla olis moni muukin.

ei kukaan sais tehdä toiselle noin sikamaisesti. ei, vaikka kaikki syyt olis toisen osapuolen.

• Tiina*
        itse vain kirjoitti:

peiliin! Vaikea tietysti on todentaa tämän paikkaansa pitävyyttä mutta fakta on, että tälläisiä tapahtuu aivan oikeasti.

Omassa tuttavapiirissäni on käynyt samalla tavalla sillä erotuksella että lapsi menehtyi ja mies ei osoittanut elettäkään ollakseen vaimonsa tukena vaan perusti tyynesti perheen toisen naisen kanssa. Voin pahoin vieläkin kun ajattelen sitä päivää jolloin tieto kuolemasta tuli ja toisen lapsen syntymästä samalle miehelle eri naisen kanssa.

Ikävä tietysti silloin, kun sattuu omalle kohdalle... Mutta asioissa on aina puolensa.

Miten yleensä naiset odottavatkin mieheltä tukea tilanteessa (lapsen sairaus/kuolema), jossa myös miehen täytyisi saada tukea? Jokainen suree tavallaan. Toinen haluaa puhua, toinen ei. Joku pakenee toisaalle ja kieltäytyy ajattelemasta koko asiaa. Samassa veneessä me kaikki silti ollaan.

• Tua
        Tiina* kirjoitti:

Ikävä tietysti silloin, kun sattuu omalle kohdalle... Mutta asioissa on aina puolensa.

Miten yleensä naiset odottavatkin mieheltä tukea tilanteessa (lapsen sairaus/kuolema), jossa myös miehen täytyisi saada tukea? Jokainen suree tavallaan. Toinen haluaa puhua, toinen ei. Joku pakenee toisaalle ja kieltäytyy ajattelemasta koko asiaa. Samassa veneessä me kaikki silti ollaan.

Tottahan toki miehelläkin on oikeus surra, eikä vain olla tukena, mutta oletko todella sitä mieltä, että on ihan OK lohduttaa itseään seksillä toisen naisen kanssa? Perskännitkin vielä ymmärrään, mutta jossain se raja menee... Kyllä tuossa tilanteessa pitäisi molempien olla toistensa ja ennen kaikkea sen lapsensa tukena! Riippumatta siitä, missä suhde muuten kulkee.

• Tiina*
        Tua kirjoitti:

Tottahan toki miehelläkin on oikeus surra, eikä vain olla tukena, mutta oletko todella sitä mieltä, että on ihan OK lohduttaa itseään seksillä toisen naisen kanssa? Perskännitkin vielä ymmärrään, mutta jossain se raja menee... Kyllä tuossa tilanteessa pitäisi molempien olla toistensa ja ennen kaikkea sen lapsensa tukena! Riippumatta siitä, missä suhde muuten kulkee.

ei sinulle, mutta miehelle, joka noin toimii aivan varmaankin ok. Tai tuskin on edes hänelle. Pakoa todellisuudesta. Siltä se kuullostaa.

Tässä kuten monessa muussakin tapauksessa ei niinkään kannata miettiä, onko joku asia ok vai eikö vaan yksinkertaisesti hieman motiiveja toisen toimintaan. Harva lähtee lapsensa sairaudesta kuultuaan pikimmiten vieraisiin. Sellainen on melkoisen epätoivoista.
        Niin epätoivoista miestä tuskin enää kestäisin.

• Jarmas
        Tiina* kirjoitti:

Vaikka itse käsittelisi surua millä tavalla tahansa, niin on mies/ nainen täysi dorka joka tekee noin. Nyt en puhu siitä naisen tai miehen lohduttamisesta, mutta jos lapsi on vakavasti sairas ja sairaalassa ei mikään asia voi olla tärkeämpää ja omaa surua ei lapsen kustannuksella käsitellä. Ensin lapset sitten minä. Tuollaisessa tapauksessa ei mennä vetämään edes kännejä.

• jattis.

Perhe oli jo aikuistunut, äijä sairastui, vaimo uskollisesti hoivasi äijänsä terveeksi (n.2 v) oman työnsäkin kustannuksella. Aijä parani ja häipyi toisen akan kanssa sen siliän tien. Haukkumiset henkilökohtaisista ominaisuuksista tulivat uuden akan ja exän suuriksi levinneistä turvista. Onneksi oli avioehto.

• vaan..

..ihmettelen naisia että miten te jaksatte hyysätä noita luusereita..sitten kunnon miehet jäävät ilman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      20
      4355
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      3194
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3097
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      44
      2397
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      81
      1216
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1079
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      1054
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      368
      1019
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      222
      1004
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      138
      880
    Aihe